HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.15. 10:09 :: lowoa

2016. június 15. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottjai! Nagy örömömet találom bennetek. Ti, akik befogadtatok Engem tiszta szívetekbe a Szentáldozásban, ti vagytok az Én hajlékom, az Én földi mennyországom. Ti, akik hagyjátok magatokat Általam formálni, életszentségre juttatni, az egész örökkévalóságon át annak fogtok örülni, hogy igent mondtatok hívásomra és engedelmeskedtetek törvényeimnek.

Drága kicsinyeim! Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, de semmi egyebet nem tehetnek! Lelketek az Én ragyogó palotám, melyet birtokolok, és hogyha a testeteket meg is ölik, lelketeket Magammal viszem Atyám ragyogó trónusa elé, ahol tündökölni fogtok, mint a Nap. Így lássátok a bekövetkező eseményeket! Ne féljetek a haláltól, mert mondom nektek: nincs halál. A lelketek örökkön-örökké élni fog. Atyám előtt lesztek majd örökké, mint Istennek illatozó, csodálatos, színes virágok, akikben Atyám igen nagy tetszését fogja találni. Minden szirmotokra ez lesz írva: „Jézusom iránt való szeretetemből hoztam meg a vértanú áldozatot.” Atyám pedig úgy tekint rátok, mint szeretett gyermekeire, akik kitartottatok hűségesen mindhalálig az Isten iránt való szeretetben.
 
Kicsinyeim, örömeim! Amíg még földi életetek tart, legyetek résen, mert ellenfelem, a sátán, ordító oroszlán módjára leselkedik rátok, keresi, kit nyeljen el. Szálljatok vele szembe keményen, a hit erejével! Erősen higgyetek Bennem, Mindenható, megtartó Istenetekben! Őrködjetek saját üdvösségetek fölött! Tanításotokkal, imáitokkal és áldozataitokkal mentsétek a lelkeket, hogy ők is üdvözüljenek! Mondom nektek, egyetlen tiszta szeretet-megnyilvánulásotokkal rengeteg lelket mentetek meg a pokol tüzétől. Maradjatok meg a szent tisztaságban és a szeretetben, életpéldátokkal hirdessétek Evangéliumomat! Akkor Engem fognak látni bennetek, és az Én mindenható szeretetem láttán rengeteg lélek megtér és üdvözül.
 
Gyermekeim! Szeretettel és irgalommal, sokkal több lelket tudtok megmenteni, mint szigorral és a törvény betartatásával. Azért adtam parancsba a szeretetet, hogy elsősorban mindenki saját maga valósítsa azt meg, és így indítsa rá felebarátját arra, hogy viszontszeressen. Én is így cselekedtem. Erre adtam példát nektek. Irántatok való szeretetemből Magamra vettem bűneiteket, és kereszthalált haltam értetek. Majd ezt mondtam: úgy szeressétek egymást, ahogyan Én szerettelek titeket. Ti is szeretetből hordozzátok egymás terhét, önzetlen, tiszta szeretetből segítsetek másokon, viszonzást nem várva, mert Én, a Mindenható Isten mindig gondoskodom rólatok. Amit a kicsinyek közül egynek adtok, azt Nekem adjátok. Aki tettekre váltja Evangéliumomat, megtapasztalja gondviselő, mindenható szeretetemet. Én vele vagyok és ő Velem, és mi ketten mindörökre elválaszthatatlanul egybe forrunk a kölcsönös, végtelen szeretetben. Az ilyen ember már nem önmaga él, hanem Én élek benne, mert elmerül Szívem végtelen szeretetében, mint parányi vízcsepp az óceánban.
 
Kicsinyeim! Szakadjatok el ennek a világnak a gondjaitól, nehézségeitől, csábításától! Mindig csak a mennyei értékekre szegezzétek tekinteteteket! Csak Engem lássatok a keresztfán és elmélkedjetek kínszenvedéseimen, akkor nagyon sok kegyelmet adok nektek! Ha pedig mindezt folyamatosan megtettétek és megteszitek, elmélkedjetek azon is, amit ígértem nektek, és amit Szent Pál leírt, hogy a földi összes szenvedése nem mérhető a mennyország örömének egyetlen pillanatával. Minden szenvedésben és megpróbáltatásban örüljetek és ujjongjatok, mert az örök boldogság vár rátok, az örök élet, amelyet nem tud elvenni tőletek soha senki. Már most ebben a boldog lelkületben éljétek meg a nyolc boldogságot, az Én végtelen, irgalmas szeretetemet, amely nem szűnik meg soha és veletek marad örökkön-örökké. Erre áldalak meg titeket, drága kicsi gyermekeim, Szívem túláradó szeretetével az Atya, a Fiú és Szentlélek nevében.”
 
Szentírási megerősítések: 1Tim6, 3: „Krisztus üdvös szavai” Mt 25, 40: „A király így felel: Bizony mondom nektek, amit e legkisebb testvéreim közül eggyel is tettetek, velem tettétek.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr328890536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása