HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.06. 06:55 :: lowoa

2015. augusztus 6. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus:

 

„Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom! Nagyon, nagyon szeretlek téged. Úgy szeretlek, amilyen vagy. Nagyon kedves vagy Nekem. Maghaltam érted a keresztfán. Te is szeress Engem továbbra is, úgy, ahogy eddig! Maradj hűséges Hozzám mindhalálig! Nekem nem az számít, hogy valaki mennyire iskolázott, vagy nem. Én 12 halászlegényt választottam ki apostolaimnak. Voltak köztük, akik még írni, olvasni sem tudtak. Nekem a szívük nyitottsága volt a lényeg, hogy befogadják tanításomat. A farizeusok és az írástudók hiába tanultak. Ez csak a gőgjüket táplálta. Így van ez ma is. Nálam nem az számít, amikor megérkezik valaki Hozzám az ítéletre, hogy a földön milyen tisztséget töltött be, hanem az, hogy szeretett-e Engem. Istent szeretni annyit jelent, hogy megtartják törvényeimet. A te kicsi szíved tele van Irántam tiszta szeretettel. Szíved az Én királyi palotám, ahol nagyon jól érzem Magam. Szívedben mindig vigaszra találok, mert te engesztelsz Engem, Akit ma is megostoroznak, kigúnyolnak, és keresztre feszítenek a bűnösök. Folytasd továbbra is ezt az engesztelést! A szíved legyen tele Irántam hálával, imádással és dicsőítéssel! Így imádj Engem a rejtekben, parányi lelkedben! Én Benned lakom. Minden gondolatodat látom, minden szavadat hallom nappal és éjjel is. Nagy kegyelem számodra az Én állandó Jelenlétem.

 

Most azt kérem tőled, hogy még jobban szeress Engem! Hirdesd az Evangéliumot továbbra is, akár alkalmas, akár nem! Mentsd a lelkeket! Úgy mentsd, minta tűzvész, vagy árvíz elől mentenéd, mert eljött az óra, amikor befejeződik irgalmasságom ideje. Lezárul a kegyelem korszaka. Hamarosan meglátják igazságosságom és haragom napját, amikor mindenki menekülne Színem elől, de nem marad számukra hely. Meg kell állniuk ítélőszékem előtt. Mindenkit megítélek cselekedetei szerint. Imádkozz a férjedért és a gyermekeidért, a rokonaidért, és mindenkiért, akik nem az Én utamat járják!

 

Az óra eljött. Most nagy szenvedések zúdulnak erre a világra. Be kell avatkoznom, mert ellenfelem elterjesztette tévtanait, és a lelkek bukásán dolgozik. De ti ne aludjatok! Mentsétek a lelkeket, mert a környezeteteket tőletek fogom számon kérni! Sokat kaptatok, sokról adtok számot.

 

Kicsinyeim! Az idő rövid. Minden perccel közelebb juttok az ítélethez. Készüljetek! Éljetek halálra készen! Megáldalak benneteket Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: 2 Tesszaloniki 3, 1: „az Úr szava”

 

Márk 14, 42: „Itt az óra.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr276213988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása