HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2020.01.07. 01:00 :: lowoa

 

2015. január 7. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága kislányom! Szeress Engem lángolóan! Adj Nekem hálát végtelen, hozzátok való szeretetemért és irgalmamért! Dicsőíts és magasztalj Engem, megváltásom hatalmas művéért, amelyet a keresztfán szereztem nektek, kimondhatatlan kínszenvedésem árán! Dicsőítsd és magasztald végtelen irgalmamat és türelmes szeretetemet, hogy még mindig megadom az időt és a lehetőséget a szegény, szerencsétlen bűnösöknek, hogy megtérjenek Hozzám, és üdvözítsem őket! Kislányom! Ha tudnád, mennyire szeretlek mindnyájatokat! Sírnál és zokognál a meghatottságtól. A keresztfán elszenvedett kínhalálom ízelítőt ad belőle, hogy Magamat feláldoztam azért, hogy titeket megmentselek. De ez csak a külső látszat. Belül a lelkemben sokkal, milliószor többet szenvedek értetek, főleg azokért, akik süketek hívásomra, és vakok a nekik készített kegyelmekre. Görcsösen ragaszkodnak szennyes bűneikhez, és a pokol szélén tántorognak, mint a részegek. Bármikor belezuhanhatnak, és onnan nincs soha többé szabadulás. Kicsinyeim! Én ettől akarlak megóvni benneteket. Vérkönnyeket sírok miattatok. Könyörögve kérlek benneteket, öleljétek át készséges szívvel kereszteteket, amellyel azért ajándékozlak meg benneteket, hogy azon felkapaszkodva Hozzám térjetek. Azért, hogy gondolkozzatok el azon, hogy az élet a földön hamar véget ér, és utána mindnyájatoknak meg kell állnotok ítélőszékem előtt. Gyermekeim! Mindent itt kell hagynotok. Csak a tetteitek kísérnek el benneteket. Irántam való szeretetből szeressétek egymást! Segítsetek minden rászorulón, legfőképpen családtagjaitokon, hittestvéreiteken, és mindazokon, akiket elétek hozok. Ha a szeretet vezérli cselekedeteiteket, örülni fogtok ítélőszékem előtt. Én igaz vagyok, és az igazságot hirdetem nektek. Amit most üzenek, igazság és örök élet mindazoknak, akik tettekre váltják. De örök kárhozat és kínszenvedés mindazoknak, akik elutasítják. A számból kijövő kétélű kard, Atyám Igéje, ami által ítéletet mondok fölöttetek. Ha tettekre váltjátok a Szent Evangéliumot, nem estek ítélet alá. De ha a bűn útját választjátok, ti ítélitek el magatokat. Gyermekeim! A pohár már csordultig megtelt. A világ annyira elmerült a bűn iszapjában és szennyében, hogy büntetésért kiált. Karom lesújtani készül. Figyelmeztetéseimet vegyétek nagyon, halálosan komolyan! Hagyjátok el e bűnt, és térjetek meg Hozzám addig, amíg még zarándokok vagytok e földön, mert a halállal lezárul előttetek a megtérés lehetősége. Vigyázzatok! Nem tudjátok sem a napot, sem az órát. Térjetek meg még ma, mert lehet, hogy a holnap mát nem virrad fel rátok! Szeretlek, és meg akarlak menteni benneteket, de nektek kell dönteni. Helyettetek nem cselekedhetek. Minden kegyelmet megadok mindazoknak, akik keresnek Engem, és meg akarnak térni Hozzám. Nem nézem bűneiteket. Irgalmas szeretetem minden bűnt megbocsát, eltöröl, sőt el is felejtem, ha szívből megbánjátok azokat. Végtelenül szerető Istenetek vagyok. A szívetek ajtaján zörgetek. Ha beengedtek, örök életet ajándékozok nektek. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” Szentírási megerősítés: Máté 24, 33. 44. „…közel van…Legyetek hát készen, mert az Emberfia abban az órában jön el, amelyikben nem is gondoljátok!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr546214330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása