HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.05.04. 10:42 :: lowoa

2012. május 4. elsőpéntek, Szentségimádáson Jézus:

“Drága gyermekeim! Ezek az utolsó felszólításaim. Sürgősen térjetek meg! Tartsatok őszinte bűnbánatot, és gyónjatok meg! Ezek az utolsó alkalmak, hogy jóvátegyétek mulasztásaitokat. Az idő rövid. A haladék lejár. Életetek legfontosabb cselekedete a bűnbánattartás, és felkészülés arra a boldog örök életre, amelyet Isten azoknak készített, akik Őt szeretik.

Gyermekeim, készüljetek! Megrostálom a népet. Mindenkit, kivétel nélkül. A számból kijövő kétélű kard, az Ige által ítélem meg a nemzeteket. Két tábor lesz. Az Istent szeretők népe, és az Istent megvetők népe. Ezután már nem lehet kétfelé sántikálni. Leleplezem a képmutatókat, és örökre elvetem őket. Istent csak egyféle módon lehet szeretni: ha megtartjátok törvényeit. Aki csak a szájával tisztel Engem, de az életével ellenem tanúskodik, az nem örökölheti Isten országát.

Az Isten gyermekei ilyenek: alázatosak, engedelmesek, megtartják Isten törvényeit. Nem vétenek a tíz parancs ellen, és mindenkivel szeretetben élnek. Mindenkinek szívből megbocsátanak, és imádkoznak ellenségeikért. Az ilyeneké az Isten országa. A mennyben az folytatódik, amit a földön elkezdtetek. Minden itt dől el. Ti választjátok meg örök sorsotokat. Azok, akik hátat fordítanak Nekem, nem imádkoznak, a templomba még vasárnap sem járnak Szentmisére, a szentségekhez soha nem járulnak, kiesnek a kegyelemből. Ezek kizárnak Engem, Megváltójukat az életükből. Nélkülem akarják megoldani problémáikat, így fokról fokra elszakadnak Tőlem, legnagyobb Jótevőjüktől, elszakadnak a kegyelemtől, végül kizárják magukat Isten országából.

Gyermekeim! A fa arra zuhan, amerre dől. A szokás nagy úr. Aki megszokta a napi imát, és a vasárnapi Szentmisén való részvételt, azzal nem tud elbánni a sátán, mert védelmem alatt áll. De aki elhagy Engem, az könnyen a sátán prédájává válik, mert olyan, mint a csatatéren a tűzharcban a fegyvertelen katona. Halálra van ítélve. A ti fegyveretek a sátán ellen az állandó ima, és a szüntelen készenlét. Ezt kértem tőletek az Evangéliumban. Ha így éltek, akkor olyanok lesztek, mint a szőlőtőkén élő szőlővessző, amely sok gyümölcsöt terem. Ha eszitek az Én Testemet, és isszátok az Én Véremet, akkor Bennem éltek, és Én tibennetek. Akkor Általam éltek, és örök életetek van. Ha viszont elvágjátok magatokat Tőlem, akkor csak elszáradt kórók vagytok, amelyet tűzre vetnek. Ó, ha tudnátok, hogy mily sokan kárhoznak el! Gyermekeim! Én egy ideig türelmesen várok, de ha látom a megátalkodottságot, magára hagyom azt az embert, és kiszolgáltatom annak, akit ő választott, a sátánnak. Ma különösen nagyon sokan mennek a széles úton, amely a kárhozatra visz. Én tiszteletben tartom a szabad akaratot. De ha ti, akik Engem követtek, imádkoztok a bűnösökért, akkor a közbenjárásotokra megmentem őket. A mennyben annak fogtok a legjobban örülni, ha lelkeket mentettetek meg a földön. Ott ugyanis látni fogjátok azt a nagy örömöt, amit Nekem szereztek ezáltal, hogy kínszenvedésem nem lett hiábavalóvá azon lelkek számára, akik a ti imáitokra üdvözültek.

Gyermekeim! Ha csak egyetlen pillanatra látnátok a mennyországot, és azt a szeretetet, boldogságot és békét, ami ott van, nem sajnálnátok semmi áldozatot és szenvedést, és állandóan a lelkekért imádkoznátok. Ha mindenki csak a családtagjaiért imádkozna, senki sem kárhozna el. Gyermekeim! Imádkozzatok szüntelen a bűnösök megtéréséért! Hozzatok még több áldozatot! Akkor megörvendeztetitek Szívemet, amelyet értetek döfött át a katona lándzsája. Erre áldalak meg benneteket Véremen megváltott drága gyermekeim az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Jézus: “Ezt X-nek diktálom: Drága kislányom, Szívemnek gyöngyszeme! Tarts ki mindhalálig, és Én a fejedre teszem az örök élet koronáját. Látom keresztekkel teli, nehéz, küzdelmes életedet. Kereszted nehezebbik részét Én cipelem, és Én harcolok veled együtt a sátán ellen. Te soha ne félj! Az ördög csak annyit tehet meg, amennyit Én, az Isten megengedek neki. Tudd meg, hogy imáiddal te magad akadályozod meg a sátánt gonosz terveinek végrehajtásában. Imáidat mindig meghallgatom, és megadom, amit kérsz. Mivel bízol Bennem, mindig gondoskodom rólad. Soha nem feledkezem meg szükségleteid teljesítéséről. Te csak törődj mindig az Én dolgaimmal, vagyis szüntelen imádkozz, és vezesd Hozzám a lelkeket, a te szükségleteidről Én gondoskodom. Ez az Evangélium: “Keressétek az Isten országát, és annak igazságát, a többi mind megadatik nektek.” Ne félj! Hagyatkozz Rám teljesen! Bizalmad mértékében gondoskodom rólad. Soha nem hagylak el. Veled vagyok szorongatásban és békében egyaránt. Amikor sokat szenvedsz, akkor vagy a legszorosabban egyesülve Velem, Megváltó Isteneddel, Aki a Véremet ontottam a te üdvösségedért. Soha ne keseredj el! Mindig a végcélt lásd! Velem egyesített szenvedéseidre és áldozataidra lelkek ezreit mentem meg. Nemcsak családtagjaidat, hanem azokat is, akiket nem ismersz. A világ végezetéig élő összes lélekre kiterjed életfelajánlásod. Felfogni nem tudod, milyen irgalmas vagyok. Viseld türelemmel sorsodat! Már nem tart sokáig. Itt a földön minden elmúlik. Szeress Engem lángolóan, és tedd meg akaratomat! Téged a lelkek megmentőjévé rendeltelek. Amilyen mértékben osztozol Velem a szenvedésekben és a megaláztatásokban itt a földön, olyan fokban részesítelek örök dicsőségemben, a mennyben. Menj végig az úton, amelyet kijelöltem számodra! Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit neked készítettem. Én segítelek, mindig veled vagyok. Kérj Engem nagy hittel, bizalommal, és mindig megtapasztalod segítő kegyelmemet! Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Megáldalak téged kicsi leánykám, Szívem túlcsorduló szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Jézus: “Ezt Y-nak diktálom: Drága kislányom, Szívemnek drága igaz gyöngyszeme! Nagyon szeretlek téged. A szíved az Én trónom, Királyod Én vagyok. Soha nem hagylak el, mindig veled vagyok. Szíved az Én palotám, az Én nyughelyem. Te élő ostyám, tabernákulumom vagy. Most azt kérem tőled, hogy pihenj többet! Még szükségem van rád. Imáid, amelyeket otthon az ágyban fekve mondasz, ugyanolyan értékűek Előttem, mintha azt térden állva az Oltáriszentség előtt mondanád. Előttem a legnagyobb az engedelmesség. Egyél többet! Pihenj többet, és törődj többet az egészségeddel! Már nem vagy fiatal és egészséges. Az idős, beteg testnek több odafigyelésre és pihenésre van szüksége. Elég egy nap egyszer elmenni a templomba. Örülj annak, ha naponta egyszer a szívedbe fogadhatsz. Sokaknak még ez sem adatik meg. Csak egy böjtöt kérek tőled: gyakorold a nyelv böjtjét! Ha egy ki nem mondott szó békét teremt, akkor hallgass! Sérelmeidet csak Nekem mondd el! Én Mindenható vagyok. Velem egyesített, Nekem felajánlott szenvedéseidért rengeteg lélekkel jutalmazlak meg. Gyakorol továbbra is a jó cselekedeteket! Ahhoz, hogy ezt folytatni tudd, szükség van az egészséged karbantartására. Előttem sokkal nagyobb értékű a jó cselekedet, mint az öngyötrés és az önsanyargatás. A testet úgy alkottam meg, hogy mindig figyelmeztessen, hogy mire van szüksége. Ha pl. kívánsz egy ételt, akkor épp arra a vitaminra, ásványi anyagra van szükség, és azt meg kell enni. Ha fáradt, kimerült, vagy beteg vagy, akkor többet kell aludni. Annyit, amennyit kívánsz. Ha ezt nem teszed meg, még betegebb leszel. A szervezet pontosan tudja, mire van szüksége, és azt mindig meg kell adni neki. A friss levegőt és a napfényt azért teremtettem, hogy a test egészségére legyen. Lásd be kislányom, hogy az idő eljárt fölötted, és már nem folytathatod a régi életviteledet. Most azt kérem, hogy egyáltalán ne járj éjszakai Szentségimádásra! Helyette aludj, és nappal imádj Engem! Szívem túlcsorduló szeretetével megáldalak arra, hogy engedelmeskedj Nekem, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Ima a Szentlélek által: ”Drága imádott Jézus Krisztusom! Teljes szívemből és lelkemből imádlak Téged. Parányi szívem és elmém felfogni képtelen azt a nagy szeretetet, amellyel Te szerettél engem, minket, mindnyájunkat, amikor értünk a keresztfára mentél. Kérlek, adj nekem, és minden Téged követőnek a Te végtelen szeretetedből annyit, hogy ha kell, az életünket is oda tudjuk adni Érted. Soha meg ne tagadjunk, inkább meghaljunk! Legyünk vértanúid, ha Te úgy akarod. Add, hogy úgy szeressünk Téged, hogy életünk feláldozásával is megdicsőítsünk. Ha Te úgy akarod, mi legyünk az Egyház magvetése, példaképek a jövő nemzedéknek. A Tőled kapott kegyelem és szeretet növelje bennünk a hitet, hogy megvalljunk Téged az emberek előtt, és mindhalálig kitartva az életünket áldozzuk Érted. Ezt add meg nekünk a Te mindnagyobb dicsőségedre! Ámen.”

Az Úr Jézus egy tisztítótűzben szenvedő lélekről: “Szenved. Nagyon szenved. Szüntelenül előtte vannak bűnei, és nagyon gyötrődik miattuk. Szeretné meg nem történtnek tenni őket, de nem tudja. Vágyva vágyik Szent Színem látására, de bűnei elcsúfítják a lelkét, és amíg meg nem tisztul, nem jöhet be országomba, Szent Színem látására. Szüntelen hálát ad érted azért, mert imádkoztál érte, hogy ne kárhozzon el. Nagyon bánja mindegyik elabortált magzatát. Szívből örül annak, hogy imádkozol X-ért is. Ő is imádkozik érte. Most már az imáid és a Szentmise felajánlások enyhíthetik szenvedéseit, mert a tisztítótűz közepén van.” (Amíg az alján volt, addig nem hatott az ima, mert le kellett szenvednie bűneit. Ezt az Úr korábban mondta.)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr776215153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása