HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.17. 10:17 :: lowoa

2011. június 17. Medjugorje Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekem! Készülj! Az idő közel. Ami most jön, emberemlékezet óta nem volt, és nem is lesz. Kiárasztom kegyelmemet a földre. Elárasztom Szentlelkemmel az egész világot. Sokan meg fognak halni, amikor szembesülnek bűneikkel, és annak következményeivel.
Kislányom! Most, az eljövendő időszakban mindaddig, amíg a nagy figyelmeztetés bekövetkezik, légy a legszorosabban összekapcsolva Velem, Megváltó Isteneddel! Figyeld szavaimat, és tedd meg, amit mondok. Minden szabad idődet töltsd imában! Imádj Engem gyakrabban a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Engesztelj Engem a világ bűneiért! Így enyhítsd jogos haragomat, és a bekövetkező büntetést! Ha rád nézek, megenyhülök, mert lelked az Én palotám, és a szíved Értem lángol. Minden szenvedésedet és áldozatodat ajánld fel az Én kínszenvedéseimmel és kereszthalálommal egyesítve Édesanyám hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve és könnyei által. Hatalmas vágyat adok a szívedbe arra, hogy jöjj Hozzám minél gyakrabban a tabernákulum elé. Így engesztelj és imádj Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben!
Kislányom! A türelmi idő lejár. Irgalmasságomat felváltja igazságosságom. Jaj azoknak, akik elvesztegetik kegyelmemet. Szembesülni fognak haragommal és büntetésemmel. Imádkozz értük!
 
A világ jövőjéről beszélek neked. Egy új korszak következik. Megszűnik a kényelem, a technika. Lerombolom a bálványokat. Az emberek száma megcsappan. A 2/3-ad kipusztul. Népemnek újra egyetlen Istene lesz. Az Atya, a Fiú és a Szentlélek. Engem fognak imádni a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Boldogok és tiszták lesznek, mint az első keresztények. Sok gyermek fog születni. Papjaim újra evangelizálják az egész földkerekséget. Népen nagy szeretetben és békességben fog élni. Nem lesznek többé különböző vallási felekezetek. Egy akol lesz és egy pásztor. Ez az idő már közel van. A korszakváltással kezdődik el. Népem, figyeld a jeleket! Élj szüntelen készenlétben! Szeressetek Engem, a második Isteni Személyt, Aki meghaltam értetek, mindenek fölött, és Énbennem szeressétek egymást úgy, ahogy Én erre példát adtam nektek! Erre áldalak meg titeket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr616215036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása