HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna általi üzenete

2019.11.21. 10:17 :: lowoa

2016. november 21. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, akiket kiválasztottam Magamnak! Nagyon szeretlek benneteket. Őrködöm fölöttetek. Kiterjesztem fölétek kezemet. A sátán nem árthat nektek. Messze kerülitek a bűnt az Én kegyelmemből. Olyan undort és iszonyatot tápláltok a lelketekbe minden bűn iránt, hogy inkább akarnátok meghalni, mint Engem a legcsekélyebb mértékben megbántani. Soha ne aggódjatok lelketek üdvössége felől, mert Én magam, az Üdvözítő, gondoskodom róla, hogy mindig mentesek legyetek minden bűntől és tiszta lélekkel várjátok Eljövetelem nagy napját, amikor eljövök az ég felhőin dicsőségben, és amikor eljövök értetek életetek végén, hogy keblemre ölelve Magammal vigyelek titeket Atyám házába.

 

Kicsi gyermekeim! El nem tudjátok képzelni, mekkora vigaszt jelentetek Számomra ebben a nyomorult, bűnös világban. Szívem felüdül lelketekben, ti az Én földi mennyországaim vagytok és minden Szentáldozásban azt az örömöt éreztetem meg veletek, amit Én élek meg a ti szívetekben, amikor magatokba fogadtok Engem.

 

Kicsiny gyermekeim! A Szívem olyan, mint egy lángtenger. Szeretetem kiárad minden teremtményre. Minden kegyelmet megadok minden embernek, a bűnösöknek főleg, ami az üdvösségre vezeti őket. Hívogatom őket, vonzom, indítom, hogy jöjjenek a tiszta forráshoz, a soha el nem múló kegyelemhez, a Szent Eucharisztiához, a bűnbánat szentségéhez, amely az örök életre vezet. Jaj, azoknak, akik süketek és vakok hívásaimra, mert örökre elveszítik azt, amit számukra készítettem. Ti viszont, akik befogadtok Engem, hatalmas kegyelmet kaptok, békét, biztonságot, örömöt élveztek.

 

Én vagyok a szívetek Királya és az örök élet már most és itt a ti sajátotok. Ezért, drága gyermekeim, a szívetekben legyen örökös háladal. Őrizzétek lelketek tisztaságát, törekedjetek az életszentségre és igyekezzetek mindenben megfelelni elvárásaimnak, szent akaratomnak. Kérjétek a Szentlélek bölcsességét, Aki fölfedi előttetek akaratom titkát. Tegyétek meg mindazt, amire indítalak benneteket és akkor elvégzitek a feladatot, amit rátok bíztam. Atyám országában pedig nagy jutalomban részesültök. Lefoglaltalak benneteket Magamnak. Maradjatok meg Bennem, Irántam való szeretetben, hűségben, jóságban, alázatban és szolgálatkészségben. Akkor minden kegyelmet megkaptok Tőlem. Rengeteg lélekkel gazdagodva ti magatok is elnyeritek az örök életet. Fogadjátok megerősítő áldásomat a végső nagy harcra, amely gyermekeim és a sátán csatlósai között zajlik az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Mt. 24, 9-14: „Szorongattatásban lesz részetek, megölnek benneteket, s a nevemért minden nemzet gyűlölni fog titeket. Sokan eltántorodnak hitüktől, elárulják és gyűlölik majd egymást. Számos hamis próféta fellép, és sokakat tévedésbe ejtenek. A gonoszság megsokasodása miatt sokakban kihűl a szeretet, de aki mindvégig kitart, az üdvözül. Az országnak ezt az evangéliumát hirdetni fogják az egész világon, bizonyságul minden népnek, és akkor jön el a vég.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr7812108127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása