HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.19. 10:24 :: lowoa

2014. szeptember 19. Szentségimádáson Jézus…

 

„Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Hamarosan soha nem látott hatalmas keresztényüldözés fog végigsöpörni a földön. Valljatok meg Engem ez előtt a bűnös nemzedék előtt, hogy Én is megvalljalak titeket Atyám és szent angyalai előtt. Ne féljetek üldözőitektől! Ha látom szívetekben az Irántam való hűséget és az elszántságot, hogy mindvégig ki akartok tartani Mellettem, olyan erőt és ékes szólást adok, hogy senki sem tud megcáfolni benneteket a hiteteket illetően, sőt vértanúságotokkal sokakat meg fogtok téríteni. Most arra kérlek benneteket, hogy imádkozzatok magatokért és minden vértanú keresztényért, hogy megkapjátok Tőlem a jó halál és a végső állhatatosság kegyelmét. Ne az ideig valókat lássátok! Ezek mind elmúlnak. Az örökkévalókat nézzétek, amit Én ígértem nektek. Ha mindvégig kitartotok, az örök boldogság lesz az osztályrészetek. Már most készüljetek fel, mert nagyon hirtelen fog kitörni az üldözés. Erősítsétek meg magatokat a Szentségekkel, és még többet imádkozzatok! Elmélkedjetek azon, hogy mily nagy árat fizettem értetek a keresztfán! Belőlem, a keresztre Feszítettből merítsetek erőt! Engem az Én Vértől ázott Testemet lássátok a keresztfán! Mily nagy áldozatot hoztam értetek. Ti is, amikor Felőlem kérdeznek, meg kell vallanotok üldözőitek előtt. Nektek is az életeteket kell adni Értem, Aki ártatlanul Magamra vettem a ti bűneiteket, és meghaltam értetek, hogy ti üdvözüljetek. Senkinek sincs nagyobb szeretete annál, mint aki életét adja barátaiért. Ha szerettek Engem, nektek is az életeteket kell adnotok Értem.

Gyermekeim! Az idő rövid. Éljetek halálra készen, vagyis életszentségben! Akkor nem ér meglepetés. Bejöttök Velem a mennybe, Atyám dicsőségébe. Már mindent tudtul adtam nektek. Most már a beteljesült eseményeket élitek. Maradjatok hűségesek Hozzám! Soha el nem múló, örök boldogság részesei lesztek. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Atyám öröktől fogva azoknak készített, akik szeretik Őt. Csak Istenben tudjátok egymást szeretni. Váltsátok tettekre tanításomat, az Evangéliumot, mert ez maga a szeretet megélése. Ha így éltek, boldogok lesztek itt a földön, és az egész örökkévalóságon át. Akkor Istenben éltek, és Ő bennetek. Merüljetek el Bennem, a végtelen örök szeretetben, mint parányi vízcsepp a hatalmas óceánban! Semmisüljetek meg teljesen! Mindig csak az Én akaratomat akarjátok cselekedni! Ti is úgy imádkozzatok, ahogy Én: Atyám, ne az Én akaratom legyen, hanem a Tiéd! Akkor ti is nagy dolgokat fogtok művelni, mert Atyám általatok cselekszik. De ha a magatok akaratát követitek, akkor leromboljátok magatokban Isten örök tervét. Atyámnak minden egyes emberrel örök szent terve van. De ez csak akkor valósul meg, ha az egyén szüntelenül keresi és megvalósítja magában Isten örök tervét. Ha nem, lerombolja azt. Figyeljétek magatokban a lelkiismeret szavát! Az Isten bennetek lakik, a lelketek legbenső lakásában. Arról ismeritek fel, hogy Isten akaratát teszitek, hogy mély béke és öröm honol a lelketekben. De ha ellenkeztek Isten akaratával, nyugtalanság és csüggedtség lesz úrrá rajtatok. Ezt tanítottam nektek: aki követni akar, tagadja meg magát, vegye fel minden nap keresztjét, úgy kövessen Engem. Az Isten akaratának a megtétele részetekről mindig önmegtagadást kíván. Ez azt jelenti, hogy kezdetben nehéz megtenni, de utána mindig békét és örömöt terem.

Gyermekeim! Csak akkor jöhettek be egyenesen a földről a mennybe, ha mindig Isten akaratát teszitek, és ez részetekről mindig önmegtagadást kíván. Ha a magatok feje után mentek, akkor nem lesztek boldogok. A tisztítótűzben kell leszenvednetek engedetlenségetek bűneit, rosszabb esetben elkárhoztok. Isten előtt a két legnagyobb erény az alázat és az engedelmesség. Kereszthalálom által mindkettőre példát adtam nektek. Azt mondtam: az az Én eledelem, hogy Atyám akaratát megtegyem. Ti is, ha boldogok akartok lenni, és be akarjátok teljesíteni Atyám rátok vonatkozó örök szent tervét, mindig kérjétek a tisztánlátást, és magatokat megtagadva tegyétek meg mindazt, amire a Szentlélek indít benneteket, ami megegyezik tanításommal. Erre áldalak meg titeket megerősítő áldásommal, Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Ezt üzenem X-nek: Készüljön, mert hamarosan beemelem vértanú szentjeim sorába. Így készüljön: Legyen türelmesebb! Adjon át Nekem mindent! Legyen teljesen nyugodt! Hagyatkozzon Rám! Én minden szükségletéről gondoskodom. Még mielőtt kérné, megadom neki. Minden kérését meghallgatom. Vele vagyok mindig. Mindenben megsegítem. Legyen nagyon boldog! Hamarosan meglát Engem dicsőségemben, és örömének soha nem lesz vége. Így készüljön: gondoljon erre gyakran! Megerősítő áldásomat adom rá, Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Szentírási megerősítések: 1 Péter 4, 19. „Ezért azok is, akik Isten akarata szerint szenvednek, ajánlják lelküket a hűséges Teremtőnek azzal is, hogy jót tesznek.”

1 Péter 5, 7. 10-11. „Minden gondotokkal forduljatok Istenhez, mert Neki gondja van rátok. A minden kegyelem Istene, Aki Krisztusban örök dicsőségre hívott meg benneteket, rövid szenvedés után maga fog majd titeket tökéletessé tenni, megerősíteni, megszilárdítani és biztos alapra helyezni. Neki legyen dicsőség, és övé legyen az uralom örökkön örökké! Ámen.”

 

Márk 7, 13. „Isten szava.”

 

2 Péter 1, 14. „…tudom, hogy közel van sátram levetése, amint azt Urunk Jézus Krisztus is tudtomra adta.”

 

 

 

Ezt üzenem Y-nak: Ne az ideig valókkal foglalkozzon, hanem az örökkévalókkal! Az idő rövid. Ne keressen magának feleséget, elégedjen meg az Én társaságommal! Engem imádjon a Szívében! Engem szolgáljon a felebarátban! Velem társalogjon! Nekem énekeljen dicsőítő énekeket! Olvassa naponta a Szentírást, különösen az Újszövetséget! Ez az Én szerelmes levelem hozzátok. Váltsa tettekre az Evangéliumot! Akkor boldog lesz, nem fog hiányozni neki senki és semmi. Én mindig vele vagyok, betöltöm, bearanyozom életét. Erre áldom meg megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Szentírási megerősítés: Márk 1, 17: „Jézus ezt mondta nekik: Gyertek, kövessetek, és emberek halászává teszlek benneteket.” „Kövessen Engem! Emberek halászává teszem.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr666718607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása