HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.23. 10:44 :: lowoa

2016. június 23. Itthon az Úr Jézus:

Szentírási megerősítések: Mk 1, 17: „Jézus ezt mondta nekik: gyertek, kövessetek, és emberek halászává teszlek benneteket” 2Tessz 1, 4-7: „Dicsekszünk is veletek Isten egyházaiban: állhatatosságotokkal és hitetekkel, amelyet tanúsíttok a sok üldözés és zaklatás közepette. Ezeket elviselitek az Isten igazságos ítéletének előjeleként, hogy majd méltók legyetek az Isten országára, hiszen szenvedtek érte. Méltányos egyébként, hogy az Isten üldözőiteknek üldözéssel fizessen meg. Nektek, üldözötteknek pedig velünk együtt megnyugvást adjon, amikor Urunk Jézus eljön hatalmas angyalseregével a mennyből” 2, 3-8: „Semmiképpen meg ne tévesszen valaki titeket, hiszen előbb be kell következnie az elpártolásnak, és meg kell mutatkoznia a bűn emberének, a kárhozat fiának, az ellenségnek, aki mindenek fölé emelkedik, amit Istennek és szentnek neveznek. Sőt, Isten templomában foglal majd helyet, és istennek akar látszani. Nem emlékeztek, hogy minderről beszéltem nektek, még amikor nálatok voltam? Tudjátok azt is, mi késlelteti föllépésének idejét. A gonoszság titka már munkálkodik, csak annak kell még az útból eltűnnie, ami még késlelteti. Akkor majd megjelenik a gonosz, de Urunk, Jézus elsöpri szája leheletével, és megsemmisíti jövetelének tündöklésével.”
 
„Drága gyermekeim! Az üldözés már elkezdődött. A sátán most rúgja az utolsókat, most akarja kiforgatni az Egyházat sarkaiból az Antikrisztus feltűnésével. De ti ne féljetek, mert csak annyi történhet meg, amennyit Én megengedek neki. Egyházam olyan, mint a hajó a viharos tengeren, amely recsegve-ropogva elsüllyedni készül. Most teljesül be Don Bosco álma, amikor az Egyházat csak a két oszlop, a Legméltóságosabb Oltáriszentség és a Mária-tisztelet fogja megmenteni.
 
 
Gyermekeim! Nektek adtam a keresztfán az Én legszentebb Anyámat, Máriát, Aki által születtem a világra, és Aki nélkül a Megváltás nem ment volna végbe. Anyám a Közvetítő a bűnös ember és Köztem, az Ő közbenjárása hatalmas kegyelem, mert Neki semmiben nem tudok ellent mondani. Ezért ha gyors és hathatós segítséget akartok kapni, minden imátokat Égi Édesanyátok által terjesszetek Elém. Ékes példája ennek a Szentírásban a kánai menyegző, ahol az első csodámat Szent Anyám közbenjárására tettem, noha még nem jött el az Én csodatételem órája. Amikor a vizet borrá változtattam, ez előképe az Eucharisztiának, amelyben, az utolsó vacsorán a bort az Én Szent Véremmé változtattam át. S mint ahogy az első csodámnál Édesanyám járt közben, hogy megtegyem, úgy a Megváltásban szintén Ő állt keresztem alatt és imádkozott az Egyházért és fölajánlott Engem, mint Legszentebb Áldozatot az Atyának a bűnösök megmentéséért, a világ megváltásáért. Ezért a legnagyobb tisztelet illeti meg Őt részetekről. Ne féljetek Őt szeretni és tisztelni, mert ezzel nem kisebbítitek az Én tiszteletemet és imádásomat, sőt, még inkább elmélyítitek, mert Édesanyám legelső tisztelője a Mennyei Atya volt, Aki kiválasztotta Őt, hogy az Én Édesanyám legyen. A Szentlélek szállt le Rá, Aki által Én fogantam. Ő a Szentlélek mátkája. Én pedig a Fiúisten, már az Ő tiszta szűz méhében szerettem és tiszteltem Őt és miután megszülettem erre a világra, oly nagy szeretettel halmoztam el, hogy Ő volt a világ legboldogabb Édesanyja.
 
Gyermekeim! A sátán szakította szét Egyházamat és a sátán az, aki félelmet ültet ezeknek a leszakadt tagoknak a szívébe, hogyha tisztelik Anyámat, azzal kisebbítik az Én dicsőségemet. Újra mondom, ne féljetek teljes szívetekből tisztelni és szeretni Anyámat, Aki erre a leginkább méltó, és Vele egyesülve imádjátok a Legszentebb Szentháromságot. Édesanyám mellett ott állt Szent József, aki nélkül szintén nem jöhetett volna létre a Megváltás műve, mert ha ő nem vállalja föl az apaságot, Anyámat megkövezték volna a zsidótörvények értelmében. Csak így voltam biztonságban, Szent József védelme alatt, a Szent Családban: Anyám és Én az ő gondokoskodó és védelmező szeretete alatt. Kérjétek az ő közbenjárását! Tiszteljétek, szeressétek őt, mert mondom nektek: őt legelőször Én szerettem a legjobban, akit földi apámként tiszteltem, aki gondoskodott Rólam, mindenhova elkísért és nevelt.
 
Drága gyermekeim! Most visszatérek az üldözésre, az Egyház szakadásra, a viharra, amely a tengeren tombol és el akarja süllyeszteni az Egyházat, mint hajót.
 
Gyermekeim! Egyházamat a ti imáitok mentik meg. Ti, a kicsinyek, a szegények, a betegek, az elesettek, a kereszthordozók tartjátok fönt az Egyházat és a világot, mert a ti imáitok hatol fel Hozzám, ami leesdi kegyelmemet Egyházamra. Most különösen imádkozzatok szent papokért, akiknek azt a feladatot szánom, hogy rejtekben levő földalatti Egyházamban működjenek, továbbra is bemutatva a Legszentebb Áldozatot, a Szentmisét, amelyet hamarosan el fognak törölni. Igaz híveimtől, akik most részt vesznek a Szentmisén, azt kérem, hogy ne menjenek oda, ahol eltörlik a Legszentebb Áldozatot. Ott nektek nincs mit keresni. Ti maradjatok a rejtekben és adjatok hálát érte, hogyha igazi Szentmisén vehettek részt, és imádhattok Engem az Oltáriszentségben.
 
Gyermekeim, ez nem tart sokáig, mert a sátán napjai meg vannak számlálva. Az örök győztes Én vagyok és diadalmaskodni fogok az ördög fölött. Égi Édesanyátok kezét megfogva, az Ő Istenanyai palástja alá gyülekezzetek be, úgy könyörögjetek Hozzám irgalomért és kegyelemért és Őt kérjétek, hogy helyezzen be titeket irgalmas, szeretettől lángoló Szívembe. Én lefoglallak Magamnak benneteket, Szent Vérem oltalmával elrejtelek titeket a gonosz pokoli hordák elől, és különleges védelmemet fogjátok élvezni.
 
Drága kicsinyeim! Az idő rövid. Mindezek hamarosan beteljesülnek, de ne féljetek, annak örüljetek, hogy nevetek be van írva az élet könyvébe. Én veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Áldásom megerősít és elkísér benneteket az örök életre, amelyet Szívem túláradó szeretetével adok rátok, az Atya, a Fiú és Szentlélek nevében.”
 
Szentírási megerősítés: Zsid 3, 7: „A Szentlélek mondja”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr68890558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása