HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.07.18. 06:09 :: lowoa

2017. július 18. Itthon az Úr Jézus: „Nyisd ki a Szentírást!” Erre a részre nyílt ki:

Márk 13, 33: „(Jézus mondja) Vigyázzatok, legyetek éberek, mert nem tudjátok, mikor jön el az idő!”

 

„Drága gyermekeim! Amint olvastátok a szent Evangéliumban: „Legyetek éberek!” Bár nem tudjátok a napot és az órát, de figyelmeztetlek benneteket: hatalmas keresztényüldözés támad, kioltják életeteket. De ti ne féljetek a haláltól, mert az valójában nincs. Csupán általa, mintegy küszöb által beléptek az örök fény birodalmába. Abba az Országba, amelyet Atyám azoknak készített, akik szeretik Őt.

 

Drága gyermekeim! Ti csak egyre törekedjetek: hogy megtegyétek, amit tanítottam nektek! Éljetek szüntelen készenlétben, állandó imában, az Én szent Jelenlétemben! Legyetek ragyogó fáklyák, só, amely megízesíti az ételt, világosság, amely beragyogja a Földet. Hordozzátok körül az Én tanításomat életpéldátokkal, szavaitokkal, cselekedeteitekkel! Hirdessétek az Evangéliumot ott, ahol éltek, és minden eszközt ragadjatok meg, hogy megmentsétek a lelkeket!

 

Drága gyermekeim! Ebben a munkában akarlak látni benneteket, amikor majd kiragadlak ebből a világból! Legyetek szőlőskertem munkásai! Ti adjatok értelmet Szent Vérem kiontásának, rettenetes kereszthalálomnak, amelyet a Golgotán elszenvedtem a ti megváltásotokért azzal, hogy minél több lélek megmeneküljön, és így ne legyen hiábavalóvá számukra keresztáldozatom.

 

Drága gyermekeim! Az idő itt van. Vesztetek el van tervezve. Összeesküdtek ellenetek, hogy titeket, keresztényeket, kiirtsanak a Földről, és a világot megváltoztassák a saját kényük-kedvük szerint. De kihagynak Engem a számításukból. Én eddig is beavatkoztam, mert Én örökkön élő, gondviselő Istenetek vagyok. Én, Aki elhoztam a Megváltás művét, megnyitottam előttetek Országom kapuját, Én ne viselnék rátok gondot?! Azért mondom: ti ne féljetek ezektől! Őket ellenfelem, a sátán irányítja, de tudnotok kell, hogy ő az örök vesztes. Még akkor se féljetek, ha megölnek titeket Énértem. Drága nekem minden vértanúm vére, amely Egyházam magvetése.

 

Kicsinyeim! Készüljetek! Én, Aki ismerem az ember gondolatát, és látom mindazt, amit a rejtekben ellenetek forralnak, ennek birtokában mondom: készüljetek, mert már nagyon közel van, itt, az ajtóban.

 

Evangéliumban mondtam: „Aki megvall Engem az emberek előtt, azt Én is megvallom Atyám, és szent angyalai előtt. De aki megtagad Engem, azt Én is megtagadom. Mit ér az embernek, ha az egész világot megszerezni, de a lelke kárt szenved? Mit adhat cserébe a lelkéért? Aki mindvégig kitart, az üdvözül.” Készüljetek fel egy nagy, véres keresztényüldözésre, hogy amikor elérkezik, erős hittel szálljatok szembe a sátánnal, valljatok meg Engem üldözőitek előtt, és hűek maradjatok Hozzám mindhalálig! Soha ne cseréljétek fel az Én tanításomat semmi másra: se iszlámra, se protestánsra, se semmire; mert egyes-egyedül Én vagyok az út, az igazság és az élet. Csak Bennem és Általam van utatok az Atyához. Csak az Én tanításom, az örök igazság, az Ige, melyet Atyámtól hoztam le, amikor megtestesültem Szent Anyám méhében. Ez szerzi meg számotokra az örök életet. Én legyek számotokra az első! Szeressetek viszont Engem úgy, ahogy Én szerettelek titeket! Ti is adjátok oda életeteket Értem és tanításomba vetett hitetekért, mert csak akkor tudlak üdvözíteni titeket. Jó példátokkal erősítsétek az elkövetkező generációkat hitük megvallásában! Erre áldalak meg titeket, drága kicsi gyermekeim, Szívem túláradó, végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Márk 6, 31: „(Jézus) szólt hozzájuk”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr9512729914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása