2020. 04. 20, Hétfő
Álmomban egy templomban voltam, ahol a szerzetespapok éppen Szentmisét mutattak be. A templom tele volt emberekkel. Úgy hallgattuk a Szentmisét, hogy tudtuk, hogy nem áldozhatunk. Azonban, amikor a Szentáldozás következett, az egyik pap hangosan így szólt:
„Csukjátok be a templom bejárati kapuit, hogy ne lássa senki, ami itt történni fog!”
Ekkor a szerzetesek (kb. tizenkét pap) cibóriummal a kezükben elkezdték sorban megáldoztatni az embereket. Az emberek tolongtak, hogy az Eucharisztiát magukhoz vegyék. Egyesek sírtak örömükben, hogy tudtak újra áldozni. Olyan volt ez az állapot, mint amikor a tömeg éhezett és Krisztus a kenyeret, halat megszaporította a csoda által. Csak az volt itt a különbség, hogy mi az Eucharisztia után vágyakoztuk, mert a lelkünk éhezte az Ő Szent Testét.
Jézus: „Gyermekem, megmutattam neked, hogy a mostani időszak hogyan fokozza a szent vágyakozást az Eucharisztia iránt az Én gyermekeimben. Bizony mondom neked, hogy lesznek papok, akik lehetőséget adnak a Szentgyónásra, Szentáldozásra, méltó körülmények között. Bizony mondom neked, hogy az Én felszentelt szolgáim látják, hogy az embereknek igenis van igénye a szentségekre. A lelki áldozás kegyelemmel jár - akár Szentmise hallgatás közben, akár anélkül-, de a test és a lélek összefügg egymással. A lélek tápláléka (pl. ima, Eucharisztia) kihat a test állapotára is. A lelki áldozás nem helyettesítheti a valóságos Szentáldozást. Amikor Én Önmagamat adom nektek az Eucharisztia által, akkor a lelketeket a testetekkel együtt gyógyítom és megújítom. Hamarosan meg fognak nyílni a templomok, és akkor ismét élhettek a szentségek kegyelmével, erejével. Én nem hagylak magatokra titeket. Mindig gondoskodni fogok rólatok, különösen azokról, akik folyamatosan vágyakoznak Utánam. Azt nem árulom el nektek, hogy meddig fog tartani a járvány és a vele járó állapot, de legyetek mindig felkészültek és tájékozódjatok. Ha tiszta hittel és szívvel imádkoztok, akkor az ima sok mindent képes megváltoztatni, akár a hegyeket is megmozgathatjátok. A Sátán terve látszólag sikeres, de vannak helyek, ahol meghiúsul az ő akarata, mert az Én szeretetem erősebb és kegyelmem felülmúlja a bűnt.”