HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.05.15. 08:18 :: lowoa

 

2016. május 15. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Pünkösd van. A Szentlélek kiáradásának ünnepe. Kérjétek, hogy szálljon le rátok is a Szentlélek, mint kezdetben, amikor lángnyelvek formájában leszállt mindazokra, akik befogadták Őt. A Szentlélek a harmadik Isteni Személy. Legyetek Vele is személyes kapcsolatban, mint Velem. Hívjátok Őt mindig, hogy legyen jelen az életetekben, mert csak az Ő kegyelméből tudtok tisztán látni. Csak Vele és Általa tudjátok megkülönböztetni a jót a rossztól. Csak az Ő vezetése alatt találtok rá arra a szűk ösvényre, amely az örök életre visz. Csak az Ő védelme alatt vagytok biztonságban. Szeressétek viszont a Szentlelket! Ő az Atya és a Fiú Szeretete, Aki kiárad minden emberre, az egész világra. Hívjátok Őt gyakran: Szentlélek jöjj! Alakítsd át a szívünket, az életünket, hogy Istennek tetsző módon éljünk! Ő eszetekbe juttatja mindazt, amit tanítottam nektek. Az Ő védelme alatt teljes biztonságban vagytok. Nagy ajándék számotokra a Szentlélek, Aki elvezet az üdvösségre. Ő az, Aki mindig veletek van, és befejezi megváltásom nagy művét. Én felmentem az Atyához, de megígértem, hogy veletek maradok minden nap a világ végezetéig. Veletek maradtam az Oltáriszentségben. Szent Testemet és Véremet adom nektek, mint Védelmet, és megerősítő Táplálékot, amely nélkül nincs örök életetek. Ezt mondtam: „Aki eszi az Én Testemet, és issza Véremet, annak örök élete van. Az örök életet hordozzátok magatokban, ha tiszta lelketekbe fogadtok Engem. Ahol Én vagyok, ott van a Szentlélek, de ott van Atyám is. Mi hárman egyek vagyunk. Ezért mondtam: aki Engem lát, látja az Atyát is, mert az Atya Bennem van, és Én az Atyában vagyok. Így ti is, akik Engem esztek, Bennem vagytok, és Én bennetek élek. Aki Engem eszik, az Általam él.

Drága Gyermekeim! Nagy titok ez, de a hitetekkel felfoghatjátok. Ha megteszitek, amit mondtam, megtapasztaljátok. A Lélek az, ami éltet, a test nem használ semmit. Ezért gyermekeim, legyetek lelki emberek! Ne kövessétek a test kívánságait, mert az a romlásba visz. Tegyétek meg a Lélek kívánságait, ami az örök életre visz. Váltsátok tettekre tanításomat, és akkor elnyeritek az örök boldog életet! Erre áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Drága Gyermekeim! Nagyon szeretlek benneteket. Szeretetem átölel mindnyájatokat, minden egyes embert. Arra vágyom, hogy mindnyájan megnyissátok a szíveteket Előttem, Megváltó Istenetek előtt! A szívetekbe vágyom! Lépjetek személyes kapcsolatba Velem, mert Én Személy vagyok, a második isteni Személy! Isten, Aki értetek lettem Emberré. Azért, hogy megváltsalak benneteket, és ne féljetek Tőlem. Isten-Ember vagyok, Mária Fia, Aki a Szentlélektől fogant. Ha beengedtek az életetekbe, szentté teszlek benneteket. Megtanítalak titeket szeretni, ami a legnagyobb boldogság a mennyben és a földön. Én vagyok a Szeretet, Aki Áldozattá lettem értetek, azért, hogy megváltsalak titeket bűneitektől, és azért, hogy példát adjak nektek az önzetlen, tiszta szeretetre.

 

Gyermekeim! A szeretet áldozatokat kíván. Nem arról szól, hogy én legyek boldog, hanem arról, hogy a másik embert tegyem boldoggá. Képességeimhez mérten enyhítsek szükségletein, átvállaljam terheit. Dolgozzak érte, hozzak áldozatokat. Erről szól a szülő-gyerek kapcsolat, és minden olyan szeretet kapcsolat, amely Istenben gyökerezik.

 

Gyermekeim! Az életeteket nem arra kaptátok, hogy élvezzétek, hanem sokkal inkább arra, hogy egymást szeretve áldozatokat hozzatok a másikért.

 

Kicsinyeim! Ez a főparancs. Ezt hagytam rátok. Arról ismernek meg benneteket, hogy Hozzám tartoztok, ha szeretetben éltek egymással.

 

Gyermekeim! Az idő elszáll. Az életetek véget ér. Előttem csak a szeretet számít. Csak ezt hozzátok magatokkal. Minden itt marad. Énértem éljetek egymással szeretetben, és bocsássatok meg szívből az ellenfeleiteknek! Én a legnagyobb kínszenvedéseim közepette is ellenségeimért imádkoztam: Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek! Ne gyűlöljétek ellenségeiteket, mert ezzel a sátán akaratát teljesítitek, aki elválaszt benneteket, megmérgez, elcsüggeszt, végül megöl. Amíg nem bocsát meg valaki ellenségének, addig hozzá van láncolva, rabja a bűnének. Ezzel szemben, ha megbocsát, és imádkozik érte, megszabadul tőle, és a bűntől, amely a másikat még fogva tartja.

 

Gyermekeim! Én arra hívtalak meg mindnyájatokat, hogy éljetek Istenben, Aki Maga a szeretet, a jóság, az öröm, a béke, és az örök élet. Ó, ha látnátok azt a gyönyörű országot, amelyet Atyám öröktől fogva nektek készített, mindent megtennétek, csak hogy elnyerjétek. Nem kell mást tennetek, csak a főparancsot: Szeresd Uradat, Istenedet! Őt úgy tudjátok szeretni, ha megtartjátok parancsait. Szeresd felebarátodat, mint magadat! Szeresd úgy, ahogy Én szerettelek téged, amikor a keresztfán az életemet adtam érted!

 

Gyermekeim! Ez az örök boldogság, az örök élet, amelyet szem nem látott, fül nem hallott, emberi szív fel nem foghat, amit Isten azoknak készített, akik szeretik Őt. Erre áldalak meg benneteket Szívem csodálatos, mindeneket felülmúló örök szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom, Szívemnek igaz gyöngyszeme! Nagyon-nagyon szeretlek. Téged a lelkek megmentőjévé tettelek. Ezt azt jelenti, hogy megosztom veled keresztemet. A Mennyben azoknak a napoknak fogsz a legjobban örülni, amelyeken a legtöbbet szenvedtél, mert ekkor mentettem meg általad a legtöbb lelket. Nézz fel Rám, keresztre! Mekkora árat fizettem a lelkekért! Tőletek is az áldozatokat kérem. Soha ne csüggedj el! Mindig csak örülj! Kiválasztottalak, mert szeretlek téged. A Mennyben nagyon boldog leszel, mert sok megmentett léleknek leszel a lelki szülője. A földi lét rövid. Az érdemszerzés ideje hamar lejár. Tarts ki mindhalálig, és Én a fejedre teszem az örök élet koronáját. Erre áldalak meg téged Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Ezt üzenem Y-nak: Drága kislányom! Hordozd türelemmel keresztedet! Nem próbállak erődön felül. Ne félj! Én mindig veled vagyok. Elég neked az Én kegyelmem. A mennyben örökké boldoggá teszlek. Amíg itt élsz a földön, mindig lesz kereszted, mert megosztom veled az Enyémet.

 

 Azt akarom, hogy lelkeket ments Velem az örök életre. El nem tudod képzelni azt az örömöt, boldogságot, amit majd országomban fogsz csak megélni, minden általad megmentett lélek miatt. Mivel átadtad az életedet Nekem, Atyám úgy tekint rád, mintha Én szenvednék általad. Nagyon örül neked. Rengeteg lélek a jutalma, akik nélküled elkárhoznának. Így lásd szenvedéseidet, amelyek hamar véget érnek, mert a földi élet rövid. Megáldalak téged Szívem túlcsorduló szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Ezt üzenem Z-nek: Drága kislányom! Ne a földiekre, hanem a mennyeiekre irányítsd tekintetedet! Nem válaszolok neked, mert azt akarom, hogy Velem légy elfoglalva, ne azzal, amire kíváncsi vagy. Mindennek eljön az ideje. Imádkozz, hogy legyen meg mindenben az Én Akaratom! Mindazt megkapod Tőlem, ami az üdvösségedre válik. Hagyatkozz Rám teljesen! Akkor soha nem ér csalódás. Erre áldalak meg Szívem túláradó szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Ezt üzenem B-nek: Drága kislányom! Ne kutasd a jövőt! Csak egy a fontos, hogy üdvözülj. Minden körülményt úgy irányítok, hogy lelked örök javát szolgálja. Mondd buzgón a Miatyánkot: Legyen meg a Te akaratod! Ha ezt kéred, akkor mindent elfogadsz, mert ami történik az az Én akaratom. megáldalak téged Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”


2016. május 15. Pünkösd vasárnapján itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Pünkösd van, a Szentlélek kiáradásának ünnepe. Amióta elküldtem nektek a Szentlelket, 2000 éve, minden nap, minden órában, minden percben kérhetitek a Szentlelket, mert Ő itt van köztetek, fölöttetek lebeg, és aki kéri, arra leszáll. Módfelett nagy kegyelem ez az Isten adománya, Aki megadja nektek a tisztánlátást, a bölcsességet, a tudományt, a jó tanácsot, a biztonságot, hogy jó irányba haladjatok, hogy rátaláljatok a szűk ösvényre, ami az örök életre vezet.

Kicsinyeim! Minden nap kérjétek a Szentlelket! Amikor fölébredtek, azonnal forduljatok a Szentlélekhez! Hívjátok Őt magatokra, hogy Ő vezessen titeket egész nap! Ő irányítsa az elméteket, hogy fölismerjétek és megtegyétek az Ő akaratát! Mert csak akkor juttok előre az üdvösség útján, ha mindig keresitek és megteszitek akaratomat, amely a béke, a szeretet, a jócselekedet, a szenvedések, a keresztek türelmes elviselése, elfogadása és általa a lelkek sokaságának a megmentése.

Gyermekeim! Hívlak benneteket a keresztútra, az Én követésemre! Hívlak titeket, hogy engedelmeskedjetek akaratomnak! Mondjatok ellene a gonosznak, ne álljatok szóba a kísértővel! Éljetek tisztán, szentül és mindig a Lélek szavát kövessétek! Álljatok ellen a test kívánságainak, amely romlásba dönt!

Drága gyermekeim! Így készüljetek föl az örök életre! Ezt a földi létet arra kaptátok, hogy elnyerjétek a teljes boldog örök életet. Ez az élet rövid. A földön, és a mennyben is egyedül Istenben van a boldogság. Isten nélkül nincs öröm, csak csalódás és csalás. Ezért, gyermekeim, Énbennem szeressétek egymást! Szeressetek Engem úgy, hogy megtartjátok törvényeimet! Csak egy mennyország van, de azt ne a földön keressétek! Itt ne akarjátok megvalósítani álmaitokat, mert csak csalódni fogtok. Csak egy vágyatok legyen: hogy elnyerjétek az örök boldogságot. Ezt pedig úgy tudjátok elérni, hogy átadjátok az életeteket Nekem. Követitek a Szentlélek sugallatait, Aki megtanít titeket mindarra, amit hirdettem és parancsoltam nektek, amikor a földön éltem.

Kicsinyeim! Keressétek a Mennyek Országát és annak igazságát, a többi mind megadatik nektek! Ne aggódjatok! Az odafent valókra összpontosítsátok figyelmeteket, a földiek ne vonzzanak benneteket! Tudjátok meg, hogy csak zarándokok vagytok ebben a világban és a ti hazátok nem itt, hanem a mennyben van! Igyekezzetek elnyerni azt, amit Atyám öröktől fogva készített azoknak, akik szeretik Őt! Erre áldalak meg benneteket Szívem túláradó szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Mt 26, 1-2: „…Jézus… így szólt tanítványaihoz…”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr878727212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása