HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.16. 04:39 :: lowoa

2019. október 16. Az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Hozzátok szólok, akik figyeltek Rám. Rendszeresen elolvassátok üzeneteimet, és tettekre váltjátok azokat.

Kedves gyermekeim! Elérkezett a ti órátok. Üldözni fognak titeket. Miattam sokakat meg fognak ölni. De ti ne féljetek! Örüljetek, ha mindezek bekövetkeznek. Én ezt tanítottam: „Boldogok, akik üldözést szenvednek az igazságért, mert övék a mennyek országa. Boldogok vagytok, ha miattam gyaláznak és üldöznek benneteket és hazudozva minden rosszat rátok fognak énmiattam. Örüljetek és ujjongjatok, mert nagy lesz a mennyben a jutalmatok! Így üldözték előttetek a prófétákat is.” (Mt 5, 10-12)

Gyermekeim! Most jött el az óra, amikor mindezek bekövetkeznek. Tartsatok ki mindhalálig! Valljatok meg Engem az emberek előtt! Akkor Én is megvallak titeket Atyám és szent angyalai előtt. A Mennyben olyan boldogok lesztek, amit el sem tudtok képzelni. Bízzatok Bennem! Helyet készítettem nektek Atyám Országában. Ott olyan boldogok lesztek, amilyenek soha nem voltatok ezen a Földön. Azért, mert színről színre fogjátok látni a Legszentebb Szentháromságot, Akinek a puszta látása kimondhatatlan gyönyörűség és öröm. Várjátok kitörő örömmel azt a napot, amikor lehullik szemetekről a lepel, ez a porsátor test, és a megdicsőültek kimondhatatlan örömével fogtok dicsőíteni, magasztalni és imádni Engem, Üdvözítő Isteneteket.

Már most zengjetek Nekem dicsőséget mindenért! Jóért és rosszért egyaránt! Mondjátok el minden nap a Te Deumot! Higgyétek, hogy Én a rosszból is jót hozok ki. Mindazt megadom nektek, amire vágytok. Sőt, a legmerészebb vágyaitokat is milliószorosan felülmúlja az a dicsőség, amiben részesítelek majd benneteket. Azért, mert hűségesen szolgáltatok Engem. Úgy növeltétek dicsőségemet, hogy lelkek özönét mentettétek meg önfelajánlásotokkal, áldozataitokkal és szenvedéseitek türelmes elviselésével. Mindezekben hasonlókká lettetek Hozzám, Üdvözítő Istenetekhez. Atyám úgy tekint rátok, mint Rám, mert Én élek és működöm bennetek, általatok. Folytassátok továbbra is engesztelő életeteket! Maradjatok meg szeretetemben! Akkor Rám fognak ismerni bennetek az emberek, és sokan meg fognak térni. A Mennyben ezeknek a megtérő bűnösöknek fogtok örülni a legjobban. Fogadjátok áldásomat, melyet minden emberi elképzelést felülmúló örök szeretetemmel adom rátok, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: 1 Tim 6, 3: „Jézus Krisztus üdvös szavai”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1915257836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása