HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna általi üzenete

2019.11.19. 10:18 :: lowoa

2016. november 19. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Bekövetkeznek a próféciák. Minden úgy lesz, ahogy megmondtam nektek. Üldözni fognak titeket, a rejtekbe kényszerültök. Ellenfelem most mindent megpróbál, hogy minél több lelket elvegyen Tőlem és a kárhozatba taszítson. Ti, gyermekeim, akik megismertétek az igazságot, tartsatok ki Mellettem hűségesen mindhalálig, mert csak így nyeritek el az örök élet koszorúját. Az idő rövid, sokatoknak a vérét fogják kiontani Értem, de ne féljetek, a halál csak egy küszöb lesz számotokra, hogy átlépjetek az örök élet boldogságába.

 

Drága kicsinyeim, Szent Véremen megváltott gyermekeim! Vérkönnyeket sírok azok miatt, akik elkárhoznak, akiket a csaló meg tud téveszteni és magával tud rántani a pokolba. Ti ne tartozzatok közéjük! Rejtőzködjetek el irgalmas, szeretettől lángoló Szívem véróceánjába! Kérjétek magatokra értetek kiontott drága Szent Vérem oltalmát, Égi Édesanyám palástját! Mondjátok el magatokért és testvéreitekért az elrejtő imát:

 

„Rejtsen el minket a Mindenható Isten, az Atya, a Fiú, és Szentlélek, Szűzanya, Szent József palástja alatt, a szent angyalok keze által abba a csipkebokorba, amelyből az Úr Jézus töviskoronáját vették, hogy semmilyen pokoli, testi vagy világi támadás ne tudjon nekünk ártani, sem testvéreinknek, sem ellenségeinknek. Ámen.”

 

Bízzatok Bennem! Nálam biztonságban vagytok. Elrejtelek titeket üldözőitek elől, akiket arra rendeltem, hogy az új világban, az ezer éves béke uralmában is hirdessétek Evangéliumomat. Azokat pedig, akiket vértanúságuk által Magamhoz emelek, a Mennyországból fognak titeket segíteni. Megtisztítom a világot. Csak egy vallás lesz, amelyet Én magam alapítottam, amelyben a templom Én vagyok, az Én értetek feláldozott, Legszentebb Testem és az Én értetek kiontott Legdrágább Vérem. Ez a ti erőforrásotok és örök életetek záloga. Ebben higgyetek és tartsatok ki Bennem mindhalálig! Az összes többi vallás megszűnik és csak ez az egy marad, amelyet Én alapítottam és egyek lesznek Énbennem követőim, amint Én és az Atya egy vagyunk. Imádkozzatok, hogy ez mielőbb bekövetkezzen!

 

Megáldalak titeket Szívem minden emberi értelmet felülmúló, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: 1Tim 6, 3: „Jézus szavai”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr8312108121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása