Irgalmasság éve

 

2012. 01. 04, Hétfő

Lelkemet Jézus a Mennyországba vitte, ahol megmutatta a szeretet szépségét és harmóniáját a lelkek között. Az üdvösség magában hordozza a rend harmóniáját, amit senki és semmi nem tud felbontani. A szentek harmóniában élnek önmagukkal, felebarátaikkal és a Szentháromsággal. Mindenkit és mindent áthat a szeretet köteléke. Ott mindenki a másik javát akarja, és gondolataik cselekedeteikkel együtt makulátlanul tiszták, hiszen nincs mögöttük hátsó szándék, tisztázatlan motívum. A lelkek Krisztus előtt hódolnak, és szüntelen imádatban részesítik a Királyok Királyát, akiben jelen van az Atya és a Lélek. Jézus elmondta nekem, hogy a Mennyben továbbra is érvényesülnek az irgalmasság testi-lelki cselekedetei azzal a különbséggel, hogy ott nincs szenvedés. Jézus: „Az a szeretetet, amit itt látsz, az igaz és tökéletes szeretet. Szeressétek egymást, mert Én, az Örök Bíró nemcsak az igazság bírája vagyok, hanem a szereteté is. Mindenetek, ami van, a halálotok után a Földön marad. Semmit sem hozhattok magatokkal, csak a cselekedeteiteket. Ez Atyám országának törvénye. A Mennyben az egyedüli igaz kincs maga az Isten. Aki nem Atyámhoz ragaszkodik, hanem a világhoz, annak lelke igen távol van az üdvösségtől. A szeretet erényét gyakoroljátok az életetek minden napján. Én elétek tárom a próbatételeket, a lehetőségeket minden nap, hogy jót tehessetek a másikkal. Csak a ti szíveteken múlik, hogy felismeritek-e, hogy a másikban Én vagyok jelen. Ne legyetek keményszívűek és bírák, mert nehogy szörnyűbb legyen a ti ítéletetek, mint a legnagyobb bűnösöké, akik az utolsó pillanatban térnek meg! Figyeljetek jobban arra, hogy ne éljetek vissza irgalmam kegyelmével! Gyakran beleestek abba a hibába, hogy irgalmatlanok vagytok, miközben könyörögtök az Én irgalmamért. Az irgalmasság éve lehetőség számotokra, hogy nagyobb irgalmat gyakoroljatok ebben az évben másokkal, mint eddigi életetekben. Szentlelkem eljövetele során irgalmas lesz azokhoz, akikben az irgalom tüze lángol. Soha ne gondoljatok arra, hogy irgalmamat megérdemlitek, hiszen az emberi természet mindig gyenge és gyarló marad. Legyetek alázatos szívűek, és hajoljatok meg naponta Előttem, hogy tudatosuljon bennetek kicsiny voltotok az Én végtelen szeretetemmel szemben. Aki szavaim szerint cselekszik, annak megadom a kegyelmet, hogy a lelki életben növekedni tudjon, és Atyám tetszését fogja lelni őbenne.”

Mária Magdolna



http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/1039-irgalmassag-eve