HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2020.01.10. 01:05 :: lowoa

2013. január 10. Szentségimádáson Jézus:
Drága gyermekeim! Készüljetek! Az idő rövid. Hamarosan megérkezik a Nagyfigyelmeztetés. Mindenki hagyja el bűneit! Tisztuljatok meg a bűnbánat szentségében! Éljetek Nekem tetsző életet, ami az evangéliumi életszentség! Az ilyen élet maga a boldogság, amit Én adok meg minden Engem követő léleknek. Ha tudnátok, mily nagy jutalom vár azokra a lelkekre, akik Engem követnek. De ne a jutalomért, hanem Irántam való szeretetből engedelmeskedjetek Nekem! Adjátok át az életeteket Nekem, és Én szentekké formállak benneteket! A szentek mind boldogok, mert a lelkük tiszta, és Én lakom bennük. Ők Belőlem táplálkoznak, mint a szőlővessző a szőlőtőkéből. Én vagyok az ő erejük, békéjük és örök boldogságuk. Velem együtt mindenre képesek. Csodákat teszek általuk. Imáikra minden engedelmeskedik nekik. Az időjárás, a vadállatok, stb. Megvédem őket ellenségeiktől. A sátán tehetetlen velük szemben, mert Engem lát bennük, megrémül Tőlem, ezért elfut szentjeimtől. Ha mégis megengedem a kísértést és a támadást, csak azért teszem, hogy szentem győztesen kerüljön ki a csatából, ellenfelem a sátán megszégyenüljön, szentem pedig Engem dicsőítsen. A szentek a leggazdagabbak. Kincseiket ugyanis a mennyben gyűjtik, ahonnan a rabló nem tudja ellopni, a moly nem tudja megrágni, és a rozsda nem tudja megemészteni. Szentjeim kincsei ezek: A rászorulókon, elsősorban a hittestvéreken való segítés, az önmegtagadás, és a kereszthordozás Irántam való szeretetből. Életük átadása Nekem. A szolgálat, amelyekkel Engem szolgálnak, felebarátaikban. Ilyenkor Én cselekszem általuk. Ha egy ember Nekem szolgál, azt megtiszteli az Atya. Azért, mert Engem lát benne.
Most írj a szegény, szerencsétlen bűnösökről, akik bezárják Előttem szívük ajtaját! Ezek lelki vakságban élnek. A sátán becsapja őket. Ellenfelem legfőbb kelepcéje az, hogy elhiteti áldozataival, hogy nincs Isten, és nincs sátán. Ha ő, az ördög nincs, akkor nem is kell ellene védekezni. Mivel Bennem sem hisznek, nem imádkoznak, ezért teljes védelem nélkül élnek. Így könnyű szerrel elbuktatja őket a gonosz, és a pokol tüzére taszítja. Ó, ha tudnátok, mennyien kárhoznak el! Nézzetek körül az utcán, a környezetetekben! Már majdnem mindenki paráznaságban él. Ha tudnátok, milyen undorító Előttem ez a bűn. A testeteket és a vágyakat arra kaptátok, hogy utódokat nemzzetek, világra hozzátok, és felneveljétek. Ehelyett hulla hegyeket gyártotok, mert önző módon ellene mondotok akaratomnak, és nem akartok gyermekeket szülni, és nevelni, mert ez áldozattal jár. Nektek csak az élvezetek kellenek, ami bűn. Felrúgjátok a házasság szentségét azzal, hogy házasságtörésben vagy paráznaságban éltek. De már ezzel sem elégszetek meg. Az azonos neműek közül választotok magatoknak szeretőket, amit még kimondani is ocsmányság és szégyen. Tudjátok mi ez? A sátán aljas kísértése, aminek nem tudnak ellenállni, mert Én, az Isten nem kellek, törvényeimet felrúgják, és azt hiszik, hogy a bűn mocskában, undorító bűzlő szennyében megtalálják a boldogságot. Egyik teremtménytől a másikig mennek. De csak csalódást kapnak. Aztán jön a kábítószer, a depresszió, végül az öngyilkosság. Ha Engem imádnának, törvényeimet megtartanák, boldog, derűs, kiegyensúlyozott életet élhetnének. Értelme és célja lenne életüknek. Ha szükségben Hozzám kiáltanának, mindig segítségre találnának. 
Gyermekeim! Törvényeim azért vannak, hogy megőrizzenek titeket a rossztól, a bajoktól. A bűn elválaszt benneteket Tőlem, legnagyobb Jótevőtöktől, örök életetek Szerzőjétől. Ha valaki nem tartja be a KRESZ szabályait, szörnyű karambolokat csinál, amelynek a vége: súlyos sérülések, rengeteg szenvedés és halál. Az Isten törvényeinek be nem tartása még súlyosabb, mert a vége a kárhozat. Ezért tanítalak benneteket, hogy ezt elkerüljétek.
Gyermekeim! Most egy új korszak következik. Látjátok, hova vezetett, hogy Nélkülem akartok élni. Ezután ez másképp lesz. Közbe kell avatkoznom. Meg kell mentenem a lelkeket. Most lerombolom bálványaitokat, amelyeket Elém állítottatok. Megfosztalak benneteket tőlük, és Magamat adom nektek. Amiben bíztok, cserben hagy benneteket. A pénz elromlik, semmit sem fog érni. Házaitok kártyavárakként omlanak össze. Kényelmetek egy csapásra megszűnik. Csak egyedül Én leszek mellettetek, és várom, hogy Hozzám kiáltsatok segítségért. Irgalmas Szívem nyitva áll előttetek. De ha még ennek ellenére sem fordultok Felém, örökre elvesztek. Elegem van már abból, hogy hiába várlak benneteket a Szentmisékre, a gyóntatószékbe, a Szentáldozáshoz. Helyette hiábavalóságokkal töltitek el egész életeteket. Vasárnap kirándulás, szórakozás, bevásárlás. Csak a testetekkel törődtök, mintha lelketek nem is lenne. Gyermekeiteket csak erre az életre készítitek fel. Ez rosszabb, mintha írástudatlanok lennének, de megtanulnának imádkozni, és ha hitre nevelnétek őket. Én ugyanis gondoskodnék róluk, és üdvözülnének. De ha egy gyerek soha nem hall Rólam, és törvényeimről, azt könnyen félrevezeti a sátán, és a bűnről elhiteti vele, hogy jó, az életszentségről pedig, hogy rossz. Gondolkozzatok el ezen! Már nem nézhetem tovább, hogy emberek tömegei menetelnek a pokol felé. Meg fogom állítani őket, és minden eszközzel megakadályozom, hogy a vesztükbe rohanjanak. Készüljetek, mert soha nem látott eseményeket bocsátok a földre! Maga a Szentlélek fogja megmutatni, milyen mélyre süllyedtetek bűneitekben. Halálra fogtok rémülni, ha meglátjátok, hogy mit tettetek, és milyen büntetést érdemeltek. Ma még meggyónhattok, még jóra fordíthatjátok sorsotokat. Éljetek a kegyelem adta lehetőséggel! Lehajolok hozzátok, figyelmeztetlek benneteket. Ennél többet nem tehetek. Én nem erőltetlek. Értelmet és szabad akaratot kaptatok. Nektek kell válaszolni hívásomra. Ha elutasítotok, örökre elvesztek. De ha megfogadjátok tanácsomat, elnyeritek az örök életet. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.
Drága gyermekeim! Minden nagyon hirtelen jön. A Vatikánt porig rombolják. Utána egy új korszak köszönt erre a világra. Nem lesz nagy pompa, gazdagság. Egyszerűségben és nagy életszentségben fognak szolgálni papjaim. A pápa olyan lesz közöttük, mint közülük egy. Nagy alázatban és bölcsességben fogja irányítani az Egyházat. Egyházam újra egy lesz. Pontosan olyan, mint kétezer évvel ezelőtt, amikor megalakult. Kicsi lesz, de buzgó. Sok csodát fogok tenni köztük, hogy minél többen hitre jussanak. Életszentségük levonz közéjük a földre. Mindig köztük leszek. 
Drága kislányom! Nagy kegyelmeket kaptál. Vedd nagy kitüntetésnek, hogy beszélek hozzád! Sokan vágynak erre a kegyelemre, de nem adatik meg nekik. Téged azért tüntettelek ki ezzel az adománnyal, hogy felrázzam általad a világot. Általad figyelmeztetem e bűnös nemzedéket, hogy térjenek meg, különben elvesznek. Világító jelnek adtalak a téged körülvevő sötétségbe. Folytasd tovább a feladatot, amelyet rád bíztam! Menj végig az úton, amelyet neked kijelöltem! Légy világító fáklyám ebben a sötét, bűnökkel terhelt világban! Az Én dicsőségem ragyog be, és az Én fényem övez téged. Nagyon, kimondhatatlanul szeretlek. Csak Engem láss mindig a keresztfán, az Én érted átlyuggatott kezemet, lábamat, átdöfött Szívemet, hogy mennyit szenvedtem érted! Belőlem meríts erőt! Megáldalak téged, munkád folytatására, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr296214332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása