HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.18. 10:13 :: lowoa

2018. április 18. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Én szólok hozzátok. Nagyon boldog vagyok köztetek. Kimondhatatlan öröm Számomra, hogy a szívetekbe térek, hogy befogadtok Engem és imádtok. Veletek is megéreztetem ezt a hatalmas boldogságot. Ez a Mennyország előíze és előszobája. Tulajdonképpen ti már itt és most a Mennyben éltek. Csak azt a káprázatot és csodát nem láthatjátok, és a boldogságnak azt a tetőfokát nem érzékelhetitek, ami odaát vár rátok, és amiben egy örökkévalóságon át részesültök, mert gyönge testetek belehalna a boldogságba. De most egy kicsiny fokban érzékeltetem veletek ezt a szárnyaló örömöt, hogy megízleljétek, hogy mit tartogat számotokra az örökkévalóság, és hogy Én mit érzek a szívetekben. Mert minden ember azt érzi a Szentáldozás után a lelkében, amit Én az ő szívében. Aki nagyon szeret Engem és kitárja lelkét Előttem, annak a lelkében hatalmas öröm van, mert mindazt a szeretetet és boldogságot visszahullatom rá, amit ő ad Nekem szeretete és Rám-hagyatkozása által.

 

Kicsi gyermekeim! Igyekezzetek minden Szentáldozásban így fogadni Engem: hatalmas örömmel, teljes alázattal egészen a megsemmisülésig, és nagy hittel, hogy Én, az Üdvözítő, Aki értetek kínhalált szenvedtem, minden Szentmisén leszállok a Mennyből, és itt maradok köztetek: mindezt azért teszem, mert végtelenül szeretlek benneteket. Soha nem akarok elszakadni tőletek, és hitetek által minden Szentáldozásban és Szentségimádásban megkapjátok a kegyelmet, hogy feltöltődjetek Velem, hogy egyesüljetek isteni Megváltótokkal, elmerüljetek Bennem, mint parányi vízcsepp a hatalmas Szeretetóceánban. Én minden gyermekemre vágyom. Mindnyájatokkal közölni akarom Magamat. Minden embert üdvözíteni akarok. Azt akarom, és ezért imádkozom Atyámhoz, hogy egyetlenegy emberben se váljon hiábavalóvá rettenetes kínszenvedésem és kereszthalálom. Egyetlen csepp Vérem se vesszen kárba. Mert azok, akik hátat fordítanak Nekem, nem hisznek Nekem, mert nem ismernek Engem. Hiábavalóvá teszik magukban Isten kegyelmét. Mert az Atya a Legdrágábbat, Engem adott értetek, hogy mindnyájan üdvözüljetek. Ezért kérem imáitokat, hogy Velem egyesített áldozataitokkal és szenvedéseitekkel fölemeljétek az elesett bűnösöket, hogy azok keressenek és megtaláljanak Engem. Megtérjenek és üdvözüljenek.

 

Drága gyermekeim! Ha látnátok, hogy milyen rettenetes harc folyik a lelkekért a démonok és a szent angyalok között, ha látnátok azt a sűrű, sötét felleget, amely körbeveszi az egész Földet – mert a bűnös emberek az összes ördögöt kiszabadították bűneikkel a pokolból –, belehalnátok a rémületbe, és mind Belém kapaszkodnátok, hogy Nálam menedéket találjatok. De mivel a bűn megvakítja és süketté teszi az embert, ezért a vesztükbe rohannak. A hamis csillogás megtéveszti, a sátán félrevezeti őket.

 

Drága gyermekeim! Közbe kell avatkoznom. Szent Pál írta: „amikor elhatalmasodott a bűn, túláradt a kegyelem”. Most csordultig kiárasztom kegyelmemet. Megadom a bűnösöknek, hogy meglássák lelkük szörnyű állapotát. Maga a Szentlélek fogja megmutatni nekik, hogy milyen úton járnak, és ez az út a pokolba vezet. Megmutatja nekik a pokol rettenetes kínszenvedését, annak egész mivoltát. Sok ember meg fog halni a rémülettől, mások segítségért kiáltanak Hozzám, és megmenekülnek a kárhozattól. Ez a nagy léleklátás nagyon közel van. Szükséges, hogy ezt megkapják az emberek, hogy tisztán lássák, kit választanak. Ez mind az ember üdvösségéért és a sátán ellen fog történni. Maga a sátán üldözi ezt az üzenetet, amiről pedig még a szentéletű II. János Pál pápa is beszélt. Azért, mert a sátán nem tud tovább rejtőzködni, a Szentlélek felfedi gonoszságát és álnokságát.

 

Megáldalak titeket, Szívem végtelen, minden emberi értelmet meghaladó, csodálatos szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Mt 21, 12 cím: „A Templom megtisztítása” 13: „Jézus mondta” És mondja az Úr Jézus: „Most fogom megtisztítani Egyházamat.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr5513916456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása