HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.14. 09:12 :: lowoa

2017. február. 14. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Meghaltam értetek. A keresztfán rettenetes kínszenvedések közepette leheltem ki lelkemet. Megváltottalak titeket a bűntől, az örök haláltól. Ezen túl Atyám úgy tekint rátok, hogy Engem lát először, és Rajtam keresztül néz le rátok.

Gyermekeim! Amikor a Legszentebb Eucharisztiát, az Én Legszentebb Testemet és Véremet fogadjátok a Szentáldozásban a szívetekbe, mindig gondoljatok arra, hogy mekkora árat fizettem azért, hogy köztetek maradjak, a szívetekbe térjek, és hogy részesítselek benneteket Megváltásom hatalmas művében. Nem vagytok a magatoké. Nagy volt a ti váltságdíjatok, amelyet Én fizettem értetek. Az Enyéim vagytok. De csak akkor, ha ti is azt akarjátok. Nagy méltóság, de hatalmas felelősség is a szabad akarat, amellyel Atyám megajándékozott mindnyájatokat, amikor megteremtett benneteket. Ti döntitek el, hogy Velem, vagy Nélkülem akartok-e élni itt a Földön, ami az örökkévalóságban vég nélkül folytatódik.

Drága kicsinyeim! Nézzetek számtalan sebből vérző, ártatlan, haldokló, vonagló, hörgő Testemre. Fulladásos halállal haltam meg, és tetanusz-mérgezésben. 40 fokos láz gyötört. Hideg veríték folyt le Testemen. És mivel összeszorult a tüdőm, már levegőt sem kaptam, és megfulladtam. A végén már szólni sem bírtam. Azt még ki tudtam mondani: „Atyám, kezedbe ajánlom lelkemet.” Elmélkedjetek gyakran kínszenvedéseimről: ne csak a Nagyböjtben, hanem egész évben, és különösen arra gondoljatok, hogy kínszenvedésem nem zárult le kereszthalálommal, hanem a világ végezetéig folytatódik az emberek bűnei és az elkárhozott lelkek miatt. Mert szerető Szívemnek a legkisebb bűn is nagyon-nagyon fáj, amivel Engem és Atyámat megbántjátok. Mivel féltőn szerető Istenetek vagyok, a legnagyobb kínszenvedés számomra minden elveszett lélek, akik a sátán karmaiban vergődnek, és az a pokol tüzére taszítja őket. Az ilyenekért kiáltottam a keresztfán: „Szomjazom!”

Kicsi gyermekeim! Könyörögve kérlek benneteket! Soha ne feledkezzetek meg a bűnösökért imádkozni! A legjobb az, ha az Én szándékaimra és Édesanyám Szeplőtelen Szíve szándékára ajánljátok fel minden imátokat, mert Én annak juttatom, akinek a legnagyobb szüksége van rá, és aki a legközelebb áll ahhoz, hogy eldőljön örök sorsa, vagyis közel van halála.

Drága kicsinyeim! Vigyázzatok lelketek tisztaságára! Jobban, mint szemetek fényére. Gondoljatok mindig arra, hogy lelketeket az Én értetek kiontott drága szent Vérem mosta tisztára, és csak az Én éltető Lelkem tudja feltámasztani a lelki halálból. Ezért, drága kicsinyeim, vigyázzatok gondolataitok tisztaságára! Ezért mondtam: „Szüntelen imádkozzatok!” Ezzel azt akartam mondani, hogy mindig gondoljatok Rám, mert amíg Nálam időztök, addig nem tud kísérteni a sátán, és gondolataitok tiszták maradnak és Nekem tetszőek. Ha mégis kísértene a gonosz lélek, azonnal fussatok Hozzám, imádjatok Engem, ne álljatok szóba vele és mondjatok ellent minden kísértésnek. Így megőrzitek lelketek tisztaságát, nagyon megdicsőítitek legszentebb Nevemet, Én pedig boldogan időzöm lelketekben, mint földi templomomban, és üdvözítelek titeket.

Megáldalak titeket Szívem minden értelmet meghaladó végtelen szeretetével, lágy ölelésével, megerősítő áldásommal a nagy harcra, amely a sátán között és az Asszony gyermekei között dúl, akik megtartják Isten törvényeit. Fogadjátok szeretetteljes, fenntartó, megerősítő áldásomat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Tit 3, 4: „Üdvözítő Istenünk kinyilvánította jóságát.” Tit 2, 11: „Istenünk arra tanít minket” Mk 4, 1 cím: Jézus tanít Mk 4, 17: Az üldözés. Mk 4, 11: „Ti megkaptátok az Isten Országa titkát.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr8812292505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása