2018. 08. 16, Csütörtök

Álmomban Budapesten tartózkodtam és láttam, hogy az egyik templom előtt sok katolikus ember várakozott ünnepélyes ruhában. Mindenki Szent István király ünnepére (augusztus 20.) készült, amely nagy ünnepséget jelentett az egész országban. Az örömteli hangulat alatt észrevettem, hogy több koldus és éhező gyermek megjelent, és a felnőttektől ételt kéregettek. Sokan nem figyeltek rájuk, szinte meg sem hallgatták őket. Nem messze egy sarokban találtam egy nagy kosarat, melyben öt kenyeret láttam. Tudtam, hogy ez kevés lesz az éhező gyermekek számára, ezért belső indítattásból imádkoztam az Úrhoz, hogy segítse meg a gyermekeket. Amikor ezt imádkoztam: “Uram, könyörülj rajtunk!”, akkor a szemem láttára megtelt a kosár kenyérrel, amely soha nem fogyott el, mert újra és újra megtelt. Az égen egy kör alakú szivárvány jelent meg a csoda után, és a szivárvány mindegyik oldalából fénysugarak áradtak ki.

 

Jézus: “Az éhező gyermekek képében Én jelentem meg. Koldultam a szeretet és az irgalom után az emberek között. Országotokban sokan tapasztalják a jólétet, még a katolikusok között is. Szívem szomorú, mert az emberek megfeledkeznek az irgalmasság testi-lelki cselekedeteiről, amelynek önzetlen szeretetből kell fakadnia. A magyar nép bőségesen részedesedik a mindennapi kenyérből, amely számtalan család asztalán megtalálható. Ám Én vagyok az élet kenyere, és bennem rejlik a ti üdvösségetek. Gyermekeim, a testnek szüksége van a mindennapi eledelre és a léleknek pedig az Eucharisztiára. Aki eszi az Én testemet és issza az Én véremet, annak örök élete van. Ha a lelketeket nem tápláljátok, akkor a lélek üressé válik és éhezik. A lélekből fakad minden jó és rossz tett. Ha bőségben éltek, akkor ne sajnáljatok másoknak adni, hiszen mindent a gondviselésnek köszönhettek. Aki sokat kap, az tudjon sokat is adni. A kosár megtelt kenyérrel úgy, ahogyan a kenyérszaporítás során. Szent István királyotok méltó módon gyakorolta a szeretet, az igazságosság és az irgalmasság cselekedeteit. Kövessétek magyar királyotok példáját, aki szövetséget kötött Velem, a mindenség királyával.”