HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.01. 07:17 :: lowoa

2017. augusztus 1. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Felfogni nem tudjátok, mennyire szeretlek benneteket. Ha felfognátok, bele halnátok a boldogságba. Szeressetek viszont Engem! Tagadjátok meg magatokat! Ne féljetek a rátok váró szenvedésektől! Kereszten függő Szent Testemből merítsetek erőt! Belőlem, Aki úgy szerettelek benneteket, hogy meghaltam értetek. Szeressetek viszont Engem! Adjátok az életeteket Értem! Hamarosan az életetekre törnek. Kényszeríteni fognak, hogy tagadjátok meg hiteteket. De Én veletek leszek, és megerősítelek benneteket. Ha Én megtagadtam volna, hogy az Isten Fia vagyok, elengedtek volna. De Én nem ismerem a gyávaságot. Atyámat milliószor jobban szerettem, mint Magamat. Ezért feláldoztam életemet a keresztfán, hogy teljesítsem az Ő akaratát. Ti is, akik tökéletesek akartok lenni Előttem, kövessetek Engem a keresztúton. Tagadjátok meg magatokat, vegyétek fel kereszteteket minden nap, és ha az életeteket kérem, áldozzátok fel Értem, amiképpen Én is ezt tettem értetek. Erre áldalak meg benneteket kicsi gyermekeim, Szívem túláradó szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Szentírási megerősítés: 1 Pt 4, 7, 11, 17: „Közel van mindennek a vége. Aki beszél, Isten szavait közvetítse. Mert itt van az ideje, hogy elkezdődjék az ítélet Isten háza népén.” Máté 26, 56: „Ez mind azért történt, hogy beteljesedjenek a próféták írásai.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr2112871382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása