HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.11.22. 10:21 :: lowoa

2015. november 22. Itthon a kegyelem órájában Krisztus Király főünnepén Jézus…

„Kicsinyeim! Most különösen nagy szükségetek van az állandó imára, mert nagy háború tombol. A sátán és csatlósai, a démonok ellepték ezt a világot, és ha lehetséges lenne, minden lelket meg akarnak kaparintani, még a kiválasztottakat is, hogy a kárhozatra taszítsák. Újra mondom, a ti biztonságotok és erőforrásotok egyedül a hittel teli ima. Ez legyen életetek legfontosabb cselekedete, erre mindig legyen időtök, munka közben, várakozáskor, például egy busz várásakor és minden pillanatban éljétek meg, hogy az Én Jelenlétemben vagytok! Én ott lakom a lelketek legbelső szobájában, és mindig figyelek rátok. Éjjel-nappal megszólíthattok, mindig a segítségetekre vagyok. Én mondtam, Nálam nélkül semmit nem tehettek és azt is, hogy ti vagytok a szőlővessző és Én vagyok a szőlőtő. Aki Bennem marad, az bő termést hoz, de aki levágja magát Rólam, az elszárad és tűzre vetik.

Drága kicsinyeim! Maradjatok meg az élő hitben, amely tettek nélkül halott. Ezért gyakoroljátok az önzetlen tiszta felebaráti szeretet, melynek gyümölcsei a jócselekedetek. Ne az számítson nektek, hogy ki mit mond rólatok és ne ez motiválja cselekedeteiteket, hanem egyedül Nekem akarjatok megfelelni úgy, hogy megtartjátok törvényeimet. Kedves Előttem egy szeretet-megnyilvánulás, egy fohász Felém, egy alázatos kérés, vagy akár a legártatlanabb, legkisebb dologban való engedelmesség. Soha ne az embereknek akarjatok megfelelni, hanem egyedül az Istennek. Inkább vállaljátok a halált, minthogy törvényeimet megtagadnátok és az emberi hiúságoknak eleget tennétek.

Én magamra vettem a ti bűneiteket és meghaltam értetek a keresztfán. Enélkül egyikőtök sem üdvözülhetne. Amíg a földön éltem, állandóan kísértést szenvedtem és megtapasztaltam, hogy milyen gyenge az ember. Mindent kipróbáltam, ami kísértést ember átél ezen a Földön. Ezért mondhattam, legyetek szentek, mert Én Szent vagyok. Szabad akaratot és értelmet kaptatok. Ha nem akarjátok, ellene mondhattok a kísértéseknek. Ha ti nem egyeztek bele, nem követtek el bűnt, és ha ti akarjátok, imádkozhattok és szentekké tudtok válni.”

Szentírási megerősítés: Mk 9, 33 cím: „A tanítványok oktatása”

„Ezt üzenem X-nek: Drága Gyermekem! Szüntelenül kérd, magadra a tisztánlátás kegyelmét! Minden nap imádkozz a Szentlélekhez, hogy mutasson neked utat! Egyetlen nap se múljon el enélkül! [Ó, alkotó lélek jövel ima] és mellette imádkozd el a Szent Mihály imát minden nap! Készülj föl, mert életed minden pillanatában harcolnod kell a sátán gonosz cselszövései ellen, mert a fenevad állandóan résen van, hogy papjaimat támadja, leterítse, a bűn által tehetetlenné tegye,  és ezáltal sok-sok lelket rántson magával. Ezért kértem azt, hogy szüntelen imádkozzatok, mert a sátán szüntelenül támad benneteket, különösen a Nekem szentelt gyermekeimet. Ezért adja elétek az Egyház a zsolozsmát, a Szentmisét, a rózsafüzért, mert az ima a ti erőtök. Én vagyok számotokra az erőforrás és a védelem. Mindig kérd, hogy téged és szeretteidet és az egész teremtett világot borítsam be értetek kiontott drága Szent Véremmel, mert ahol e Vér jelen van, oda nem merészkedik az ördög. Atyám pedig az Én ártatlan kiontott drága Szent Véremen keresztül lát titeket és ezért nagyon megenyhül haragja. Kérjétek még Édesanyámat, hogy Isten-Anyai palástját, terítse rátok, amely a szent angyalok védelme.

Kisfiam! Már most imádkozz azért, hogy mentselek meg téged és paptársaidat a hiú dicsőségvágytól! Ezt csak úgy lehet elérni, hogy nagyon mélyen alázatos vagy és mindig engedelmeskedsz törvényeimnek. Bár arra rendeltelek, hogy nagyon sok jót tegyél, és örök tervem veled az, hogy rengeteg lelket mentsél, de mindezekért mindig Engem dicsőíts, Nekem adj hálát, és semmit ne tulajdoníts magadnak, csak a gyarlóságaidat. Szent Jeromosnak mondtam, amikor Karácsonykor letérdelt a jászolhoz Elém és fölajánlotta minden munkáját, tudását, szorgalmát Nekem. Akkor Én, a jászolban fekvő kisded megelevenedtem és azt mondtam neki: ezt mind Én adtam neked. Mire Jeromos keserves sírásra fakadt és mély alázattal kérdezett: Édes Uram, akkor mit adhatok én Neked? Mire én mosolyogva válaszoltam: add Nekem a te bűneidet és nyomorúságodat, mert egyedül ez a te sajátod!

Kicsi Gyermekem! Nagyon szeretlek téged! Ezt kérem tőled is, hogy élj életszentségben és legyél szent már itt a Földön! Ezért haltam meg érted a keresztfán és tárt karokkal várlak az örök hazába. Végigkísérem földi életedet, mindig mindenütt jelen vagyok veled, mindenben számíthatsz az Én gondviselő szeretetemre és segítségemre. Soha nem hagylak el. A harc ugyan nehéznek tűnik, de Velem mindenre képes leszel, mert nem te harcolsz, hanem Én harcolok veled és általad. Nekem csak a te beleegyezésed kell, és Én szentté teszlek.

Kisfiam! Légy felkészülve, mert egyre többet fog támadni ellenfelem! De ne félj! Menekülj az Én irgalmas Szívembe, lakjál ott mindig és teljes védelmet találsz! Csak azt kérem, hogy mindig, minden körülmények között mondj ellene a kísértéseknek! Akkor legyőzted ellenfelemet, szent papom leszel, és Én minden rád bízott lelket üdvözítek. Rengeteg léleknek leszel lelki szülője a Mennyben.

Kisfiam! Maradj mindig kicsiny gyermek, hagyatkozz Rám mindenben teljesen, légy pici csecsemő az Én karomban, és mindenekfölött bízzál Bennem! Bízzál benne, hogy szeretlek, hogy a javadat akarom, és hogy soha nem hagylak magadra! Fogom a kezed és az ölemben tartalak. Gondoskodom rólad és vezetlek. Ha így élsz, csupa öröm lesz az életed, még a megpróbáltatásokban is derűs leszel, mert megéled a nyolc boldogságot és megtapasztalod, hogy Én Isten vagyok, Aki mindenekfölött állok. Szeretetemmel megóvlak, Szent Véremmel betakarlak, isteni erényeimmel elhalmozlak, így áldalak meg téged, Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal a nagy harcra, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Zsid 8, 8. „Mondja az Úr” 10. „Elméjükbe vésem és szívükbe írom törvényemet. Istenük leszek és ők a népem lesznek.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr826213962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása