HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.05.29. 06:38 :: lowoa

2014. május 29. Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik megtartjátok törvényeimet, és szerettek Engem. Már nem kell sokat várnotok. Hamarosan megláttok Engem, amint visszajövök dicsőséges fényemben a földre. Pontosan úgy szállok alá, ahogy kétezer évvel ezelőtt fölmentem a mennybe. Minden szem meglát Engem. Ti, akik hűségesen megtartottátok parancsaimat, nagyon fogtok örülni Nekem, mert nagy jutalomban részesültök. De azok, akik a sátánt szolgálták, hiába akarnak elrejtőzni Előlem, tekintetem utoléri őket. Minden ember érzi a lelkében, hogy mit érdemel. A bűnösök félnek a haláltól, mert érzik, hogy számadással tartoznak tetteik felől, és nagy büntetést kapnak. Az igazak várva várják, hogy megállhassanak Szent Színem előtt. Úgy vágyakoznak Hozzám, mint kitikkadt szarvas a hűs patak vizére. Bennük nincs félelem, mert ők már átmentek az ítéleten, amikor magukat vádolták a gyóntatószékben, és erős fogadást tettek, hogy szakítanak a bűnnel, és életszentségben akarnak élni.

Drága gyermekeim! Készüljetek! Hamar lezárul életetek, és ez a korszak, amelyben éltek. Éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudhatjátok sem a napot, sem az órát! Az események, amelyeknek nemsokára tanúi lesztek, már régóta elő vannak készítve. Nemsokára kitör a harmadik világháború, ami sokkal több áldozatot fog követelni, mint az első kettő együttvéve. 

Gyermekeim! Éljetek halálra, számadásra készen! Ne a földön gyűjtsetek kincset, mert ezeket mind elveszítitek! Gyűjtsetek kincseket a mennyben, ahol örökké a tiétek marad! Éljetek egymással szeretetben! Ellenségeiteket Énértem szeressétek, Aki megbocsátottam hóhéraimnak a keresztfán! Rólam vegyetek példát! Belőlem merítsetek erőt! Ha Engem követtek, ti is ott lesztek, ahol Én vagyok, és meglátjátok dicsőségemet.

Gyermekeim! Atyám szeretetből teremtett meg benneteket. A saját Lelkét lehelte belétek. Ezért egész életetekben az Istenre szomjaztok, Őt keresitek, amíg meg nem találjátok, és csak Ővele tudtok betöltekezni. Értsétek meg végre: arra lettetek teremtve, hogy szeressetek, és szomjazzatok a szeretetre. Ez az életetek értelme és célja. Egy embert semmi más nem tesz boldoggá, csak a szeretet. A tökéletes boldogság pedig ez: Istent ismerni és szeretni, és az Ő szeretetét megtapasztalni. Istent csak úgy lehet szeretni, ha megteszitek, amit parancsol. A felebarátot pedig úgy szeretni, ahogy Én erre példát adtam, hogy az életemet áldoztam értetek. Ha így éltek, már a földön megtapasztaljátok a menny örök boldogságának az előízét. Csak így érdemes élni. Ami ezen kívül van, az értelmetlen, üres, céltalan, és a lélek halála. Értsétek meg: mindaz, aki önzetlen, tiszta szeretetből adakozik felebarátjának, arról Én Magam gondoskodom. Mindig adok neki annyit, hogy legyen miből adakoznia, és ő maga is bővelkedjen. Csak egyet kérek tőletek: keressétek a mennyek országát, és annak igazságát, a többi mind megadatik hozzá nektek! Én azért szálltam le a földre, hogy megnyissam előttetek a mennyország kapuját. Annyira értékes a lelketek, hogy Én, a második Isteni Személy, az Isten Fia rettenetes kínszenvedések között meghaltam értetek. Ekkora ára volt a lelketeknek. Ezért kérve kérlek benneteket, őrködjetek lelketek tisztasága fölött! Jobban becsüljétek meg, mint bármi mást! Mentsetek meg más lelkeket is az örök üdvösségre! Erre kaptátok az életeteket. Használjátok fel a kapott időt, amit a földön töltötök! Ere áldalak meg benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

A Szentlélek így imádkozott bennem: „Hőn imádott édes jó Jézusom! Nagy volt a lelkünk ára. Te fizettél értünk rettenetes váltságdíjat. Kérlek, add, hogy mielőtt vétkeznénk, mindig Téged lássunk magunk előtt a keresztfán! A Te értünk szegekkel átvert kezedet, lábadat. A Te drága Szent vérző, csupa Seb Testedet. Dagadt Arcodat, kiszúrt Szemedet. Drága Szent Fejedet, amelyből patakzott Szent Véred, mert a töviskorona összeszurkálta. Ez volt a Te királyságod a földön. Trónod a kereszt, koronád a szúrós tövis. Ruhád a mezítelenség. Teljes megalázottság, kigúnyolás, kiközösítés. Két lator között az Isten egyszülött Fia, a mi drága Szent megváltó Istenünk. Ez voltál Te itt a földön. 

Kérlek, Uram, add, hogy mi se keressünk előmenetelt, rangot, fényűzést, elismerést, megbecsülést, csak egyedül Téged a keresztfán! Veled akarjunk azonosulni, egyesülve lenni! Ne lázadjunk, ha kigúnyolnak, kirekesztenek miattad, és az utolsó helyre sorolnak. Vegyük mindezt kitüntetésnek! Hisz Te mondtad: gyűlölni fognak Értem titeket. Hárman lesznek egy ellen. Nem békét hoztam, hanem kardot, tüzet. Vágyva vágyom, hogy már lángra lobbanjon! Miattam üldözni fognak titeket. Ó Jézus, ha Teérted üldöznek minket, az számunkra a legnagyobb dicséret, hogy jó úton járunk, a Te nyomodban. Hisz Te mondtad: aki utánam akar jönni, vegye fel keresztjét, úgy kövessen Engem. Ahol Én vagyok, ott lesz a szolgám is.

Drága Jézusom, csak egyet kérek Tőled: végy fel engem is Magad mellé a keresztre! Add kegyelmedet, hogy az önmegtagadás szegei tartsanak engem is a kereszten! Ne tudjak, és ne akarjak mást látni, csak egyedül Téged! Benned merüljek el! Téged szemléljelek, mekkora árat fizettél személyesen az én nyomorult bűnös lelkemért! Nélküled egy menthetetlen eset, a kárhozat fia lennék! Ó Uram, hát ennyire szerettél?! Kérlek, add kegyelmedet, hogy úgy tudjalak Téged szeretni, ahogy Te engem! Hogy ha Te úgy akarod, én is az életemet tudjam adni Érted! Magamtól semmi vagyok. Te mondtad: „Nálam nélkül semmit sem tehettek.” Téged akarlak követni! Veled akarok maradni mindig, örökké, itt, és az örök hazában! Ezt a kegyelmet kérem Tőled. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr616258874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása