HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.03.24. 01:20 :: lowoa

2010. március 24. Felajánlottam a Szentmisét. Átadtam az Úrnak egy nagy gondomat. Úrfelmutatáskor Jézus ezt mondta: “Ez az Én Szívem, amely úgy szeret téged, amilyen vagy, pedig te nagyon tökéletlen vagy az Én tökéletességem és Istenségem elõtt. Szeress te is mindenkit úgy, ahogy van, az Én kedvemért, az Én szeretetemért!
Ez az Én Vérem, amelyet érted ontottam. Hamarosan kiszólítalak ebbõl a világból. Addig szeress, ameddig teheted!”
Szentáldozás elõtt: “Ez az Én szeretettõl lángoló Szívem, amely téged szeret. Te nagyon boldog vagy ettõl a szeretettõl. Ez éltet téged. Sugározd tovább az Én szeretetemet, és azt az örömöt, amelyet Tõlem kaptál, hogy boldoggá tégy másokat is, hogy el tudják viselni ezt a siralomvölgyet.”
Az Úr szavára minden gondom elszállt. Tudtam, mi a kötelességem, és mindennél jobban vágytam rá, hogy ezt megtegyem. Minden a jó Isten kegyelme.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr516214055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása