HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2020.01.17. 01:13 :: lowoa

2010. január 17. Éjjel Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Most teljesítem be mindazt, amire már évek óta felkészítettelek. Tedd meg mindazt, amit mondok neked. Ha megteszed, boldog leszel örökkön örökké, mert maradéktalanul teljesíted rád vonatkozó örök szent tervemet. Tudom, hogy meg fogod tenni, mert minden kegyelmet megadok hozzá. Ismerlek, hogy szeretsz, és szereteted minden akadályt legyõz, mint a mai napon is, amikor a havazás ellenére eljöttél éjszaka Hozzám. Tudod, Én is sokszor töltöttem imában az éjszakákat, amikor felmentem egyedül a hegyre. Ott voltam a természet csöndjében reggelig, és hallgattam Atyámat, és kértem Õt, hogy fogadja el áldozataimat és imáimat a szegény bûnösök megmentéséért. Atyám minden kérésemnek eleget tesz, mert Én is engedelmeskedtem Neki. Ti is, akik az Én példámat követitek, és engedelmeskedtek Nekem, mindent elnyertek Tõlem, ami az üdvösségetekre válik. Ezért teremtett titeket Atyám az Én képemre és hasonlatosságomra, hogy az Én lelkületem szerint éljetek alázatban, engedelmességben, az Atya törvényeit megtartva. Ha ezt teszitek, akkor elnyeritek az örök életet, mert életszentségben éltek. Most a válásról beszélek neked. A házasság szentség. Minden olyan házasság, amelyet az Én Színem elõtt kötnek, egész életre szól. Ez azt jelenti, hogy Én megáldom ezeket a házasságokat nemcsak a megkötés pillanatában, hanem az élet nehézségei közepette is. Én mindig velük vagyok, mint a család feje. Jóllehet láthatatlanul, de mégis megtapasztalható módon. Én adom a kegyelmet, hogy a szerelem szeretetté váljon, és a megszokott ne legyen unalmas, hanem mindig új és vonzó. Én gyújtom lángra a szíveket, hogy szeressék egymást, és jóban-rosszban hûségesen kitartsanak egymás mellett. Én adom a gyermekáldást, és Én adom a növekedést. De cserébe kérem a Belém vetett hitet, és az állandó imát. Legalább esténként kérem, hogy a család együtt imádkozzon. Mielõtt Hozzám emelik szavukat, kölcsönösen bocsássanak meg egymásnak. A gyermekek kérjenek bocsánatot a szüleiktõl és egymástól, ha megbántották egymást, a szülõk pedig egymástól, ha erre okot adtak. Ezután tiszta lélekkel imádkozzanak Hozzám, és Én meghallgatom kérésüket, és mindent megadok, ami az üdvösségükre válik. Az evangéliumban mondtam: „Kérjetek és adatik nektek.” Ebbõl következik, hogy aki nem kér, az nem kap. Aki hátat fordít Nekem, és gõgösen önmaga akarja megoldani a gondjait, ott a sátán az úr. Észrevétlenül ravaszul belopakodik közéjük. Megmételyezi az életüket, és válásba sodorja, vagyis bûnbe taszítja a házasokat. A válás után jön az új kapcsolat, és máris halálos bûnbe, paráznaságba juttatja áldozatait. A gyermekek kimondhatatlanul szenvednek szüleik válása miatt. Õk az áldozatok. És szenvednek az új társ miatt is, akit nem tudnak elfogadni és megszokni. De a felnõtteknek is útban vannak. A gyermekek kiszolgáltatottak. Úgy is bánnak velük. A felnõttek csak egymásnak akarnak megfelelni. A szeretet már régen elmúlt. Elfelejtették. A bûn ugyanis kioltja a szívben a szeretetet. Sok házasság fennmaradhatna, ha meg tudnának bocsátani egymásnak, és maguknak. Azt hiszik, ha új kapcsolatot létesítenek, ki tudnak lépni a múltjukból. Nem tudnak. A múltjukat, mint egy óriási csomagot viszik a hátukon. Letenni nem tudják, és ez mételyezi meg a következõ kapcsolatukat is. Nem érdemes válni, mert ha utána nem tud megmaradni egyedül, örök életét veszélyezteti. Alkalmazkodni mindenütt kell. Jobb mindig megbocsátani, újra kezdeni, és Istenben szeretetben élni. Akkor megélik a fõparancsot, és Isten áldása kíséri az egész család életét.
Az idõ rövid. Most a bûnösökrõl beszélek neked. Bûneik már az égbe csapnak. Már nem bírom tovább nézni. Az ártatlanok kiáltása a fülembe hatolt. A rászedett, kisemmizett koldusokká tett emberek nyomora a szemem elõtt van. Tudod, Én egy darabig várok. Várom a megtérésüket, de ha nem látok változást, büntetek. Az Isten fenyítésérõl olvashattok Szent Pál Zsidóknak írt levelének a 12. fejezetében (5-11. vers). Szent Lukács evangéliumának 18. fejezetében az 1-8. versekben az igazságtalan bíróról szóló példabeszédben is azt olvashatjátok, hogy Isten hamarosan igazságot szolgáltat választottjainak, akik éjjel-nappal Hozzá kiáltanak. Így lesz ez most is, mert Én ugyanaz az Isten vagyok. A büntetés már az ajtóban van, és nem kopogtat, hanem hirtelen jön. Itt lehet süketen és vakon élni. De a számadás idején nem fogom beszámítani süketségüket és vakságukat. A kisemmizettekrõl Én Magam gondoskodom, ha kérnek erre. A fösvény gazdag sorsáról pedig tudtok a példabeszédbõl. Elkárhozott. (Lk.16,19-31.)
Most azokról beszélek neked, akik nem akarnak tudomást venni Rólam. Ezek elaltatják a lelkiismeretük szavát. Azt hiszik, hogyha nem gondolnak Rám, akkor Én nem is létezem. Pedig Én nem a fantázia szüleménye vagyok, hanem a legigazabb valóság. Én vagyok az Alfa és az Omega. A kezdet és a vég. A teremtés Bennem ment végbe, és Én jövök vissza a földre, mint Örök Bíró, megítélni a világot. Aki Rólam nem akar tudni, az a legrosszabbat választja magának. Mert ez maga a pokol, az örök halál, az ördög kelepcéje. Ó, mily szerencsétlenek ezek az emberek! A legnagyobb boldogságtól, az igaz szeretettõl fosztják meg magukat. A legnagyobb Jótevõjüket, az Üdvözítõt utasítják el. Be van kötve a szemük. Nem tudják mit tesznek. Újra csak azt mondom, hogy imádkozzatok értük. Mert egyedül az ima az, ami megnyitja szívüket, és megvilágosítja elméjüket, hogy megtérjenek, és üdvözüljenek. Gyermekeim! A hittel teli imának üdvözítõ, mindenható ereje van. Minden kegyelmet elnyertek, ha imádkoztok. Legfõképp a tisztánlátásért imádkozzatok, mert ez a legfontosabb az üdvösségetek szempontjából. A sátán nagyon alattomos és ravasz. Szeret összekeverni mindent, és Isten elé helyezi a teremtményeket. De aki szüntelenül imádkozik, annak nincs ideje mással foglalkozni. Isten úgyis készteti arra, hogy megtegye az Õ akaratát. De fölöslegesen nem szabad a teremtményeken csüngeni, mert ez elveszi az idõt az imától, és elõbb-utóbb Isten elé helyezi a sátán a teremtményt. Ez pedig bálványimádás, és súlyos bûn, mert a fõparancs az Isten szeretete, mint elsõdleges és legfontosabb, és csak utána jöhet a felebarát szeretete. Kérjétek magatokra a Szentlelket! Õ majd eligazít mindenben, és Õ Maga imádkozik bennetek Istennek tetszõ módon, mert Õ tudja, mi az Isten akarata.” 2010. január 17. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Ne csodálkozz azon, hogy a sátán egyfolytában támad, hisz kiestél a markából. Megszabadítottalak. Ne foglalkozz a problémákkal! Ezeket ellenfelem adja eléd. Te úgy sem tudod megoldani. Add át azokat Nekem! Bízzál Bennem! Én cselekszem. Elég neked az Én kegyelmem. Amikor te gyenge vagy, akkor vagyok Én benned erõs, mert a te gyengeségedben, semmiségedben mutatkozik meg az Én mindenható isteni erõm. Így imádkozz: „Jézusom, kérlek, ne nézz az én gyarlóságaimra és bukdácsolásaimra! Tarts meg Engem a Beléd vetett erõs, mindenre elszánt hitben, és a lángoló, teljesen magamat odaadó és önfelemésztõ Irántad való szeretetben! Kérlek add, hogy mindhalálig hûséges gyermeked legyek! Fordítsd el tekintetedet a magam és mások hibáiról! Fordítsd értelmem szemét mindig egyedül csak Rád, Aki a keresztfán meghaltál értem! Téged lássalak, Téged imádjalak, Neked adjak hálát! Kérlek, Te imádkozd bennem Avillai nagy Szent Teréz imáját: „Semmi ne zavarjon, semmi ne rémisszen. Minden elmúlik. Isten nem változik. A türelem mindent elér. Annak, aki Istené, semmi sem hiányzik. Isten egymaga elég.” Éld át ezeket a szavakat, és akkor boldog leszel! Ne kötõdj senkihez és semmihez, még magadhoz sem! Ne foglalj állást semmirõl! Bízd Rám a körülményeket és a személyeket! Én vagyok a Bíró. Te az Én szeretett gyermekem vagy. Örülj annak, aki vagy az Én kegyelmembõl! Nagyon szeretlek. Én elégedett vagyok veled. Jól végzed a feladatodat. Folytasd így továbbra is! Áldásom kísér életed minden útján. Égi Édesanyád fogja a kezed.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr166214309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása