HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.05.01. 03:42 :: lowoa

2018. május 1. Szentségimádáson az Úr Jézus: Drága gyermekeim! Eljön az óra, sőt már itt is van, amikor sokan meg fogtok állni ítélőszékem előtt. Vigyázzatok minden szavatokra, cselekedetetekre, mert Előttem csak a szeretet számít. Ezt adtam főparancsba. Minden szavatok és tettetek, amiben nincs szeretet, bűn. Minden lelkiismeret vizsgálatnál bánjátok és gyónjátok meg, ha vétettetek a szeretet ellen. Csak az jöhet be országomba, aki szeret.

Gyermekeim! Szeretetből adtam oda az életemet értetek. Nemcsak hirdettem, de példát is adtam rá. Nektek is magatokra kell ölteni az Én képmásomat. Minden helyzetben tegyétek fel magatoknak a kérdést: az én helyemben hogyan cselekedne Jézus? Kérjetek meg Engem, hogy Én vezéreljem minden gondolatotokat, szavatokat és cselekedeteteket. Kérjétek, hogy Én éljek és működjek általatok. De ezt csak úgy tudom megtenni, ha átadjátok az életeteket Nekem. Akkor Én irányítom lépteiteket és alakítom a körülményeket. Minden Engem szolgál. Még a sátán is, jóllehet akarata ellenére. Csak annyit tehet, amennyit Én megengedek neki. Ha behívtok Engem az életetekbe, elhárítom az akadályokat, amik miatt nem tudjátok teljesíteni törvényeimet. Szabaddá teszlek benneteket. Lefejtem rólatok bűneitek béklyóit. Csodálatos, soha nem tapasztalt, felszabadult örömre és békére hívlak meg benneteket.

Kicsinyeim! Az élet rövid. Siessetek Hozzám mielőbb! Hagyjátok, hogy kézen fogva vezesselek benneteket a szűk ösvényen, ami az örök hazába visz. A keresztfán értetek kiáltottam: Szomjazom! Meg akarom menteni a lelketeket! Ki akarlak ragadni a sátán markából! Jöjjetek Hozzám mielőbb! Addig, amíg még megtehetitek. Leveszem vállatokról a terhet. Megszabadítalak a gondoktól. Adjátok át Nekem azokat, és Én megoldom. Veletek vagyok minden nap a világ végéig. Nélkülem semmit sem tehettek. Fogadjátok áldásomat, amely által megerősítelek benneteket, és készségessé teszlek, hogy tettekre váltsátok tanításomat. Megáldalak titeket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr9213993066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása