HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.21. 10:39 :: lowoa

2015. szeptember 21. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő eljött. Éljetek szüntelen készenlétben! Hamarosan lezárul a kegyelem ideje, amelyet felvált igazságosságom haragja. Igen. Tudok haragudni is, amint ezt a jeruzsálemi templomban tanúsítottam, és ostorral kikergettem onnan az árusokat. Beolvastam a farizeusoknak, felsoroltam bűneiket. Jaj, neked Korozain! Jaj, neked Betszaida! A pokolba süllyedsz. Most ezt mondom: Jaj, ennek a bűnben fetrengő világnak! A pokolba süllyed. Jaj, mindazoknak, akik hátat fordítanak Nekem és a világ élvezeteiben tobzódnak! Az Evangéliumban ezt mondtam: széles az út, ami a kárhozatba visz. Sokan mennek rajta. De keskeny az ösvény, ami az örök életre visz, csak kevesen találják meg.

Gyermekeim! Ezek az utolsó figyelmeztetéseim. Beteljesülnek szavaim. Templomaimat feldúlják. Papjaimat felkoncolják. Nem lesz többé Szentmise. Tanításomat lábbal tiporják. Akik mégis kitartanak Mellettem, azokat meg fogják ölni. De Én ezt mondom nektek: ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de semmi egyebet sem tudnak tenni. Attól féljetek, aki a testet a lélekkel együtt a kárhozatra viheti. Ez pedig maga a sátán, az őskígyó, aki félrevezette Évát, mert szóba állt vele. Ti ne álljatok vele szóba! A kísértést azonnal vessétek el magatoktól! Tartsatok ki Mellettem mindhalálig, akkor az örök élet lesz az osztályrészetek! Fogjátok meg Édesanyám kezét! Ő tapossa el a kígyó fejét. Tőle retteg az egész pokol, és minden ördög. Imádkozzátok a rózsafüzért! Ez az a tüzes lánc, amellyel megkötözitek a sátánt.

Gyermekeim! Csak rajtatok múlik, hogy ki mellé csatlakoztok. Kérjétek meg Égi Édesanyátokat, hogy terítse rátok a köpenyét, amely a szent angyalok védelme! Hívjátok segítségül Szent Mihály arkangyalt, aki legyőzte a sátánt! Minden kegyelmet megkaptok. Rajtatok múlik, hogy igénybe veszitek-e.

Gyermekeim! Az idő lejár. Életetek véget ér. Utána a számonkérés következik. Mindnyájatoknak meg kell állni ítélőszékem előtt. Mindenkinek megfizetek tettei szerint. Ami most következik, az a bűnök következménye. A pokol összes ördögét kiszabadították bűnös cselekedeteikkel az emberek. Ezért ne csodálkozzatok azon, ami a világban zajlik. Legfőképpen ne Engem okoljatok, hanem magatokat. Kezdjetek el imádkozni! Akkor mérsékelhetitek a csapásokat. Ne az ideig valókra fordítsátok a figyelmeteket, hanem az örökkévalókra! Ha hittel imádkoztok, akkor tehetetlen lesz veletek a sátán. Az Evangéliumban ezt kértem: Szüntelenül imádkozzatok! Ha látjátok, hogy kigyullad egy ház, akkor nem nézitek tétlenül, hanem eloltjátok a tüzet. A most kibontakozóban levő, elharapódzó szükség állapotot csak imával tudjátok megállítani. Ha lesz elegendő ima, megmenekültök.

Gyermekeim! Én szenvedek a legjobban azért, ha egy lélek elkárhozik. Ezt tudnotok kell: Én sok kegyelmet adok minden embernek. Hívogatom őket Magamhoz. A templomba, a Szentmisére, a Szentírásolvasásra, az imára. Sokszor emberek által figyelmeztetem és tanítom őket. Ha igennel válaszolnak, akkor egyre magasabbra vezetem őket az életszentségben. De ha sorozatosan ellenállnak hívásomnak, magukra hagyom őket, mert tiszteletben tartom szabad akaratukat. Ezután ők maguk szolgáltatják ki magukat az ördögöknek, akik gyötrik, kínozzák, becsapják, végül a kárhozatba taszítják. Az Evangéliumban ezt mondtam: Nem akarom a bűnös halálát, hanem hogy megtérjen és éljen. De ha nem akar megtérni, viselnie kell a következményeket. Vérkönnyeket hullatok minden elveszett gyermekem miatt. Én tudom, mi a pokol. Az Evangéliumban beszéltem róla. Egy rettenetes örök kínszenvedés. Én Magamra vettem a ti bűneiteket. Meghaltam értetek, hogy megváltsalak benneteket. De nélkületek, nem tudlak üdvözíteni. Szabad akaratot és értelmet kaptatok. Ti döntitek el örök sorsotokat.

Gyermekeim! A halál már itt kopogtat az ajtótokon. Térjetek meg! Éljetek halálra készen! Az idő lezárul. A halál után már visszafordíthatatlan lesz örök sorsotok. Figyelmeztetésemet vegyétek halálosan komolyan! Térjetek meg még most!!! Ne halogassátok!!! Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: Márk 14, 42. „Itt az óra. Az Emberfiát a bűnösök kezére adják.” Jézus: „Egyházam osztozik sorsomban. Sok vértanú lesz.”

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr366213945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása