HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.08. 08:51 :: lowoa

2013. február 8. Szentségimádáson Jézus:
 
„Drága kislányom! Figyeld a jeleket! Most hozom el mindazt, amit előre megmondtam neked. Nagy természeti katasztrófa fog végigsöpörni a világon. Rengeteg lesz a halott. Megítélem a földet. Csak aki imádkozik, az menekül meg. Akik nem akarnak tudomást venni Rólam, azok örökre elvesznek.
 
Kislányom, figyelj! A jelek már itt vannak. Az Antikrisztus már felkészült, hogy imádtassa magát. Hamarosan felépíti templomát, ahol őt fogják imádni. Ő lesz a nagy rendcsináló és békítő. Ezt a rengeteg háborút és káoszt ő maga generálja, hogy utána neki tulajdonítsák a felszínes békét, amit hatalmával eszközöl ki. Csodákat és gyógyulásokat fog tenni általa a sátán, mert ő a sátán embere, a kárhozat fia, aki Isten helyébe teszi magát. Megszünteti a Szent áldozatot, a Szentmisét, és a hamis ökumenizmus jegyében eltörli a szentségeket. Már most figyelmeztetlek benneteket: ne menjetek utána! Ne kövessétek tanítását! Ti csak maradjatok meg Nálam! Csak a Szentmisén vegyetek részt, amit a rejtekben fognak bemutatni! Ti csak drága Szent Testemet és Véremet imádjátok, és vegyétek magatokhoz! Mert Én vagyok a ti egyedüli Megváltó Istenetek, Aki kínhalált szenvedtem, meghaltam értetek, és harmadnapra feltámadtam, hogy feltámasszam mindazokat, akik hisznek Bennem. Felmentem Atyámhoz, hogy titeket is Magammal vigyelek az örök boldogságba. Én vagyok az út, az igazság és az élet. Aki Engem követ, annak örök élete van.
 
Vigyázzatok! Ne hagyjátok magatokat félrevezetni! Előre figyelmeztetlek benneteket. Sok követőmnek a vérét fogják kiontani. De nekik ez a nap lesz égi születésnapjuk, örök boldogságuk kezdete.
 
Vigyázzatok! Legyetek éberek! Kövessétek tanításomat! Éljetek a Szent Evangélium szerint! Rajtam kívül nincs más Isten. Másodjára úgy jövök el majd, mint a villám. Feltámadott dicsőséges testben. Emberi testben nem jövök vissza a földre. „Mint ahogy a villám napkeleten támad, és napnyugatig látszik, olyan lesz az Emberfiának eljövetele is. Meglátják az Emberfiát, amint eljön az ég felhőin nagy hatalommal és dicsőséggel.” (Mt. 24, 27.30.)
 
Jól vigyázzatok! Ne hagyjátok magatokat félrevezetni! Aki megtagad Engem, és az Antikrisztust fogja imádni, annak az örök kárhozat lesz az osztályrésze. Fogadjátok meg szavamat, és váltsátok tettekre! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr136214232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása