2018. 05. 30, Szerda

Láttam, hogy a Sátán torz koronákat helyezett azokra az emberekre, akik könnyedén hagyták magukat fölmagasztalni. Ezek az emberek észre sem vették, hogy a szívük lassan megtelt a gőg bűnével. Jézus megjelent mellettem és szomorúan azt mondta:

„A Sátán pontosan ismeri az emberek gyengeségeit, hiszen ő a személyes reakciók alapján következtet előre. Akik szívesen hallgatják az emberek dicséreteit, bizony mondom nektek, hogy már el is buktak. Az ördög torz koronát helyez a fejükre, amely a gőg súlyos bűnét jelképezi. Az igazán alázatos ember elkerüli a dicséreteket, háttérbe vonul, vagy azonnal Istenre tereli a figyelmet, mert csak egyedül Ő a jó. Elmondtam minden embernek, hogy aki felmagasztalja magát, megaláztatik, és aki megalázza magát, felmagasztaltatik. Ne engedjétek, hogy a Hazugság atyja könnyen megtévesszen titeket! Ő a maga eszközeit báránybőrbe bújtatja, hogy eltakarja valódi bűneiket a szelídség látszata alatt. Ők nem tudják, hogy valójában kinek kötelezték el magukat. Megengedem, hogy még a hűségesek is próbára legyenek téve. Mindenkit egyenként próbára teszek, mert ez az Én igazságosságom alapja. Csak az tudja felismerni az Én akaratomat, aki egyedül csak Rám figyel és félre tesz minden emberi vélekedést, amely szüntelen ingadozik. Messziről kerüljétek a langyosság állapotát, ami a bizonytalanság felé visz! Legyetek határozottak és alázatosak, akik nem engedik önmagukat befolyásolni és félrevezetni! A szentek elbuktak volna, ha nem tartottak volna ki mindvégig mellettem.”

Mária Magdolna