HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.21. 10:33 :: lowoa

2012. szeptember 21. Szentségimádáson Jézus:

„Drága Gyermekeim! Beteljesülnek szavaim. Az idő rövid. Készüljetek! Megítélem a föld lakóit. Az ítélet ez: megrostálok mindenkit kivétel nélkül. A jókat megjutalmazom, a gonoszokat megbüntetem. A Szentírásban ez áll: mindenki elveszi jutalmát, vagy büntetését a szerint, hogy jót, vagy gonoszat cselekedett.

Édes Kicsinyeim! Ti, akik Engem követtek, nektek mondom: Menjetek végig az úton, amelyen elindítottalak benneteket! Ne féljetek! Soha nem próbállak erőtökön felül benneteket! Veletek megyek. A rögös, nehéz úton a karjaimba veszlek. Együtt megyünk fel a Golgotára. Onnan viszlek fel az örök dicsőségbe. Mert a ti számotokra is ugyanaz az út vezet a mennybe, ami az Én utam volt. Mindnyájatokat végig kísérlek a keresztúton. Előttetek megyek. Minden élethelyzetben Engem kövessetek! Csak egy törvény van: a szeretet. Csak erről az egyről kérek számon mindenkit. Ha szeretet nincs bennetek, mit sem értek. De ha szeretetből cselekedtek, az örök élet a jutalmatok.

Drága Gyermekeim! Minden elmúlik. Mindent itt hagytok. Atyám egy csodálatos mennyországot készített nektek. Én drága Szent Vérem árán megnyitottam előttetek ennek a csodálatos, gyönyörű országnak a kapuját. De csak azok mehetnek be rajta, akik megtartják Atyám törvényét, és akik Őt szeretik. Ez a világ elmúlik. A ti életetek is véget ér. De a másvilágon örökké folytatódik. Csak két végállomás van: örök élet, vagy örök halál. Örök boldogság vagy örök szenvedés. Az elsőt el kell nyerni. Aki mindvégig állhatatos, az üdvözül. A második hely azoknak készült, akik megvetnek Engem, és nem követik tanításomat. Vigyázzatok! Ne álljatok szóba a sátánnal! Minden itt marad. Ne az e világi szórakozásokat és élvezeteket keressétek! Törekedjetek bejutni a szűk kapun, amely az örök életre visz. Vessétek meg a világ élvezeteit, akkor nem fogtok csalódni! Haljatok meg e világ kísértéseinek, és akkor feltámadtok az örök életre! Értsétek meg végre: ez a világ elmúlik. Én egy szebb, örök mennyországot kínálok fel nektek. Kövessétek tanításomat, és elnyeritek azt! Erre áldalak meg benneteket kicsi gyermekeim, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

A Szentlélek imája bennem: „Ó legszentebb Szentháromság, Aki a kerubokon trónolsz! A szent angyalok és a szentek megszámlálhatatlan serege arcra borulva imád, örökké háladalt és dicsőítő himnuszokat zeng jóságodról, irgalmadról, és végtelen szeretetedről ó Fölséges, Mindenható, Dicsőséges, végtelen Szeretet. Tanításod oly kristálytiszta, egyszerű, hogy még egy kisgyermek is megérti. Csak egyet kértél tőlünk: a szeretetet. Úgy teremtettél bennünket, hogy erre szomjazzunk, és akkor legyünk boldogok, ha szeretünk. A mennyben csak szeretet van. Ezért van ott örök boldogság. Köszönjük Atyánk, hogy elküldted közénk Szent Fiadat, Aki példát adott nekünk a szeretetre, és megtanította nekünk, hogy hogyan kell szeretni.

Ó jó Atyám kérlek, adj minden ember szívébe szeretetet Saját Magad, és Szent Fiad iránt! Add nekünk Szentlelkedet, hogy Ő szeressen bennünk, általunk! Ő tanítson meg minket törvényeid megtartására! Jóságos, hőn imádott drága Szent Örök Édesatyám! Kérlek, adj vágyat minden ember szívébe, hogy elnyerje az örök boldogságot! Te tápláld bennünk ezt a vágyat, és Te teljesítsd be! Te add meg nekünk a kegyelmet, hogy mindenkor törvényeid szerint éljünk, és Téged, a Dicsőséges Szentháromságot mindennél jobban szeressünk, Neked mindenkor hálát adjunk, és elnyerjük az örök életet! Ámen.”

Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Drága Gyermekem! Az idő rövid. Készülj! Hamarosan megállsz Színem előtt. Erre készülj! Az idő elszáll. Minden itt marad. Minden elmúlik. Ne foglalkozz azzal, ami nyugtalanít! Ad át Nekem, és felejtsd el! Tekintsd úgy, hogy már meg van oldva! Én Mindenható vagyok. Te csak törődj az Én dolgaimmal! A tieidre Én Magam viselek gondot. Bízzál Bennem még jobban! Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Én most itt vagyok előtted a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Én most is ugyanaz vagyok, mint két ezer évvel ezelőtt. Én most is cselekszem. Nekem minden lehetséges. Mindarra, amit hittel kérsz Tőlem, tekints úgy, mintha már megkaptad volna! Mindazt megadom neked, ami az üdvösségedre válik. Nagyon szeretlek téged. Kedvesek Előttem imádságaid. Már eddig is sok lélek megmentőjévé tettelek. Így lásd sorsodat! Mindent a te, és mások üdvösségére fordítok. Az Én kínszenvedéseimmel egyesített, Nekem felajánlott szenvedéseid és áldozataid által lelkek ezreit, sőt millióit mentem meg. Minden lélegzetvételednek örök értéke van, mert felajánlottad az életedet Nekem. Téged a lélekmentésre választottalak ki. Menj végig az úton, és bízzál Bennem! Hagyatkozz Rám teljesen! Erre áldalak meg az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2012. szeptember 21. Szentmisén, Úrfelmutatáskor Jézus:„Halálra sebzett Szívemet adom neked, hogy szeresd, imádd és vigasztald!” Szentáldozás után Jézus: „Borulj Szívemre! Csókold meg! Ezt mondd: szeretlek, imádlak, engesztellek. Bocsánatot kérek Tőled minden bűnös nevében, és mindenki helyett. Ezzel nagyon megvigasztalod Szívemet.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr226214712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása