HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.11.16. 10:08 :: lowoa

2012. november 16. Szentségimádáson Jézus:
„Drága gyermekeim! Az élet rövid. Nem tudjátok, hogy mikor ér véget. Ezért kérem, hogy éljetek szüntelen készenlétben. Az életet arra kaptátok, hogy kapcsolatba lépjetek Velem, Megváltó Istenetekkel. Ismerjetek meg, és nagyon-nagyon szeressetek Engem. Úgy, ahogy Én szeretlek benneteket, hogy kínhalált haltam a ti örök üdvösségetekért. Énértem szeressetek minden embert! Különösen házastársatokat, gyermekeiteket, szüleiteket és hittestvéreiteket. Őket úgy, mint családtagjaitokat, mert egy a ti Atyátok, a Mennyei. Segítsetek minden rászorulón! Használjatok ki minden percet, mert az élet rövid. Kamatoztassatok minden alkalmat, hogy gazdagon érkezzetek meg az örök hazába! Olvassátok el az Evangéliumot, és váltsátok tettekre! Akkor nektek is ezt fogom mondani: Jöjjetek, Atyám áldottai, vegyétek birtokba a világ kezdetétől nektek készített országot! Éhes voltam, és adtatok ennem. Szomjas voltam, és adtatok innom. Idegen voltam, és befogadtatok. Beteg voltam és meglátogattatok. Börtönben voltam, és fölkerestetek. Amit e legkisebb testvéreim közül eggyel is tettetek, Velem tettétek. (Mt. 25,33-40.) De jaj azoknak, akik megtagadják a segítséget, és nem irgalmasok! Ők sohasem nyerik el irgalmasságomat, hanem kinn rekednek az örök sötétségben.
Gyermekeim! A főparancs a szeretet. Isten azoknak készített örök hajlékot a mennyben, akik Őt szeretik. Sokan mondják Nekem: Uram, Uram. De csak azok üdvözülhetnek, akik Atyám törvényeit megtartják. Isten Maga a szeretet. Az Ő szeretetéből teremtett meg benneteket. Joggal várja el tőletek, hogy ti is éljetek szeretetben. Arról ismernek fel benneteket, hogy Hozzám tartoztok, ha szeretetben éltek egymással. Gyakoroljátok a felebaráti szeretetet mindenkivel! Kérjétek, hogy Én szeressek általatok, és Én álljak közétek! Akkor kedvesek és szeretetteljesek lesztek egymáshoz, béke és szeretet fog uralkodni köztetek. Ha Engem kértek, minden megoldódik. Csak hittel kérjétek, akkor megtapasztaljátok, hogy mindig veletek vagyok, és segítek. Velem minden egyszerű. Csak bízzatok Bennem, és szeressetek! Akkor mindnyájan bejöttök a mennybe, ahol vég nélkül fogtok örvendezni. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
 
Ima a Szentlélek által: „Imádott Jézusom! Te a keresztfán ezt mondtad: „Szomjazom.” A lelkünkre szomjazol a világ végezetéig. Egy lettél közülünk, mert külsőre olyan voltál, mint egy Ember. Teljesen elrejtetted Istenségedet. Csak csodáid igazolták Isteni mivoltodat. Sokan nem hittek Benned, Názáretben. Ott nem is tudtál csodákat tenni. (Mt.13,58) Minden a mi szabad akaratunkon múlik. Te ma is teszel csodákat ott, ahol élő hittel hiszik, hogy Te ugyanaz vagy tegnap, ma és mindörökké. Ahol kérnek, hogy jöjj közéjük, és cselekedj, ott gyógyítasz, békét teremtesz, és szeretetre gyújtod a szíveket. De ma oly kevesen vannak, akik hisznek Benned, és Téged kérnek, hogy orvosold bajaikat. A mai ember önálló. Ő maga akarja megoldani gondjait. Neked hátat fordít, mert gőgös. El is rontja egész életét, a sátán meg a pokolba taszítja.
 
Jézusom, Királyom! Te Mindenható vagy. Kérlek, add kegyelmedet e bűnös nemzedéknek, hogy higgyenek Benned, csak Rád hagyatkozzanak, és üdvözüljenek! Maradj velünk! A mi hittel teli imánkra változtasd meg ezt a világot! Hitetlenség helyett adj hitet, gyűlölet helyett szeretetet, bosszú helyett megbocsátást, fösvénység helyett adakozást! Kérlek, rombold le a bálványokat: a mammonimádást, a test bűnös vágyait, és a hatalmaskodást! Egyedül Istent imádjuk! Tagadjuk meg magunkat, és éljünk Neked tetsző szent tisztaságban, életszentségben! Engedelmeskedjünk törvényeidnek! Egyedül Te légy az Úr fölöttünk! Kérlek, add, hogy a Te szemeddel lássunk! Ne merüljünk el a földi dolgokban! Emeljük tekintetünket az odafenn valókra! Téged lássunk mindig magunk előtt, hogy mennyit szenvedtél a mi üdvösségünkért a keresztfán! Tanuljuk meg végre, hogy nem vagyunk a magunkéi! Nagy volt a mi váltságdíjunk. Egyedül Neked tartozunk azzal, hogy mindig a Te akaratodat tegyük. Így nyerjük el az örök boldogságot. Ámen.”
 
Az Úr Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom! Élj mindig mindenkivel szeretetben! Szeress Engem lángolóan! Az az Én akaratom, és kifejezett óhajom, hogy tagadd meg magad, és kövess Engem a keresztúton! Nagy kitüntetés ez, mert minden Engem követőt Magamhoz emelek a Mennybe. Tarts ki a Belém vetett hitben és reményben mindhalálig! Bízzál Bennem, még a lehetetlen dolgokban is! Higgyed: Én Mindenható vagyok. Szentté akarlak formálni, de te is kellesz hozzá. Magamat akarom neked adni a legméltóságosabb Oltáriszentségben. De előtte meg akarlak tisztítani a szent gyónás szentségében. Papom által Én oldozlak fel minden bűnödből. Azt kérem tőled, hogy teljesítsd vágyamat: „Legyenek mindnyájan egyek. Amint Te, Atyám Bennem vagy, s Én Benned, úgy legyenek ők is eggyé bennünk, hogy így elhiggye a világ, hogy Te küldtél Engem.” (Jn. 17, 21) Térj vissza az Általam alapított Egyházba! Nagyon gazdaggá teszlek általa. Megáldalak téged az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr656214502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása