HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.05.24. 08:53 :: lowoa

2017. május 24. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Szívem nagyon szeret titeket. Irgalmas, szeretettől lángoló Szívembe vagytok írva a lángnyelvekkel, a ti pici szeretetetek lángjával.

 

Drága gyermekeim! Veletek vagyok minden nap a világ végéig. Bízzatok gondviselő szeretetemben, megváltásom mindenhatóságában! Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív felfogni nem tudja, amit azoknak készítettem, akik szeretnek Engem. Ti, akik megtartjátok törvényeimet, és egész életetek egy küzdelem, hogy törekedjetek az életszentségre, ti valóban szerettek Engem. Nagyon megvigasztaljátok Szívemet, és a Mennyben nagy jutalmat készítettem számotokra.

 

Drága kicsinyeim! Ne nézzetek a Földre, mert az tele van bűnnel! Ne gondoljatok a múltra, mert azt az Én irgalmas Szívemben elégettem. [Ez a saját bűneinkre vonatkozik.] Ne rémüldözzetek a jövőtől: helyezzétek azt Belém vetett bizalommal és hittel az Én mindenható, gondviselő szeretetembe! Csüngjetek szerelmes Szívemen, a jelen pillanatban! Mindig csak Rám gondoljatok, Nekem adjatok hálát mindenért: jóért és rosszért egyaránt! Fogadjatok el mindent, és gondoljatok arra, hogy minden mögött Én állok. Bízzatok Bennem rendületlenül, hogy Én Mindenható vagyok, és minden rosszból jót hozok ki. Csak egyet kérjetek Tőlem, mind a magatok, mind a mások számára: az örök életet. Ezért haltam kínhalált a keresztfán értetek, ezért küldtelek el titeket a világba, hogy hirdessétek az Evangéliumot minden népnek, és ezért adom üzeneteimet, hogy erre emlékeztesselek.

 

Kicsi gyermekeim! Most különösen imádkozzatok, mert a sátáni hordák fekete fellegekként sötétítik be a Földet, rászedve és elbuktatva mindazokat, akik hátat fordítanak Nekem, és maguk akarják megoldani a jövőjüket. Ezekért a szerencsétlen, szegény lelkekért imádkozzatok! Imáitokkal, áldozataitokkal és szenvedéseitekkel, amelyeket az Én örök érdemeimmel egyesítve, Égi Édesanyátok hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve által felajánlotok Nekem, végtelen, örök érdemet nyer minden apró áldozatotok és szenvedésetek. Ezeket ajánljátok föl ezekért a szerencsétlenekért, hogy megmeneküljenek az örök kárhozattól.

 

Gyermekeim! Ez a leghatalmasabb cselekedet, amit megtehettek itt a Földön egymásért, az Én dicsőségemre. Imádkozzatok! Imádkozzatok! Imádkozzatok! Imáitok leesdi minden bűnös számára a megtérésükhöz szükséges kegyelmet. Imáitokra leszállok az égből, és rendet teremtek a Földön. Megtisztítom a világot, és elhozom az ezer éves béke uralmát. Ez a béke korszak az Én Édesanyám Szeplőtelen Szívének diadala, ami az Én Szentséges Szívem felmagasztalása a Legméltóságosabb Oltáriszentségben, amely soha nem látott tiszteletnek és imádásnak fog örvendeni. Csak erre gondoljatok, gyermekeim! Arra, hogy veletek vagyok, cselekszem, megóvlak, megőrizlek, jövőt és reményt adok nektek. Célt és értelmet nyer életetek. Az idő már itt van, amikor hatalmas üldözés tör ki Európában is. Azt hiszik, hogy Istennek tesznek szolgálatot azzal, ha titeket megölnek. Ne féljetek tőlük! Egyetlen hajszál nem veszhet el a fejetekről Atyátok tudta nélkül. Atyám gondoskodik rólatok, és a Mennyben örök otthont készített számotokra.

 

 Gyermekeim! Már minden elő van készítve. Hirtelen tör ki az üldözés és a háború. Mindezt azért engedem meg, hogy megtisztítsam a világot, és fölemeljem arra a magaslatra, amelyet öröktől fogva szántam neki.

 

Hamarosan egy új világban találjátok magatokat, az ezer éves béke uralmában. Az a világ sokban fog hasonlítani az első keresztény Egyházhoz, ahol nem az számít, hogy kinek milyen rangja, címe, hatalma van, mert mindazt azért kapta, hogy szolgáljon vele, hanem csak a szeretet számít. Az Isten-szeretet, amely által példát adtok a környezetetek számára, és a felebarát szeretete, amely által megvigasztaltok Engem.

 

 Gyermekeim! Példát adtam nektek. Kövessetek Engem a keresztúton, az önmegtagadásban, a kereszthordozásban, és a Vérem kiontásáig elmenő felebaráti szeretetben. Már nem sokat beszélek hozzátok. Az idő itt van, a próféciák beteljesülnek. A nyelvek elhallgatnak [a próféciák], mert a beteljesülés felváltja a jövendölést. Higgyetek mindabban, amit mondtam nektek! Váltsátok tettekre tanításomat, és Én veletek maradok a világ végéig. Megáldalak titeket Szívem túláradó, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Mk 4, 1 cím: Jézus tanít. 11: „Jézus felelte nekik: Megkaptátok az Isten Országa titkát” 17: „üldözés éri őket az ige miatt”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr7512604605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása