HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.12. 04:45 :: lowoa

2015. június 12. Jézus Szentséges Szíve főünnepén itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Ma az Én Legszentebb Szívemnek az ünnepe van. Merüljetek el Irgalmas Szívemben! Élvezzétek a biztonságot, a szeretetet, a derűt, amelyet Szívem ad nektek!

Gyermekeim! Soha nem látott boldogság vár rátok, ha elmerültök Szívem szeretetének hatalmas óceánjában. Ha nem a világi örömöket és vigasztalásokat keresitek, hanem egyedül az Én igéimet követitek és az Én törvényeim megtartásában éltek. Ti csak Rám tekintsetek, a Megfeszítettre, aki az életemet áldoztam a ti üdvösségetekért! Ti csak Engem imádjatok úgy, hogy megtartjátok törvényeimet, vagyis tettekre váltjátok tanításomat, amelyeket az Evangéliumban tártam elétek!

Gyermekeim! Ne a jelen szomorúságát szemléljétek, hanem már most derűs szívvel gondoljatok arra a csodálatos új korszakra, új világra, amely ezután a bűnös, nyomorult korszak után következik. Élő hittel imádkozzátok a Miatyánk szavait: „Jöjjön el a Te Országod, legyen meg a Te Akaratod, amint a Mennyben, úgy a Földön is.” Ezek a szavak most teljesülnek be, amikor az új világban a Menny leszáll a Földre. Visszajövök hozzátok szentjeim népes seregével és maga az első pápa, akit Én neveztem ki, Péter fogja irányítani Egyházamat. Maradjatok meg a Belém vetett hit útján, gyakran ismételgessétek a fatimai fohászt, amit Édesanyám tanított: „Ó, Jézusom, bocsásd meg bűneinket, ments meg minket a pokol tüzétől és vidd a mennybe a lelkeket, különösen azokat, akik legjobban rászorulnak irgalmadra!” „Jézus, Mária, Szent József, mentsétek meg a lelkeket!”

Kicsinyeim! Az idő lezárul és Én visszajövök az ég felhőin dicsőségben. Minden szem meglát Engem. Az igazak örömujjongásban dicsőítenek majd, a gonoszok pedig nem tudnak majd elbújni tekintetem elől. Soha ne aggódjatok! Keressétek a Mennyek Országát és annak igazságát, a többi mind megadatik nektek hozzá. Én ugyanaz vagyok ma is, mint 2000 évvel ezelőtt, amikor megszaporítottam a kenyeret. Bízzatok Bennem, szeretlek titeket! Aki Hozzám jön, nem utasítom el, de aki eltávolodik Tőlem, annak viselnie kell a következményeket. Szentséges Szívem főünnepén Szívem végtelen szeretetárját árasztom ki az egész világra, minden élőre! Kérjétek Szent II. János Pál pápa oltalmát Egyházamra. Sokat tud segíteni. Égi Édesanyám Istenanyai Palástját terítem rátok, így áldalak meg titeket megerősítő áldásommal, hogy átvészeljétek Isten igazságosságának félelmetes korszakát, amely most következik el a világra.

Fogadjátok megerősítő, szeretetteljes áldásomat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr376214022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása