HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.11.29. 10:37 :: lowoa

  1. november 29. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! A legboldogabb akkor vagyok, amikor egy tiszta lélekkel egyesülök a Szentáldozásban. Ilyenkor mindig azt mondom: érdemes volt megtestesülnöm legszentebb Anyám méhében, világra jönnöm, Emberré lennem, és feláldoztatnom a keresztfán, hogy legszentebb Testemmel és Véremmel köztetek legyek. El nem tudjátok képzelni, hogy milyen boldogság és sikerélmény, amikor egy szenttel egyesülök, mert vannak Földön élő szentek. Nem hiába mondtam, hogy legyetek szentek, mert Én Szent vagyok. Mindaz, aki olvassa és tettekre váltja tanításomat, az szent. Szent Pál is szenteknek nevezte a gyülekezet tagjait. Azért engedek meg gyarlóságokat a szentek körében, hogy el ne bízzák magukat. És azért, mert örömömet találom igyekezetükben, hogy harcolnak a sátánnal, ellene mondanak a kísértéseknek, a bűnnek, és lángoló szeretettel belevetik magukat szeretettől lángoló, irgalmas Szívembe, az örök élet tűzkohójába, ahol kiégetek belőlük minden hiábavaló, fölösleges gyarlóságot. Ezeknek már nincsenek bűneik, mert olyan undort és utálatot támasztottam a lelkükben a bűn iránt, hogy képtelenek még rágondolni is, nemhogy elkövetni. Mindezeket azért mondtam el, hogy nem hiábavalóak erőfeszítéseitek, mert el lehet érni már itt a földi életben az életszentséget.

 

Drága kicsinyeim! Adjatok hálát különösképpen azért, hogy köztetek maradtam a Legszentebb Oltáriszentségben, mert ez a ti erőforrásotok és a Szentgyónás, hogy újra meg újra fölálljatok bűneitekből, gyarlóságaitokból, és megerősödve újra csatába szálljatok a sátánnal. Amíg itt éltek a Földön, az életetek egy folyamatos harc a gonosszal, de soha ne felejtsétek, hogy a ti harcotok megdicsőít Engem, titeket meg egyre erősebbé tesz, és az örök győzelem pálmája leng már itt és most a kezetekben, aminek a legjobban a Mennyországban fogtok örülni.

 

Drága kicsinyeim! Így tekintsetek mindennapjaitok harcaira, hogy Én nagy örömömet találom bennetek. Igyekezzetek mindig tiszta lélekkel a szívetekbe fogadni Engem, Aki hatalmas védelem vagyok lelketek-testetek számára, Aki távol tartom a gonoszt, mert mint a Nap, úgy ragyogok a lelketekben, és ez a ragyogás kisugárzik belőletek, és a sátán nem mer még meg sem közelíteni. Gyötrelmet okoz neki, ha mégis megközelíti az ilyen lelket, mert szenved az Én valóságos Jelenlétemtől.

Gyermekeim! Higgyetek erősen a Szent Eucharisztiában, Amelyben valóságosan jelen vagyok Szent Feltámadott Testemmel és Véremmel. A Szent Eucharisztia tartja fönn ezt a világot, és a Szentmise, amely keresztáldozatom vértelen megújítása. Ha beszüntetnék a legszentebb Áldozatot, a Szentmisét, az a világ pusztulásához vezetne. Sajnos ellenfelem azon mesterkedik, hogy elpusztítsa Egyházamat, és benne a legnagyobbat, a Szentmisét megszüntesse, és a Szent Eucharisztiát eltapossa, eltörölje. De mondom nektek: ha sikerül is ezt neki megtenni, azok az emberek, akiket rávesz erre a halálos, nagy bűnre, azoknak egy pillanatnyi nyugtuk nem lesz, és egymással is civakodnak, felszínes vigadozásuk pedig örök gyötrelembe fordul. Ahogy Szent János apostol leveleiben leírta, úgy Én is megismétlem: van olyan bűn, ami halálos, amiért ne imádkozzatok, mert az az ember, aki eladta a lelkét a sátánnak, azt Én is átengedtem ellenfelemnek, mivel tiszteletben tartom az egyén szabad akaratát. Csak azokért imádkozzatok, akik nincsenek tudatában annak, hogy ellenfelemet szolgálják: az ő számukra még van visszaút. De akik tudva és akarva elkötelezték magukat a sötétség hatalmának, azok mindörökre a gonosz martalékai lesznek. Mindez Engem hatalmas szomorúsággal tölt el, de tiszteletben tartom szabad akaratukat, ezért nem szólok bele döntésükbe.

 

Az életszentség egy olyan dolog, amelyen folyamatosan dolgozni kell. A nap folyamán nem elég egyszer kezet mosni. Mert ha valami piszkos dologhoz hozzáértek, újra meg kell mosni. Ugyanígy vagytok a lélekkel is, amelyet állandóan érnek: kíséretesek, mások bűnei. Újra meg újra meg kell tisztulnotok a bűnbánatban, és amikor alkalmas és lehetséges: a szentgyónásban. Nagy kegyelem a bűnbánat szentsége. Ott a bűnbánó lélek megszabadul terhétől, új életet kezdhet, mert Én nem csak megbocsátom, de el is felejtem bűneit. Ezért bíztam apostolaimra és utódaikra, a papokra az oldás és a kötés hatalmát. Amit feloldanak a Földön, fel lesz oldva a Mennyben is. Amit megkötnek a Földön, meg lesz kötve a Mennyben is. Ez vonatkozik a feloldozásra, a bűnbocsánatra, de arra is, ha nem oldozhatják föl a hívőt. A hívőnek tudnia kell, hogy ha nem tér meg és nem nyer feloldozást, el is kárhozhat. Ez a tükör számára, hogy tisztán lássa lelke állapotát. Ezért akik bűnös kapcsolatban élnek, azokat tilos feloldozni. Mindaddig, amíg a kapcsolat fennáll. Ha pedig így áldoznak, azt a kárhozatukra veszik. Bekényszerítenek Engem szívükbe, ahol a sátán az úr, ahol Engem újra keresztre feszítenek.

 

Gyermekeim! Óvakodjatok minden bűntől! Igyekezzetek eljutni az életszentségre! Akkor a lelketek megtelik derűvel, békével és boldogsággal. Erre áldalak meg benneteket, Szívem túláradó, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Mk 9, 7.: „A felhőből szózat hallatszott: „Ez az én szeretett Fiam, őt hallgassátok!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr9113409625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása