HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.09. 01:08 :: lowoa

2010. június 9. Szentségimádáson Jézus. „Drága kislányom, Szívemnek kedves jegyese! Légy hű mindhalálig! Viseld türelemmel szenvedéseidet! Tekintsd ezeket ajándékoknak, amelyeket azért kapsz Tőlem, mert kiválasztottalak Magamnak, és szeretlek téged. Szeretetem azt akarja, hogy megosszam veled szenvedéseimet. Mindazokkal megosztom, akik viszontszeretnek Engem, hogy lelkeket mentsek általuk. Ne felejtsétek: amilyen mértékben osztoztok az Üdvözítő szenvedéseiben, olyan mértékben részesítelek benneteket a mennyben, dicsőségemben. Atyám országában ezeknek a szenvedéssel teli napoknak fogtok a legjobban örülni, mert látni fogjátok ezek gyümölcseit. Gyermekeim! A szenvedés arany, amelyen megmentitek a lelkek sokaságát, ha felajánljátok az életeteket Nekem, és szenvedéseiteket egyesítitek az Enyéimmel. Nézzetek fel a keresztre! Én a legfájdalmasabb kínhalállal váltottam meg a világot. Nem elég a jócselekedet, az ima. Kell az áldozat, mert az igazi szeretet abból áll, ha áldozatot hoztok Értem, és Énbennem egymásért. A szeretet a főparancs. A szeretetből fakadó áldozatos élet az Isten dicsőségét szolgálja. Azért, mert Engem áldanak az emberek, akikkel a szeretet jócselekedeteit gyakoroltátok. Evangéliumomban azt mondtam: Arról ismernek fel benneteket, hogy Hozzám tartoztok, ha szeretettel vagytok egymás iránt. Úgy szeressétek egymást, ahogy Én szerettelek titeket, hogy az életemet adtam oda értetek. Nagyobb szeretete senkinek sincs, mint aki az életét adja oda felebarátaiért. De nemcsak meghalni lehet szeretetből, hanem élni is. Ha valaki áldozatos munkával szolgálja a családját, gyermekeit, unokáit, vagy a környezetét, egy közösséget, az ugyanolyan értékkel bír, mintha az életét adná oda. Valójában az életét áldozza a szolgálatért. Szeressétek egymást önzetlen, tiszta szeretettel! Amit a legkisebbek közül eggyel tesztek, azt Velem teszitek. Ez a főparancs. Amikor bűnbánatot tartotok, első helyen kérdezzétek meg magatoktól: vétettem-e a főparancs, a szeretet ellen? Első helyen van-e Isten az életemben? Megtartom-e az Ő parancsait? Mert az szeret Engem, aki megteszi akaratomat. Majd a második kérdés: szerettem-e a felebarátaimat úgy, ahogy Jézus szeretett engem, amikor meghalt értem a keresztfán? Imádkoztam-e ellenségeimért is, nemcsak a jótevőimért? Gyakoroltam-e velük szemben a szeretet jócselekedeteit? Ha mindezekre igennel tudtok válaszolni, akkor nem éltek bűnben. Akkor Isten tetszésére és dicsőségére éltek, és már itt a földön elnyertétek az örök életet.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr516215059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása