HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.05. 07:26 :: lowoa

2015. augusztus 5. Havas boldogasszony ünnepén, interneten néztem a Medjugorjei élő közvetítést az világifjúsági találkozó záró Szentmiséjéről.
18 óra 40 perckor, a rózsafüzér ima alatt megjelent a Szűzanya, Aki ezt mondta: „Drága gyermekeim! Itt vagyok újra köztetek. A békére és a megélt szeretetre hívlak benneteket. Nyissátok ki a szíveteket Szent Fiam kegyelmeinek befogadására! Én veletek vagyok, és közbenjárok értetek. Imáitokat kérem, amelyeket az Enyéimmel egyesítek. Köszönöm, hogy eleget tesztek kérésemnek.”
A Szentmise után Szentségimádás volt. Ez alatt az Úr Jézus ezt mondta: „Drága gyermekeim! Legyetek éberek! Használjátok fel az időt, mert rossz napok járnak! Amíg még a kegyelem idejében éltek, addig járuljatok Hozzám! Tárjátok szélesre szívetek ajtaját! Fogadjátok be kegyelmemet! Halljátok meg hívó szavamat! Térjetek meg! Engedjetek be az életetekbe! Hagyjátok, hogy szentekké formáljalak benneteket!
Gyermekeim! Az idő rövid. Hamar lezárul életetek a földön. Jöjjetek Hozzám! Hagyjátok magatokat megmenteni az örök életre! Én vagyok a ti Megváltótok. Csak Én tudlak üdvözíteni benneteket. Jöjjetek Hozzám! Én begyógyítom sebeiteket. Értetek kiontott drága Szent Véremmel betakarlak benneteket. Elepedek a lelketekért, hogy üdvözítselek titeket! Értetek kiáltottam a keresztfán: Szomjazom! Halljátok meg szavam! Hívlak benneteket a bűnbánatra, a megtérésre, az örök boldogságra! Engedjetek be az életetekbe! Hagyjátok el bűneiteket! Álljatok be szőlőskertembe! Mentsétek ti is a lelkeket! Ez legyen életetek célja és értelme! Akkor sokakkal együtt az örök boldogság örökösei lesztek országomban, az örök fény birodalmában. Szeretlek titeket. Itt maradtam köztetek. A szívetekben vágyom a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Tisztuljatok meg! Gyónjátok meg bűneiteket, amíg még a kegyelem ideje tart! Megáldalak benneteket Szívem végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr586213973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása