HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.14. 09:08 :: lowoa

2012. július 14. Szentségimádáson Jézus: “Drága Gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik Engem követtek az önmegtagadás és a kereszthordozás útján. Az idő közel. Készüljetek! Hamarosan kiléptek testetekből. Egy új, feltámadott, dicsőséges, szép, fiatal testet kaptok, amely soha nem öregszik meg, és nem lesz beteg. Letörlök szemetekről minden könnyet. Nem lesz többé halál, sem gyász, sem jajkiáltás, mert az elsők elmúltak. Beléptek dicsőségembe, örökké ujjongtok, és vég nélkül fogjátok zengeni dicsőségemet. Ezt kapjátok azért, mert mindvégig kitartotok az Irántam való szeretetben és hűségben. Vigyázzatok! Hamarosan elhurcolnak benneteket azért, mert Hozzám tartoztok. Nagy keresztényüldözés lesz. De csak rövid ideig tart. Valljatok meg Engem az emberek előtt! Akkor Én is megvallak benneteket Atyám és szent angyalai előtt. Már csak rövid az idő, és beteljesülnek szavaim. Megjön a nagy figyelmeztetés. Sokan meg fognak térni, különösen azok közül, akik nem süllyedtek el a súlyos bűnökben. A fiatalok zöme meg fog térni. Akik megmaradnak megátalkodottságukban, ők lesznek a ti üldözőitek. Imádkozzatok értük, mert örökre el fognak veszni. Ott lesz sírás és fogcsikorgatás. A tűz ki nem alszik, és a férgek el nem pusztulnak. Nem tudjátok felfogni, milyen kegyetlen kínszenvedés az örök kárhozat. Ha földi életetekben szenvedtek, alig várjátok, hogy vége legyen. Imádkoztok érte, és véget ér. De a pokolban soha senki nem imádkozik, az égésnek, a férgek marásának, és egymás kínzásának soha nem lesz vége. Ó, ha láthatnátok csak egyetlen pillanatra a poklot, állítom, soha nem vétkeznétek, minden bűnötöket jóvá tennétek, mind szentül élnétek. Értsétek meg végre, hogy a sátán akarja a veszteteket, az ő érdeke, hogy elbukjatok, és örökké szenvedjetek. Azért, mert nem tudja elviselni gőgjében a saját bukását, és irigyli tőletek a paradicsomot, ahonnan ő letaszíttatott, és soha többé vissza nem mehet.

Gyermekeim! Ne higgyetek a gonosznak, aki becsap titeket. Jónak tünteti fel a rosszat, és rossznak a jót. Ne hagyjátok magatokat becsapni! Bocsássatok meg szívből egymásnak, és éljetek mindenkivel szeretetben! Szeressetek viszont Engem, Aki meghaltam értetek a keresztfán! Akkor mély béke, öröm és szeretet fogja betölteni a lelketeket. Erről ismeritek fel, hogy akaratomat cselekszitek. Én pedig örök jutalmat készítek nektek Atyám országában. Itt a földön gondoskodom rólatok, átölellek benneteket irgalmas szeretetemmel, és bevezetlek a mennybe szent angyalaim és boldog szentjeim vidám társaságába. Ó, ha láthatnátok csak egy pillanatra a menny boldogságát, mindent megtennétek, hogy azt elnyerjétek. Most nagy kegyelmet árasztok ki a lelkekre. Mindenki meg fogja látni cselekedeteit, egész életét. Irgalmas szeretetem ajándéka ez. Miután mindannyian megkaptátok a tisztán látást, még adok egy utolsó esélyt a megtérésre. Mivel értelmet és szabad akaratot kaptatok, ti döntitek el, hogy kihez akartok tartozni mindörökké. Hozzám, vagy ellenfelemhez.

Drága gyermekeim! Várjátok minden nap a nagy figyelmeztetést, éljetek szüntelen készenlétben, mert már nagyon közel van! Éljetek mindenkivel szeretetben! Bocsássatok meg szívből egymásnak! Imádjátok, szeressétek teljes szívetekből a Szentháromságot, és tegyetek mindent Isten nagyobb dicsőségére! Ha pedig eljön az üldözés, álljatok ki bátran, valljatok meg Engem a pogányok előtt! Rátok is kiárasztom Szentlelkem bölcsességét és erejét, miként annak idején apostolaimra. Várjátok azt a napot kitörő örömmel, ne féljetek, mert csak annyi történhet meg, amennyit Én megengedek. Én veletek maradok minden nap a világ végezetéig. Minden mögött Én állok. Mindezeket azért engedem meg, hogy megdicsőítsétek állhatatosságotokkal és szeretetetekkel az Istent. Jutalmatok bőséges lesz a mennyben. Hűségetekkel rengeteg lelket ragadtok ki a sátán markából. A legmerészebb álmaitokban sem tudjátok elképzelni azt a boldogságot és örök jutalmat, amit vértanú szentjeim kapnak Atyámtól, Aki megtiszteli azokat, akik Engem szolgálnak a földön. Tartsatok ki mindhalálig! Akkor a fejetekre teszem az örök élet koszorúját. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

2012. július 14. Szentségimádáson a Szentlélek így imádkozott bennem: “Imádott Uram, Jézusom, Krisztusom, vágyom Szent Színed látására! Jobban, mint rab a szabadulásra, mint magzat a megszületésre, mint kitikkadt szarvas a hűs forrás vizére! Mikor láthatom meg Arcodat, én hőn imádott Isteni Hitvesem, Mesterem, Megváltóm, örök Főpapom? Olthatatlan szomjat adtál a lelkembe Magad iránt. Minden Szentáldozás csak fokozza bennem ezt a vágyat. Tudom, hogy itt a földön egyszer mindennek vége lesz. Az én életemnek is. Ó mennyire vágyom rá, hogy az életemet adjam Érted! Csak egyet kérek Tőled, Mindenható, Megváltó Istenem: őrizz meg a bűntől, hogy soha meg ne bántsalak Téged! Add kegyelmedet, hogy mindhalálig kitartsak az Irántad való szeretetben és hűségben! Ezt kérem Tőled, ó hőn imádott drága Szent Megváltóm, és hiszem, hogy megadod, hisz ez a Te akaratod. Ámen.”

Jézus: “Drága Gyermekeim! Keressétek a mennyek országát és annak igazságát, a többi mind megadatik hozzá nektek! Ó, ha hinnének az emberek az Evangéliumban, és tettekre váltanák, olyan boldogok lennének már itt a földön, mint a mennyben, mert a mennyország köztük lenne! Mindennek az oka az emberek hiszékenysége. Előbb hisznek a sátánnak, aki csapdát állít eléjük, hogy elbukjanak, mint Nekem, Aki meghaltam értük a keresztfán, és gondviselő irgalmas szeretetemet ígértem minden Engem követőnek. A sátán elveszi tőlük az időt. Hiábavalóságokkal telik életük. Sivár, boldogtalan a lelkük. Mindezért Engem okolnak, pedig ők választották a bűnt. De most hamarosan meglátják lelküket, és még megtérhetnek, ha akarnak. Én semmit sem erőltetek rájuk. Tiszteletben tartom szabad akaratukat. Mindenki maga dönti el örök sorsát. Imádkozzatok értük, hogy Mellettem döntsenek, és megtérjenek! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr796214940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása