HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.10. 04:24 :: lowoa

2015. október 10. A kegyelem órájában itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Imádjatok Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Ennek van Előttem a legnagyobb értéke. Minden imátokat ajánljátok föl az Én Legszentebb Szívem és Szent Édesanyám Szeplőtelen Szíve szándékai szerint! Most nagyon siralmas idők elé néztek. Hamarosan igazságosságom haragja és nagy fenyítés zúdul erre a Földre. De a választottak kedvéért megrövidítem ezekkel a szenvedésekkel teli napokat. Úgy imádkozzatok, és engeszteljetek, hogy legyetek tudatában annak, hogy kizárólag értetek, az életszentségben élő, engesztelő kicsiny lelkekért tartom fenn ezt a világot. Tartsatok ki Mellettem mindhalálig! Én mindig mellettetek állok, vigyázok rátok, és vezetlek titeket az örök haza felé, az életszentség útján. Általatok Én mentem a lelkek sokaságát.

Az életeteknek egyetlen értelme Evangéliumom hirdetése és a lélekmentés legyen! Ezt kértem apostolaimtól és a világ végezetéig élő összes lélektől, akiket követésemre hívtam meg.

Adjátok át újra meg újra az életeteket Nekem, és bízzatok Bennem! Amikor úgy érzitek, hogy nagyon magányosak vagytok, és mindenki elhagyott benneteket, akkor lépjetek be szívetek legbelső szobájába, ahol Én trónolok, mert szívetek-lelketek az Én palotám. Ott boruljatok le Előttem, adjátok át Nekem minden gondotokat, és Én megsegítelek benneteket. Legyetek tudatában annak, hogy Én soha nem hagylak el titeket!

Hirdessétek jóságomat, hűségemet, megbocsátó szeretetemet, végtelen irgalmamat! De mindezeket a kegyelmeket csak akkor tudjátok birtokolni, ha megtértek Hozzám, és ha őszinte bűnbánatot tartotok, mert Isten az alázatosakat fölemeli, de a kevélyeknek ellenáll. Csak aki szívből megbánja bűneit, az nyer bocsánatot. Aki konokul kitart bűneiben, gonoszságában, annak megfizetek tettei szerint. Annak ki kell inni haragom kelyhét, és meg kell bűnhődnie tettei szerint. Én, aki a szíveket és a veséket vizsgálom, megfizetek mindenkinek tettei szerint.

Drága gyermekeim! A Szívemre ölellek titeket. Úgy simuljatok Hozzám, mint akiknek senkije és semmije sincsen Rajtam kívül, mert Nekem az egész szívetek kell. Én azt akarom, hogy csak egyedül az Enyéim legyetek, csak Engem szolgáljatok, és csak Nekem éljetek! Akkor nem fogtok csalódni, mert Én soha nem hagylak el benneteket, Rám mindig számíthattok, Én gondotokat viselem. Különösen most, ezekben a nehéz időkben. Ezeket a szavaimat véssétek mélyen a tudatotokba és legyen eszetekben, főleg amikor szükséget szenvedtek, és nagy üldözés tör ki.

Gyermekeim! Amióta a kereszténység fennáll, soha nem volt ekkora nagymérvű üldöztetés, mint ami most készül követőim ellen. De azt is megmondom nektek, hogy most ezekben az időkben az Ég kapui szélesre tárva vannak mindazon gyermekeim előtt, akik hűségesen kitartanak Mellettem és életüket sem kímélik mindhalálig. Minden vértanú gyermekem azonnal feljön Hozzám az Én dicsőségembe és örökkön-örökké örvendezni fog, mert letörlök szemükről minden könnyet.

Ezt vértanúimnak üzenem, akik nemsokára vérüket ontják Értem: ne az ideig való nyomorúságot lássátok, hanem az utána következő dicsőséget! Bízzatok Bennem, mert Én helyet készítettem nektek Atyám országában! Bízzatok Bennem, mert minden látszat ellenére ti az örök boldogság és az örök élet részesei vagytok! Apostolaim mind vértanúk lettek. Szent János apostol Keresztem alatt szenvedte el a vértanúságot. Úgy szeretett Engem, hogy jobban szeretett volna az Én helyemben lenni a Keresztfán, mint Engem így látni rettenetes haláltusámban. Szeressetek ti is úgy Engem, ahogy ő, és ahogy szent Édesanyám szerettek a Kereszt alatt. Édesanyám is szívesebben lett volna a helyemben, mint hogy így lásson Engem.

Kicsinyeim! Az óra itt van, amikor szétválasztom a juhokat a kosoktól, a farkasokat a bárányoktól. Most mindenkinek színt kell vallania: vagy Mellettem, vagy Ellenem. Vigyázzatok, örök életetek múlik rajta! Az örök élet Én Magam vagyok. Aki Mellettem kitart, üdvözül, aki megtagad Engem, az elkárhozik. Én azért jöttem, hogy életetek legyen és bőségben legyen. Válasszatok Engem és elnyeritek az örök életet! Erre áldalak meg titeket Szívem túláradó, megerősítő szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: Ef 2, 8-10 „Kegyelemből részesültetek a megváltásban, a hit által, ez tehát nem a magatok érdeme, hanem Isten ajándéka. Nem tetteiteknek köszönhetitek, hogy senki se dicsekedhessék. Az ő alkotása vagyunk: Krisztus Jézusban jótettekre teremtett minket; ezeket az Isten előre elrendelte, hogy bennük éljünk.”

Ef 1, 13 „Benne kaptátok meg ti is a megígért Szentlélek pecsétjét, miután hallottátok az igazságról szóló tanítást, üdvösségetek Evangéliumát, és hittetek benne.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr666213965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása