HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.21. 10:34 :: lowoa

2016. június 21. Itthon az Úr Jézus:

Szentírási megerősítések: Kol 3, 16: „Krisztus tanítása” 4, 5: „Az időt jól használjátok fel” 4,12: „Megvalósítsátok Isten akaratát”
 
„Drága gyermekeim! Éljetek egymással mindig békében és szeretetben! Ezért imádkozzatok, hogy meg tudjátok valósítani, mert Nálam nélkül semmit sem tehettek.
 
Drága gyermekeim! A béke és a szeretet, amely Belőlem forrásozik, gyógyítja a lelket és a testet. E kettőből forrásozik a harmadik, legnagyobb gyógyszer: az öröm. Az öröm értelmet ad az életnek, a vidámság a lélek és a test gyógyszere. Igyekezzetek derűsen élni és soha ne hagyjátok, hogy a sátán kilopja a derűt a szívetekből! Onnan ismeritek meg, hogyha kísértést szenvedtek, hogy rögtön eltűnik a derű. Szomorúság, nyugtalanság, ingerültség lép a helyébe. Az ilyennel ne foglalkozzatok! Teljesen hagyatkozzatok Rám! Az ördögnek az a legnagyobb pofon, ha mindjárt Engem hívtok és kisgyermekként, szelíden Rám hagyatkoztok, és teljes szívetekből kéritek: Atyám, legyen meg a Te akaratod! A sátán, aki engedetlen volt, és emiatt letaszíttatott a mennyből, nem bírja az engedelmességet és az alázatot, mert ő a gőgje miatt volt engedetlen. Ti ellenben kövessétek az Én példámat és az Én legnagyobb követőm példáját, az Én Szent Anyámét! Mi megéltük a teljes engedelmességet az Atyának, és a legmélyebb alázatot az emberek előtt, akik oly mélyre gyaláztak és aláztak mindkettőnket, hogy embert ennyire nem aláztak meg, mint Engem a keresztfán és Anyámat a kereszt alatt
 
Gyermekeim! Öltsétek magatokra a szent közömbösséget, mint a szentek tették előttetek, többek között Vianney Szent János is. Amikor egy nap kivette a levélszekrényből a leveleit, annak a fele gyalázkodó, szidalmazó tartalmú volt, a levelek másik fele pedig magasztalta az ő életszentségét és hivatását. Majd miután elolvasta, letette ezeket az írásokat és annyit mondott: Uram, Jézus, csak az vagyok, ami Előtted vagyok, por és hamu, semmi, mert Nélküled semmi nem vagyok. Nem bánkódott a szidalmak miatt, és nem örült a dicséretnek, hanem mély alázatban lábam elé vetette magát és könyörgött Hozzám, hogy mindig fölismerje és megtegye az Én akaratomat és csak szeretni akart Engem lángolóan és mindent elfogadott az Én kezemből és a rosszért ugyanúgy hálát adott, mint a jóért, mondván, hogy egyedül Isten tudja, mi válik az üdvösségére. Tanuljatok e szent papomtól, aki kitartó imájával rengeteg lelket vonzott Hozzám. Nem magához, hanem Énhozzám, mert hiszen ő semmisége tudatában Engem adott a híveknek és mély alázatában mindig Engem dicsőített és magasztalt. Sokszor elcsuklott a hangja, amikor prédikált. A könnyei folytak a meghatottságtól, majd rámutatott a tabernákulumra és csak ennyit mondott: „Ő itt van.” Ez a legszebb szentbeszéd, hogy tudatosítsátok magatokban és a rátok bízottakban, hogy Én köztetek vagyok, Én jelen vagyok, Én Isten vagyok, Akit fölfogni nem vagytok képesek. De Emberré lettem, hogy szenvedjek és meghaljak, mert Magamra vettem bűneiteket, hogy üdvözítselek benneteket.
 
Ti papjaim! Hangoztassátok állandóan az Én jelenlétemet a Legméltóságosabb Oltáriszentségben, az Igében, mert Én vagyok Isten Igéje, Aki lehoztam Atyám Tanítását a földre, de leginkább sugározzátok és éljétek meg a szeretetet! Mert az első kettőben hinni kell, de ha Énértem szerettek, abban nem kell hinni, és megtapasztalják az emberek, hogy általatok köztük járok. Egy jó szó, egy mosoly, egy biztatás lángra lobbanthatja a pislákoló mécsest és a megtört nádszálat kiegyenesíti, a gyenge hitet megerősíti és szentté formálhatja a személyt.
 
Pap fiaim, gyermekeim! Újra csak azt mondom: szeressetek, ti mindig csak szeressetek! Szeressétek mindazokat, akiket elétek hozok! Már előre imádkozzatok azokért, akiket elétek fogok vezetni, hogy kitárják szívüket, fogadják be tanításomat és a ti szeretetetek láttán lángra lobbanjon Irántam a szívük. Ezt úgy éritek el, hogy példát adtok az Istenszeretetre. A Szentségimádásokon, az irgalmasság jócselekedetei által és a lángoló hit által, amellyel hirdethetitek az Igét.
 
Papfiaim, gyermekeim! A ti kezetekbe adtam híveitek üdvösségét. Rajtatok múlik, hogy még nagyobb szeretetre gyulladjanak Irántam, vagy csalódást okozva nekik, elforduljanak Tőlem. Mutassatok jó példát, éljetek életszentségben, mert a példa vonz. Életszentségetek láttán sok tiszteletben és követésben lesz részetek. Lesznek ugyan, akik kigúnyolnak, de ezekkel ne foglalkozzatok.
 
Papfiaim! Legyetek mindig alázatosak, engedelmesek, így kövessetek Engem végig a keresztúton, mert a szentek életútja a Krisztus-követés, az önmegtagadás és a kereszthordozás.
Lángoló szeretettel szeressetek Engem, Aki meghaltam a ti bűneitekért, hogy üdvözítsem a lelketeket. Személyesen mindezt értetek tettem. Így tekintsetek Rám, a keresztre, értetek vérző, haldokló Testemre, átdöfött Szívemre! Így elmélkedjetek szenvedéseimen! Tegyétek ezt gyakran, lehetőleg naponta, ha tudjátok, többször is! Ha csak egy pillanatnyi időtök van, amit mindig meg fogok nektek adni, röpítsétek fel Hozzám lelketeket, és mondjátok Nekem: „Jézusom, szeretlek! Köszönöm Neked mindazt, amit értem tettél.” Hajtsátok fejeteket Szívemre, merüljetek el Szívem végtelenül szerető lángtengerében, és megtapasztaljátok az Én semmihez sem hasonlítható édességes szeretetemet. Amelyet megosztok mindazokkal, akik őszintén és tisztán szeretnek Engem, ragaszkodnak Hozzám, törvényeim megtartásához, és engedelmeskednek Nekem. Soha nem kérdezik, hogy „miért”. Ha csalódások érik őket, vagy ha nehéz teljesíteni akaratomat, Velem együtt imádkozzák a Gecemáni-kertben mondott imámat: „Atyám, ne úgy legyen, ahogy Én akarom, hanem ahogy Te!” Ezt az engedelmességet kérem tőletek, papfiaim és mindazoktól, akik követni akarnak Engem, és ez által életszentségre jutnak. Azt a rendíthetetlen hitet kérem, amire szent Anyám adott példát. Amikor meghalt, elernyedt Testemet ölébe helyezték, rendíthetetlenül hitte, hogy harmadnapra feltámadok. Hitte, mert hitt szavaimnak, amelyet mondtam és megígértem, és hitt Gábriel arkangyalnak, aki hírül vitte neki, hogy Gyermeke a Szentlélektől fogan, és királyságának soha nem lesz vége.
 
Gyermekeim! Ti már kétezer évvel azután éltek, apostolaim tanúságtétele által megtudtátok, hogy föltámadtam és fölmentem a Mennybe. Naponta megtapasztaljátok Jelenlétemet, ha hittel imádkoztok Hozzám, és a Szentlelket, Akit elküldtem nektek. Ő eszetekbe juttat mindent.
 
Gyermekeim! Ti, akik a Szentlélek kiáradásában éltek, mert a Szentlélek 2000 éve folyamatosan kiárad, ahol kérik, ahová hívják, ott működik. Lehozza az isteni kegyelmeket, és Ő imádkozik bennetek és általatok kimondhatatlan szavakkal. Egyedül Ő ismeri az Isten akaratát, rátok vonatkozó örök szent tervét, és segít nektek, hogy ezt megvalósítsátok.
 
Gyermekeim! Minden megfogant emberélet Isten örök tervébe van beírva. Isten minden új megfogant élettel egy megálmodott új személyt hoz létre, akivel Neki személyesen örök szent terve van. Isten már előre kikészítette ennek a személynek a kegyelmet, hogy szentté legyen, és hogy fölismerje és beteljesítse akaratát. Ezért halálos bűn beavatkozni, mintegy eltörölni Isten alkotó szeretetét, és megölni az ártatlan magzatot, akiben Isten reménye rejtezik. Mert minden ember Isten képére van teremtve, minden embernek Krisztus-arcúnak kell lenni, magán hordozva a Szentlélek pecsétjét, az értelmet és a szabad akaratot. Amely az Istenképűség tulajdonsága, ami fölé emeli a természetnek, amit Isten a lába alá helyezett.
 
Gyermekeim! Az embernek méltóság adatott és ez a méltóság abban rejlik, hogy tud imádni és imádkozni. Az embernek ez az elsődleges kötelessége, hogy hálát adjon Teremtőjének, imádja Őt és szeresse úgy, hogy megtartja törvényeit. Minden szülőnek és nevelőnek erre kell nevelni a gyermekeit! Ha ez lenne az emberek elsődleges feladata, akkor béke és boldogság lenne ezen a földön, nem lenne kenyérgond, mert a pénzt nem a gyilkolásra, a fegyverekre és a mérgekre költenék, hanem a megélhetésre és a jólétre, amely minden embernek kijár.
 
Gyermekeim, imádkozzatok a békéért, az emberek megtéréséért és azért, hogy jöjjek vissza a földre, és teremtsek rendet ebben a zűrzavarban, amely ma a világot jellemzi. Tudjátok, mi ez a világ ma? Ez egy közönséges csatatér, amelyen a démonok kínozzák-gyötrik áldozataikat, az embereket egymásra uszítják, a semmitmondó sérelmeket fölnagyítják, hogy ember ember ellen legyen, és minden apróságért öljön-gyilkoljon és hatalomvágyból uralkodjon csak azért, hogy ő legyen a képzelt magaslaton és nem gondolják azt, hogy itt minden elmúlik. A testük a porba hanyatlik és a lelkük örökkön-örökké azt fogja szenvedni a másvilágon, a pokolban, amit ő okozott másoknak.
 
Gyermekeim, mindez a sátán csapdája. Ha nem állnátok szóba a kísértővel, ha megtartanátok Isten törvényét és imádkoznátok, akkor békében és szeretetben élnétek. A sátán nagyon alattomos, legtöbbször azt sugallja, hogy az a sok rossz, a személy akarata, pedig ez közönséges kísértés csak azért, hogy válaszfalakat húzzon ember ember közé és ellenségeskedést szítson, meg félelmet.
 
Gyermekeim, arról lehet nagyon könnyen felismerni, hogy kísértés alatt álltok, vagy már a sátán csapdájában vergődtök, ha reményvesztettek vagyok, ha csüggedtség uralkodik rajtatok, ha elkeseredtek, ha öngyilkossági gondolataitok vannak, ezek mind-mind ellenfelem csapdái. Ebből csak úgy tudtok kikerülni, ha imádkoztok, ha kéritek Tőlem a hit kegyelmét, és ha megtértek Hozzám, törvényeim szerint éltek, és elkezdtek szeretni. Mert, ahogy az elején mondtam, a szeretet, az öröm és a vidámság gyógyít, és a remény biztonságot ad.
 
Kicsi gyermekeim! Gondoljatok arra, hogy ti mindannyian Isten szeretetéből léteztek! Tőle kaptátok az életet, amely örökké tart és ez a földi lét csak egy pillanat ahhoz az örök élethez képest, amely fel van kínálva nektek. A döntés a ti kezetekben van. Döntsetek Mellettem, szakítsatok a bűnnel, ne gyűlölködjetek, éljetek szeretetben! Akkor Én kiemellek benneteket abból a tengernyi rosszból, amiben addig részetek volt. Egészen Magamhoz emellek az életszentség csúcsára és már itt a földön elkezditek örök életetek boldogságát, amely a Mennyben fog kiteljesedni. Minden gyermekemre, aki Engem választ, ez a boldog sors vár. Jaj, azoknak, akik kitartanak bűneikben, nem akarnak megváltozni, mert ha ilyen állapotban találja őket a halál, örökké el lesznek választva Tőlem.
 
Gyermekeim, térjetek meg még ma, mert nem tudjátok, hogy a holnap rendelkezésetekre áll-e, vagy nem. Fogadjátok megerősítő áldásomat, Szívem végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
 
Gal 2, 20: „Élek, de már nem én, hanem Krisztus él bennem.” 3, 1 cím: A megigazulás a hitből fakad 3,6 „Ábrahám hitt Istennek és ez megigazulására szolgált”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr708890544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása