2018. 07. 07, Szombat

Láttam, hogy az Európai Unió mögött egy hatalmas tűzvörös sárkány áll, melynek hét feje és tíz szarva van. A sárkány tüzet okád folyamatosan Magyarország felé, mert keresztülhúzza terveit. A sárkány ezt ordította:

 

“A világ más kontinenseit elnyeltem, most Európa következik! Magyarország a vereségemet okozza, ezért kész vagyok mindent mozgósítani, hogy tönkre tegyem teljesen.”

 

Láttam, hogy az egyik csapás, amit a sárkány országunkra mér most a Budapest Pride (homoszexuális felvonulása 30 napon keresztül az ország nagyobb városaiban pl. Szeged, Győr, Debrecen, Miskolc, Pécs, Budapest). A Szűzanya betakarta palástjával ezeket a városokat, majd így szólt:

 

“Gyermekeim, a Sátán számára elviselhetetlen, hogy a ti kormányotok és egyházatok védi a házasság szentségét (férfi és nő között) és a családokat. Az elmúlt évszázadokban, évtizedekben a gonosz sikeresen elérte, hogy a családokat szétrombolja, melynek következményei: a válások, vadházasságok, az abortuszok, az azonos nemek iránti vágyak, a prostitúció, a gender elmélet. Jelenlegi korotok ugyanazokat a súlyos bűnöket éli, mint Szodoma és Gomora városainak lakói, akiket Isten kénköves és tüzes esővel pusztított el. Lóthoz hasonlóan hallgassatok Isten szavára, és fordítsatok hátat e súlyos bűnöknek! Soha se legyetek kíváncsiak Isten szent haragjára, mint Lót felesége, aki végül sóbálvánnyá változott! Gyermekeim, imádkozzatok, hogy a magyar nép ellenálljon a proganda kísértésével szemben, mely a bűn szabad gyakorlására akarja ösztönözni az embereket. A család lényege nemcsak a rokoni kötelék, hanem az oltalom és a biztonság is. Akik család nélkül akarnak élni, azok előbb-utóbb szembesülni fognak a reménytelenséggel és a magánnyal. Én, a ti édesanyátok bíztatlak titeket arra, hogy ne féljetek a házasság szentségétől és a családalapítástól, hiszen Istennek gondja van mindenkire és mindenre. Palástommal betakartam országotok nagyobb városait, mert meghallgattam imáitokat. Imádkozzatok kitartóan, és kérjétek Fiamtól a kegyelmet, hogy az emberek felismerjék Isten teremtésének lényegét és az élet értelmét!”