HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Urunk Jézus Krisztus üzenete Anna Terézia által

2020.01.06. 00:57 :: lowoa

A lelki fejlődés léptéke

Kedveseim, mindig csak készüljetek! Ne feledjétek, még nem értétek el a tökéletességet. Azért minden nap sokat kell tennetek, és soha nem elégedhettek meg a saját „teljesítményetekkel”. A lelki fejlődés nem emberi lépték szerint halad, mert aki Isten útján jár, az nem tudja felfogni, mi miért történik vele, mert az meghaladja értelmét. Ezért nagyon fontos hittel elfogadni a történésekben Isten üdvözítő akaratát. Ne akarjátok tudni a miérteket az életetekben, inkább az valósuljon meg, hogyan teljesítsétek az Ő legszentebb akaratát.

2013. 01. 06.        Anna Terézia

http://engesztelok.hu/lelkielet/a-lelki-fejldes-lepteke



Jézus a szentségimádásról

Gyermekeim, ne engedjetek a közömbösség lelkületének, inkább győzzétek le a Ránk hangolódással. Nem mondtam, hogy könnyű lesz az utatok, de Én mindig veletek vagyok. Ha ez a tudat bizonyossággal tölt el, nagy boldogságban élhettek. Törekedjetek megőrizni lelki békéteket, és ne engedjétek, hogy bárki is megzavarja azt. Övezzétek fel derekatokat és engedjétek, hogy oda vigyelek, ahol Én szeretnélek látni. Fáradtságot nem kímélve tegyétek a jót szüntelenül, de ne csak cselekedjétek azt, hanem szívetekben is verjen gyökeret a tenni akarás buzgósága. Ne válogassatok, hanem fogadjatok el mindig mindent az Én kezemből. Ne féljetek a kudarcoktól, mert azok megtartanak az alázatban. A megpróbáltatás a lelki felemelkedés lépcsőfoka. Minél nehezebbnek tűnik az előre haladás, annál hatékonyabb lesz az alázatban történő növekedésetek.

Szeretnélek most megtanítani titeket a helyes szentségimádásra. Először is úgy lépjetek Elém, mint akivel valóságosan találkoztok. Úgy álljatok Előttem, mint aki számotokra a legkedvesebb személy, akivel annyira bensőséges kapcsolatba kerülhettek. Soha nem az számít előttem, hogy mennyire jók vagytok, hanem egyedül az, hogy elfogadtok-e Engem, a legszeretetreméltóbb lénynek. Mert Én bizony így szemléllek benneteket, akik a legkedvesebbek vagytok számomra. Amikor Előttem megjelentek, soha sem a bűneiteket szemlélem, hanem azt, ahogyan az Én hívásomra válaszoltatok. Mennyire vágyom arra, hogy szemléljetek Engem. Higgyetek a csendben történő jelenlétben tudok a leghatékonyabban áthatolni lelketek sűrűjén. Amikor bizonyos vállalt imákat mondotok, akkor elsősorban önmagatokat akarjátok igazolni, hogy megtettetek Értem mindent azzal, hogy ezt meg azt az imát elmondtátok. De gyermekeim, mikor fogjátok elfogadni, hogy az Én szívem vágya egyesülni lelketekkel. Ez csak a teljes elcsendesedésben tud megtörténni. Higgyétek, hogy a csendben jobban képesek lesztek elfogadni jelenlétem valódiságát, mint amikor meg akartok felelni Nekem. Gondoljátok végig, mikor tud az emberi szív legtökéletesebben megnyílni a befogadásra? Akkor, amikor már nem akar semmit tenni, csak hagyja, hogy Én járjam be teljesen, hogy magam töltsem be minden vágyát és kívánságát. A vágyakat Én ültetem a szívetekbe. Engednetek kell, hogy Én munkáljam bennetek elképzeléseimet. Próbáljátok meg csendben átengedni magatokat az Én elképzelésemnek, és megbízni Bennem, hogy minden szükségeteket látom, és Magam szeretnék cselekedni bennetek. Amikor ezt megengeditek, akkor és csakis akkor tudlak benneteket tetszésem szerint használni. Legyetek nyitottak befogadni Engem, mert nagyon vágyódom arra, hogy teljesen eltöltselek titeket az Én végtelen szerelmemmel.

2013. 01. 06.    Anna Terézia

http://engesztelok.hu/lelkielet/jezus-a-szentsegimadasrol

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr796214344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása