HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.11. 09:00 :: lowoa

2016. július 11. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottjai! Nagyon közel van az üldözés. A jelen, amiben most éltek, oly gyorsan el fog tűnni, mint álomkép az ébredés után. Nagyon sok vágy és elképzelés szertefoszlik, mert minden megváltozik.

Gyermekeim, készüljetek! Hamarosan a keresztények vérét fogják ontani úgy, mint a vizet. Örüljetek annak, hogy még köztetek vagyok a Szent Eucharisztiában, mert hamarosan el fognak venni. A terv már kész, csak a megfelelő alkalmat várják. Nagyon közel van véretek kiontása. Alig marad igaz keresztény országotokban és Európában.

Kicsi gyermekeim! Ne féljetek a haláltól, csak a pokoltól! A halál csak átmenet egy még szebb országba, egy még csodálatosabb életbe, ahol örök béke és boldogság vár rátok. Aki elnyerte az üdvösséget, soha nem vágyik vissza erre a földre, mert összehasonlíthatatlanul jobb és szebb a Mennyország.

Készüljetek föl mindarra, amit prófétáltam nektek! Minden beteljesül a maga idejében. A sötét fellegek már beborítják az eget, az ellenség készen áll, a démonok ellepték a földet és rengeteg embert manipulálnak, akiket felhasználnak tervük végrehajtására.

Tegyétek meg mindazt, amit mondtam nektek! Imádkozzatok a bűnösök megtéréséért, legelsősorban családtagjaitokért, rokonaitokért! Titeket szántalak megmentőjüknek.

Ne álljatok szóba ellenfelemmel még gondolatban sem!

Gyermekeim! Az élet a földön rövid. Egy nagy rohanás és egy folyamatos elvesztés. Mindent elveszítetek, de Engem, Aki a legnagyobb Kincs vagyok, magatokkal vihettek az örök hazába. Én veletek vagyok mindennap a világ végéig és Nélkülem semmit nem tehettek. Ezért, ha nem akartok bánkódni és szomorkodni az életetek során a rengeteg veszteség miatt, amelyek automatikusan érnek, akkor csak mindig Rám tekintsetek hatalmas bizalommal, gyermekei szeretettel, élő, eleven hittel és akkor mindig megkapjátok a derűt a szívetekbe. Lehettek a betegágyon, lehettek túlterheltek, vagy éppen bánatosak a megaláztatások és szidalmak miatt, de mégis a nyolc boldogságot élitek meg a szívetekben, mert tudjátok, hogy Én szeretlek, Én mindenek fölött állok, és Mindenható vagyok. Megvédelek, és mindörökre, elválaszthatatlanul a tiétek vagyok. Ha Bennem bíztok, soha nem csalódtok, mert Én vagyok az Igazság, a Hűség és a Szeretet. Mindenható vagyok. Minden rosszból jót hozok ki, és amikor megfáradt, megöregedett testetek porba hanyatlik, a lelketeket csodálatos fényességbe öltöztetem és Magammal viszem az örök hajlékba, ahol helyet készítettem nektek. Azért tanítalak benneteket, hogy egész életetekben úgy éljetek, hogy amikor majd megérkeztek az örök hazába, Atyám rólatok is azt mondja, amit Rólam: „Ez az Én szeretett Fiam, Akiben kedvem telik”.

Soha ne aggódjatok! Minden problémátokat adjátok át Nekem! Bízzatok mindenható, gondviselő szeretetemben és megtapasztaljátok, hogy Én minden gondotokat megoldom. A körülményekre és az üldözésekre és úgy tekintsetek, mint eszközre az Én kezemben, hogy benneteket szentté tegyelek. Ezeknek mind be kell teljesednie, mert az emberiség a bűneivel kiérdemelte mindazt a büntetést, ami erre a világra vár. Lehet torz képeket festeni Rólam, lehet mondani, hogy Én nem haragszom, nem büntetek és irgalmas vagyok. Le lehet tagadni igazságosságomat, de attól Én még ugyanaz maradok, Aki voltam, vagyok és leszek. Ha elolvassátok az Ószövetséget, amikor a zsidóság letért az Általam kijelölt útról, prófétáim által figyelmeztettem és bizony keményen megbüntettem őket. Ez manapság is így van. Joel próféta megjövendölte, hogy a végső időben fiaitok és leányaitok fognak prófétálni. A próféták ma is beszélnek, közvetítik szavaimat. A legtöbbet elnémítják, fenyegetik, meghazudtolják, de az eseményeket nem tudják befolyásolni. A próféciák beteljesülnek, az acsarkodók pedig eltűnnek. Csak azokat a próféciákat vegyétek komolyan, amelyek a Szentírásban is benne vannak és mindaz, ami összhangban áll a Bibliával, az hiteles. Ne rémüldözzetek! A hangsúlyt a lelketek tisztaságára és készenlétére fektessétek, mert csak ezt hozzátok magatokkal! Minden itt marad, ezért ne bízzatok a vagyonban és semmiben, ami ehhez a világhoz tartozik! Ti csak Bennem bízzatok, mert Én vagyok a ti Megváltó Istenetek, Aki az örök életet szereztem meg nektek. Fogadjátok megerősítő áldásomat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítések: Mk 5, 19: „Jézus mondta” 35: „Jézus beszélt”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr529168106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása