HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.21. 10:38 :: lowoa

2014. szeptember 21. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Az idő rövid. Éljetek halálra készen! Eljön az óra, sőt már itt is van, amikor üldözni fognak titeket Énértem. Jól véssétek az eszetekbe: ha Engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Ha Engem megöltek, titeket is meg fognak ölni. De aki mindhalálig kitart, az üdvözül. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, ami rátok vár, ha kitartotok Mellettem mindhalálig. Ne féljetek azoktól, akik az életetekre törnek! Ti midig csak Engem lássatok magatok előtt! Az Én Vértől ázott Testemet a keresztfán. Ilyen drágák vagytok Nekem, hogy még az életemet is feláldoztam értetek. Ha viszontszerettek, és ti is az életeteket adjátok Értem, akkor Velem lesztek örökké a mennyben. De ha megtagadtok, elszakítjátok magatokat Tőlem, nem lesztek közösségben Velem. Ez pedig maga a pokol. Az életetek úgyis véget ér. Ne féljetek a szenvedésektől! Én Mindenható vagyok. Olyan erős hitet és lelki édességet adok nektek, hogy semmibe vesztek minden szenvedést. Ha mindig Engem láttok magatok előtt a keresztfán, megtapasztaljátok irántatok tanúsított végtelen szeretetemet. Akkor annyira vágyakozni fogtok arra, hogy mindörökké Velem legyetek, hogy minden áldozatot és szenvedést képesek lesztek meghozni, mert Én adok hozzá erőt. Azért, mert szerettek Engem, és betöltöm vágyatokat, hogy mindörökké Velem legyetek az Én dicsőségemben. 

Gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Készítsetek egy kis csomagot, amit ha kell, csak felkaptok, amikor elhurcolnak benneteket. Legyen benne víz, étel, ha kell, gyógyszer, és egy pár váltás fehérnemű. A szívetek legyen tele Irántam való szeretettel! Ezt hozzátok magatokkal a túlsó partra. Készüljetek! Az idő rövid. Hamar lezárul ez a korszak. Sokan meg fognak halni. Amíg még éltek, mentsétek a lelketeket! Hirdessétek az Evangéliumot! Imádkozzatok! Hozzatok sok áldozatot! Higgyétek el, egyedül a lélekmentésnek van értéke ezen a földön. Én is ezért haltam kínhalált a keresztfán. Minden itt marad. De a cselekedeteiteket magatokkal hozzátok. Ébredjetek! Halljátok meg szavam, és váltsátok tettekre! Akkor gazdagon fogtok megállni Szent Színem előtt az ítélet napján. Megáldalak benneteket Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 

Szentírási megerősítés: 2 Kor. 12, 8-9: „…az Úr azt felelte: „Elég neked az Én kegyelmem. Mert az erő a gyöngeségben nyilvánul meg a maga teljességében.”

 

Ezt üzenem X-nek: Drága Kisfiam! Hamarosan meg kell vallanod Engem az emberek előtt. Már nem sokáig leszek köztetek. Elvesznek Engem tőletek. A Helyembe a kárhozatos undokságot, a bálványt állítják ki elétek, hogy azt imádjátok, ami maga a sátán. Ti le ne boruljatok előtte! Inkább haljatok meg, minthogy eladjátok a lelketeket az ördögnek! 

Kisfiam! Hirdesd ezt mindenkinek, még azoknak is, akik alig ismernek Engem! Hirdesd, mert az ítélet napján rajtad fogom számon kérni az elveszett lelkeket! Te nagyon nagy kegyelmeket kaptál. De mindezeket nem magadnak kaptad, hanem azért, hogy mentsd a lelkeket. Az idő nagyon rövid. Már most kezdd el a munkát! Az üldözés hamar ideér. Addig fel kell világosítani a lelkeket. Buzgóságod és hited mértékében kapod kegyelmeimet. Megáldalak Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 

Szentírási megerősítés: Zsidóknak 12, 22-25. „…ti Jézushoz, a ránk hulló Vérhez (járultatok), amely hathatósabban kiált, mint Ábelé. …ne utasítsátok vissza Azt, Aki hozzátok szól.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr1006736253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása