HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.11. 07:04 :: lowoa

2011. augusztus 11. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Az idő rövid. Beteljesülnek a próféciák. Még ebben az évben meglátogatom népemet. Megrostálok mindenkit kivétel nélkül. Készüljetek! Tartsatok bűnbánatot! Járuljatok a bűnbánat szentségéhez! Addig, amíg még időt adok rá. Ne halogassátok, mert később már túl késő lesz. Ébredjetek fel csipkerózsika álmotokból! Csak egy mennyország van, de azt ne a földön keressétek! Csak Én vagyok a tiétek, Aki meghaltam értetek a keresztfán, hogy megszerezzem számotokra az örök életet. Minden mulandó. Mindazt, amiért most harcoltok, itt kell hagynotok. Szeressetek viszont Engem! Adjátok át az életeteket Nekem! Akkor szentekké formállak benneteket, és Nektek adom az örök életet. Szakítsatok a bűnnel! Rázzátok le magatokról a sátán rabláncát! Én a szabadságra hívlak benneteket. Arra, hogy szabadok legyetek az életszentségre, a tiszta, igaz, önzetlen szeretetre, és a felhőtlen igazi boldogságra. Drága kicsinyeim! Véremen megváltott gyermekeim! Ne utasítsatok vissza, mert már nincs időtök tovább bukdácsolni! Ellenfelem már úgyis sok lelket szakított el Tőlem örökre. Vérkönnyeket sírok ezekért a lelkekért. Az irgalmasság ideje lezárul, és kezdetét veszi az igazságosság órája. Jaj lesz azoknak, akik figyelmen kívül hagyják felhívásomat. Vegyétek halálosan komolyan figyelmeztetésemet, mert örök élet azoknak, akik megfogadják, de örök halál azoknak, akik megvetik. Ma még kérek, de holnap már fenyítek. Ezek az utolsó felhívásaim. Megáldalak titeket kicsi gyermekeim az üdvösség áldásával az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
2011. augusztus 11. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Az idő már nagyon-nagyon rövid. Készülj! Készítsd a lelkedet kitörő örömmel! A lelked és a gondolataid legyenek mindig patyolat tiszták! Igyekezz mindig csak Rám gondolni! Hagyd a földi dolgokat, úgyis mind elmúlnak, mint a köd, ha ráfúj a szél. Légy Velem mindig! Életed minden pillanatát csak Velem töltsd! Én örök vagyok. Csak Én vagyok a tiéd egyedül. Mindenki elhagyott. Én vágtam el a szálakat. Azért, hogy szerető szerelmes szívemen csüngj, csak Engem imádj és szeress lángolóan! Csak Én legyek számodra a minden! Én, a te Mindenható Megváltó Istened, Aki úgy szerettelek téged, hogy a keresztfán érted áldoztam Magam. Csak Én vagyok a tiéd, mert Én veled vagyok mindig. Én vagyok számodra az út, amelyen Hozzám érkezel. Én vagyok az igazság, amelyet ha megtartasz, elnyered az örök boldogságot. Én vagyok az élet, Aki örök életet szereztem neked, amikor Szent Testemet és Szent Véremet rendeltem számodra, lelked  megerősítésére, és védőpajzsul a sátán támadásai ellen. Te minden nap ezt a kenyeret eszed és ezt a bort iszod, amely az Én Testem és Vérem. Azért azt mondom neked, hogy már itt a földön örök életed van.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr96214855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása