HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.06.10. 05:43 :: lowoa

2016. június 10. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottjai! Szeressetek viszont Engem úgy, ahogy Én szerettelek titeket! Hogyha kell, az életeteket is feláldozzátok Értem.

Kicsinyeim, mint ahogy Én Önmagamat adtam nektek a keresztfán és a szent Eucharisztiában, úgy Én sem érem be kevesebbel a részetekről: az életeteket kérem, hogy szenteljétek Nekem, vagyis éljetek életszentségben! Ezt úgy éritek el, hogyha átadjátok magatokat Nekem. Ha engeditek, hogy Én irányítsam lépteiteket, Én vezessem gondolataitokat, Én formáljam a lelketeket, és ha minden eseményt átadtok Nekem, hogy Én irányítsam a környezeteteket, és ha mindent elfogadtok, mint Tőlem jövő dolgokat, legyen az jó, vagy rossz, akkor nagy békétek lesz, és nem tud fogást találni rajtatok a sátán.
 
Kicsinyeim, ha így éltek, gyorsan az életszentség magas fokán találjátok magatokat. Szeretettel gondoltok arra a hivatásra, amellyel megajándékoztalak benneteket, legyen ez világi, vagy egyházi hivatás. Bárhol is vagytok, mindenütt hirdethetitek az Evangéliumot és ne felejtsétek el, hogy ti, akik a keresztségben Mennyei Atyám gyermekei lettetek, az általános szent királyi papság tagjai vagytok. Ez azt jelenti, hogy hirdetnetek kell az Evangéliumot életpéldátokkal, szavaitokkal, tetteitekkel egyaránt. Nagy szükségem van rátok, mint munkásokra az aratásban, mert sok helyre nem jutnak el papjaim és nem tudják elérni azokat, akik nem mennek be a templomba. Ti viszont, akik köztük éltek, hirdethetitek nekik az üdvösség jó hírét.
 
Drága gyermekeim! Becsüljétek meg papjaitokat, segítsétek őket, különösen, ha rátok szorulnak! Úgy gondoskodjatok róluk, mint legközelebbi családtagjaitokról! Osszátok meg velük javaitokat, mert ők a legnagyobb jót, az üdvösség jó hírét osztják meg veletek. Fogadjátok be őket házaitokba és úgy lássátok el őket, mintha személyesen Engem fogadnátok, mert ők Engem képviselnek! Akkor rátok is vonatkozik, amit mondtam, hogyha csak egy pohár friss vizet adtok valakinek azért, mert az Én tanítványom, nem marad el a jutalma.
 
Áldjátok mindazokat, akik segítenek, de áldjátok ellenségeiteket is, mert az áldástól megretten a pokol, és lehet, hogy ez az egyetlen áldás fogja üdvözíteni azt a lelket, aki egyébként nem lenne méltó rá.
 
Hamarosan beteljesülnek a próféciák, akkor egy egészen más világot fogtok élni. Akkor különösen meg fogjátok tapasztalni gondviselő szeretetemet, mert a jelenlegi komfort megszűnik. Éljetek szüntelen készenlétben, legyetek egymás segítségére, legfőképpen pedig szeressétek egymást és viseljétek el egymást türelemmel! Mindig a szándékot nézzétek, hogy milyen szándékból cselekedett a másik ember. Ha rossz szándékból és csalódást okoz, akkor kerüljétek! De ha jó szándékból, akkor megértő szeretettel vegyétek őt körül! Hívjátok őrangyalaitokat, különösen, amikor nagy szükségben és ínségben fogtok élni, kérjétek az ő segítségüket, különösen azt, hogy az ellenséges emberek őrangyalai imádkozzanak védenceik üdvösségéért és azért, hogy jóindulatúakká legyenek hozzátok.
 
Kicsinyeim, megáldalak benneteket Szívem végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.
 
Szentírási megerősítések: Mk 9, 33 cím: A tanítványok oktatása Mk 6, 41-44: Kenyérszaporítás. Az Úr Jézus ehhez kapcsolódóan: „Mindig gondoskodom rólatok.” Mk 6, 50: „Jézus szólt.” Ef 1, 9: „tudtunkra adta akaratának titkát”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr328890508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása