HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2020.01.06. 00:59 :: lowoa

 

2015. január 6. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Éljetek életszentségben! Váltsátok tettekre mindazt, amit az Evangéliumban tanítottam nektek! Mert mondom nektek: csak így nyerhetitek el az üdvösséget. Sokan mondják Nekem: Uram, Uram, de csak aki Atyám törvényét teljesíti, az üdvözül. A főparancs a szeretet. Éljetek mindenkivel szeretetben, mert erről ismernek fel benneteket, hogy Hozzám tartoztok. De legfőképpen, és mindenekelőtt imádjátok és szeressétek az Istent, a teljes Szentháromságot úgy, hogy megtartjátok parancsaimat! Ha így éltek, elnyeritek az üdvösséget. Életeteknek egyetlen célja van ezen a földön: az üdvösség megszerzése. Ne mondjátok, hogy mindig ismételgetem Önmagamat! Ha nem lenne rá szükségetek, mert tökéletesek lennétek, akkor nem adnék ilyen üzeneteket. De felhívásaim és sürgetéseim ellenére is még mindig bukdácsoltok, és ha ma kellene megállnotok ítélőszékem előtt, bizony sokan elkárhoznátok. Ezért újra mondom: vegyétek halálosan komolyan figyelmeztetéseimet, mert van pokol, van kárhozat, van örök tűz és a férgek, ahogy az Evangéliumban is beszéltem róla. Aki odajut, soha többé ki nem szabadulhat, és örökké szenved. Mindenki azt kapja vissza, amit a másik embernek ad. Ha ti jók vagytok, az örök boldogság a jutalmatok. De ha gonoszok vagytok, akkor már itt a földön poklot teremtetek magatoknak, és ez folytatódik örökkön örökké. Én ettől akarlak megóvni titeket. Az idő rövid. Ne halogassátok megtéréseteket, mert a halál hirtelen jön, és utána már nem tudtok változni. Gyermekeim! Én tudom, mi a pokol. Ettől akarlak megóvni benneteket. De helyettetek nem cselekedhetek. Nektek kell elfordulni a bűntől, és mindig a jót és a szeretetet választani. Most még előttetek van a döntés lehetősége. De csak a pillanat, a ma a tiétek, amíg a kegyelem ideje tart. Ne dobjátok el az életeteket, ha nehéz helyzetbe kerültök, mert nincs halál, az élet nem szűnik meg létezni. Odaát sokkal nehezebb lesz. Aki nem bízik Bennem, az megveti irgalmamat. Aki így dobja el magától az életét, amit Tőlem, az örök élet Szerzőjétől kapott, az végérvényesen megfosztja magát Tőlem. Ne engedjetek a kétségbeesésnek! Ez ellenfelem, a sátán műve. Ha hittel kéritek segítségemet, csodákat fogtok tapasztalni. Én Mindenható vagyok. Én Isten vagyok, aki a kövekből is tudok kenyeret változtatni, a vízből pedig bort. Kérjetek, és segítek nektek! Azért van annyi szerencsétlen sorsú ember, mert nem kérnek Engem. Elfordulnak Tőlem, és nem bíznak Bennem. Pedig Én ugyanaz vagyok tegnap, ma és mindörökké. Ma is tudok gyógyítani, kenyeret szaporítani, halottakat feltámasztani. Ma is teszek csodákat, ha hittel kéritek. Az biztos, hogy nem mindig azt kapjátok Tőlem, amit kértek, mert Én az örök üdvösségetek szempontjából adom kegyelmemet, nem pedig a pillanatnyi jólét vagy érvényesülés miatt. Nektek mindig az válik a javatokra, amit Tőlem kaptok. Ti csak hittel imádkozzatok, a többit bízzátok Rám! A mennyben mindenért hálát fogtok adni Nekem, örök életetek Szerzőjének. Aki Bennem bízik, soha nem csalódik. Erre áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr696214335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása