HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.03. 01:40 :: lowoa

2015. február 3. Szentségimádáson Jézus…

 

 

Drága gyermekeim! Az óra itt van. Készüljetek! Egyházam most osztozik sorsomban. Mint ahogy az Én utam a Golgotán és a kereszten át vezetett vissza Atyám dicsőségébe, úgy földi Egyházam is szenvedései, könnyei és vére kiontása által jut el abba a dicsőségbe, amit öröktől fogva készítettem számára.

Gyermekeim, készüljetek! Imádkozzatok a hűség és a hit kegyelméért, hogy alkalmas időben megvalljatok Engem e bűnös nemzedék előtt, és ha kell, életetek feláldozása és véretek kiontása árán is hűségesek és állhatatosak maradjatok Hozzám mindhalálig. Ezt mondtam: aki mindvégig kitart, az üdvözül. Ha megvallotok Engem az emberek előtt, Én is megvallak titeket Mennyei Atyám előtt. De ha megtagadtok, Én is megtagadlak titeket. Ne féljetek attól, hogy azt mondtam: osztozni fogtok sorsomban. Én olyan ékes szólást és bátorságot adok nektek, hogy senki sem tud belekötni. Maga a Szentlélek Isten fog beszélni általatok. Ne az ideig való rövid szenvedést nézzétek, hanem az örök dicsőséget és boldogságot, amit kaptok Irántam való szeretetetekért és hűségetekért. A mennyországot azoknak készítette Atyám, akik Őt szeretik. Milyen szeretet lenne az, ha megtagadnátok? Ne féljetek! A Szentlélek ereje, hűsége és bölcsessége betölt majd titeket. Ha átadjátok Nekem az életeteket, Én csodákat teszek általatok.

Gyermekeim, készüljetek! Az idő elérkezett. Most van itt a hűség próbája, a nagy megmérettetés ideje. Most kell állást foglalnotok Isten, és az Ő törvényeinek megtartása mellett, vagy elfogadjátok a tévtanításokat, és ellenfelem, a sátán rabszolgaságát. Újra mondom: Ne féljetek! Én veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Nálam nélkül semmit sem tehettek. Semmi jót, csak rosszat. De ha ki akartok tartani Mellettem mindhalálig, Én minden kegyelmet, hitet, erőt és bátorságot megadok hozzá.

Kicsinyeim! Vegyetek példát a vértanú szentekről, akik előttetek jártak! Lépjetek az ő nyomukba! Kérjétek közbenjárásukat! Akkor különös kegyelmekkel áldalak meg benneteket. Eltöltelek titeket Szentlelkemmel, az Irántam való lángoló szeretettel. Akkor undort keltek bennetek minden gyávaság és megtorpanás iránt. Hatalmas Isteni erőmmel indítalak rá titeket, hogy szeressetek, hogy megvalljatok és hűségesek legyetek Hozzám mindhalálig. Készüljetek! Az idő elérkezett. Megáldalak benneteket mindenható, megerősítő erőmmel az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Ezt üzenem X-nek: Drága Kisfiam! Ne félj! Én végtelenül irgalmas vagyok, és úgy szeretlek téged, hogy az életemet adtam a te üdvösségedért. Ha te az Enyém akarsz lenni mindörökké, és az üdvösséget választod, akkor Én minden kegyelmet megadok neked, hogy elnyerd azt, amire megteremtettelek. A mennyben helyet készítettem neked is, és mindazoknak, akik Velem akarnak élni örökké. Ne aggódj! Én veled vagyok, fogom a kezed, és vezetlek az örök fény, az örök boldogság országába, Atyám dicsőségébe. Megáldalak téged, hogy hűségeddel koronázd Tőlem kapott kegyelmeidet, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr56214267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása