HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.05. 09:24 :: lowoa

2011. április 5. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Vigyázz nagyon, hogy megtartsd parancsaimat! Nem elég Hozzám vágyakozni, hanem úgy is kell élni, hogy méltó légy arra a magasabb rendű életre, amelyről az evangéliumban beszéltem. (Úgy élnek, mint az angyalok.) Szeresd jobban gyermekeidet! Téged adtalak számukra, hogy szerető édesanyjuk, nevelőjük és gondviselőjük légy. Ne akarj megszökni a feladatok elől! Mindennek eljön az ideje. Most annak van itt az ideje, hogy felneveld őket. Nélküled kire számíthatnának? Senki sem fogja úgy szeretni őket itt a földön, mint te, az édesanyjuk. Tudod, a gyümölcsöt sem szedik le addig, amíg éretlen, mert fanyar, zöld és élvezhetetlen. Az örök életre is meg kell érni. Vagyis el kell végezni a feladatokat a földön, amire megbízást kaptatok, az állapotbeli kötelességeket. Majd ha ezeket megtettétek, akkor feljöhettek az örök életbe, amely azoknak készült, akik Istent szeretik. Istent szeretni annyit jelent, hogy törvényei szerint éltek. Isten előtt a legnagyobb és a legkedvesebb dolog az engedelmesség. Én is erre adtam példát egész életemben. „Azért jöttem, hogy Annak akaratát teljesítsem, Aki küldött Engem. Nemcsak kenyérrel él az ember, hanem minden Igével, amely Isten ajkáról származik. Atyám, ha lehetséges, múljék el Tőlem ez a kehely, de ne az Én akaratom legyen, hanem a Tiéd. Atyám, kezedben ajánlom lelkemet. Beteljesedett.” Erre adtam példát nektek. Kövessetek Engem életetek végéig a keresztúton az önmegtagadásban és a kereszthordozásban. Nem különb a szolga Uránál. Ahol Én vagyok, ott lesz az Én szolgám is. Én itt a földön a kereszten függök. Ide kell jönnötök mellém, megtagadva vágyaitokat, leküzdve önzéseteket, hogy betöltsem szíveteket az Én vágyammal, amely az örökkévalóságra vezet el benneteket. Amiképpen Én a golgotán át mentem a mennybe, úgy ti is a szenvedések által szerzitek meg az örök életet. Keskeny az ösvény, amely az örök életre visz. Ez a keskeny ösvény az Isten rátok vonatkozó örök szent terve. Isten kivétel nélkül minden embert szentté akar tenni. Az életszentség ez: mindig minden helyzetben Isten mellett dönteni, vagyis az Ő törvénye szerint élni.
 A férjedről ezt mondom: Légy türelmesebb hozzá! Türelmeddel, szereteteddel, életszentségeddel és imáiddal fogod őt meghódítani Nekem. Azért adtam őt melléd, hogy megtérítsd. Végy példát Szent Ritáról! Kérd az ő közbenjárását! Ha neki sikerült, neked is sikerülni fog. Én ugyanaz vagyok tegnap, ma és mindörökké. A nekem tetsző kéréseket mindig meghallgatom, és diadalra juttatom. A gyermekeiddel örök tervem van. Neveld őket nagy szeretettel az Isten és a felebarát iránti önzetlen, tiszta szeretetre! Ne erőltess rájuk semmit! Inkább az életpéldáddal tanítsd őket! Ne feledd: a szó elszáll, a példa vonz. Ha mindezt megteszed, amit itt üzenek neked, és mindig, minden élethelyzetben mellettem döntesz, akkor életed végén elmondhatom benned, mint hű képmásomban: „Atyám, a feladatot, amelyet Rám bíztál, elvégeztem. Megdicsőítettem Nevedet a földön.” Akkor majd kihívlak porsátor testedből, és bevezetlek Atyám országába. Meglátsz Engem dicsőségemben, és mindörökre boldoggá teszlek, mert Én vagyok az út, az igazság és az örök élet. Aki Engem követ, az bejön dicsőségembe, amelyet Isten azoknak készített, akik Őt szeretik. Erre áldalak meg családoddal együtt, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr547319080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása