HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.11.23. 10:24 :: lowoa

2008. november 23.
Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Elérkezik a vég, a türelmi idő vége. Karom lesújtani készül. Ítélet közeledik. Ez az ítélet a lelkek mélyén fog lezajlani. Olyan lesz, mint a végítélet, de még mindig megadom az esélyt a lelkeknek a megtérésre. Ma nagyon sok a bűnös. Sok a tudatlan. Nem akarom a vesztüket. Ez tulajdonképpen egy nagy kegyelem kiáradás, ami most következik. Megláttatom a lelkekkel cselekedeteik súlyát, és annak következményeit. Megmutatom mindenkinek külön-külön, személyre szólóan a helyes utat, amely az üdvösségre visz. Megadom a léleklátás pillanatában a hit kegyelmét. Utána a döntést az emberre bízom, mert tiszteletben tartom a szabad akaratot. Nagyon súlyos és elviselhetetlenül nehéz órák és napok lesznek ezek mindazok számára, akik tudomást sem vesznek Rólam, ezért teljesen váratlanul fogja őket érni. Papjaimnak hirdetni kellene a szüntelen készenlétet, a megtérést, ha már elvetik üzeneteimet, amelyeket oly nagy szeretettel adok egy-egy kiválasztott gyermekemen keresztül, azért, hogy felkészítsem őket a jövő súlyos, nagy horderejű eseményére, az ítéletre, amelyet nagy figyelmeztetésnek is lehet nevezni. Már itt van a küszöbön, és nagyon váratlanul és hirtelenül fogja érni mindazokat, akik nem hisznek üzeneteimben, és csak az élvezeteknek élnek. Nagyon szeretem népemet, az egész emberiséget. Én kivétel nélkül minden egyes embernek az örök üdvösségét akarom. Ezért haltam kínhalált a keresztfán. Ezért esedezem szüntelenül Atyám előtt, hogy könyörüljön rajtatok. Atyám végtelenül irgalmas, és minden megtérő bűnösnek nagyon örül. Azért, hogy Szentséges Vérem azért az emberért nem omlott hiába. Atyám nagyon szeret Engem, és minden kérésemet teljesíti. De Nekem szükségem van a ti imáitokra, önmegtagadásotokra és áldozataitokra, amelyeket az Én kínszenvedésem örök érdemeivel egyesítetek, hogy bemutassam Atyámnak, és erre adja a kegyelmeket. Tudjátok meg, hogy ezt a bűnös világot az Én kereszthalálom, és a ti engesztelésetek tartják fenn. Ha ti, engesztelő, kisded lelkű gyermekeim, felhagynátok az imádással és az imával, ez a világ megsemmisülne. Még így is nagy kegyelem, hogy egy kis engesztelő csoportért az egész országnak irgalmaz Atyám. Nemde azt mondtam: Legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok. Ezt mindnyájatokra értettem. Mert mindenhatóságom minden életállapotot megszentelt. A szerzetest, a papot, a családot, az egyedülállót. Mindenkit. Minden ember megkapja a kegyelmet, hogy szentté váljon, ha akarja. Én nem vagyok erőszakos. Én tiszteletben tartom a szabad akaratot. Ellenfelem azonban ravasz, hazug, sunyi. Rászedi, becsapja, behálózza áldozatait, és elgáncsolja. De Én mindig megadom a menekülés útját minden kísértésből. Rajtatok múlik a választás. A lehetőséget mindig megkapjátok a jóra. A lelkiismeret minden embert figyelmeztet, maga a Szentlélek inti a jóra. Ha mégis a rossz kell, a bűnösnek viselnie kell annak következményeit. Mert minden döntésnek következménye van. Ha az emberek szüntelenül imádkoznának, és kérnék a Szentlélek vezetését, mindig csak jó döntéseket hoznának, és boldogok lennének ők, és mindazok, akikre kihatnak jó döntéseik.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr666214476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása