HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.18. 07:32 :: lowoa

2011. augusztus 18. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Az idő oly rövid, mint egy sóhaj. A földön minden múlandó, de a menny örök. Földi életeteket arra kaptátok, hogy megtaláljatok Engem, az örök élet Szerzőjét. Egyesüljetek Velem, és így a Velem való együttlétben fölismerjétek életetek egyetlen értelmét, a szeretetben való életet. Mert csak a szeretet jöhet át a túlsó partra, az örök életbe, Atyám országába. Szeressétek az Istent mindenek fölött, és csak Neki szolgáljatok! Felebarátotokat pedig úgy szeressétek, ahogyan Én erre példát mutattam, hogy az életemet adtam oda értetek. Ha ezt megteszitek, elnyeritek az örök életet.
Kicsi leányom! Kérlek, imádkozz, hogy az emberek meg tudjanak bocsátani egymásnak. Elsősorban Énértem, Aki példát adtam erre: Atyám bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek. Másodsorban a saját üdvösségük miatt, mert így tanítottalak benneteket: úgy bocsát meg nektek a Mennyei Atya, ha ti is megbocsáttok az ellenetek vétőknek. Ezért azt mondom nektek: engedjetek el mindent egymásnak! Haragot, bosszút, és minden ellenállást. Minden itt marad. Ne ragaszkodjatok semmihez! Még a testeteket is itt kell hagynotok. Húsotok, bőrötök feloszlik, a csontotok elporlad. Porrá lesztek, mivel porból lettetek. Egyedül a lelketek fog élni örökre. Ezt tisztogassátok, öltöztessétek! Ezért mondtam, éljetek szüntelen készenlétben, mert nem tudhatjátok sem a napot, sem az órát. Az idő az Enyém. Magamnak tartottam fenn. Én hozom el mindennek az idejét. A születésnek és a halálnak. Az időpontokat és az eseményeket tudni nem a ti dolgotok. Ti nem tudnátok elviselni, ha rátok zúdítanám a jövő borzalmait. Apostolaimnak is azt mondtam: sok mindent tudnék még mondani, de nem tudnátok elviselni. Tudod, a lelket apránként, fokozatosan készítem fel a szenvedésre. Másképp nem tudná elviselni. Így volt ez a Szűzanyánál is. Először az agg Simeon jövendölését hallva rémült meg, majd Anyai Szívét eltöltötte az öröm, hogy Én élek, fejlődöm, növekedem épségben és bölcsességben. Majd amikor három napig kerestek Szent Józseffel, akkor készítettem fel Édesanyámat arra, hogy egyszer el fog Engem veszíteni. Miután megtaláltak a templomban, hazamentem velük, és engedelmeskedtem nekik. Édesanyám Szívét újra eltöltötte a boldogság és a béke. Majd amikor végleg elhagytam a szülői házat, és apostoli körútra indultam, megtapasztalta a magány keserűségét, de beletörődött, mert Ő mindig engedelmes és alázatos Szolgálóleány maradt. Amikor sűrűsödtek a fekete felhők fölöttem, amikor a zsidók irigységből és féltékenységből el akartak fogni, és ki akartak végezni, aggódó Anyai Szíve figyelmeztetni akart Engem. Ekkor szóltak Nekem: Anyád és rokonaid kint állnak, és beszélni szeretnének Veled. Ekkor ezt kérdeztem: „Kik az Én Anyám, és kik a rokonaim?” Majd kitártam karomat tanítványaim felé, és ezt mondtam: „Ezek az Anyám és testvéreim! Aki teljesíti mennyei Atyám akaratát, az Nekem mind testvérem, nővérem és Anyám.” Ezzel tudtára adtam Anyámnak, hogy Nekem Atyám dolgaiban kell járnom. Atyám akarata pedig az, hogy áldozattá legyek a világ bűneiért. Ezzel készítettem fel Őt kereszthalálomra. Amikor ott állt keresztem alatt, ez adott Neki erőt, hogy ez az Atya akarata. Mivel Ő mindig meghajolt Atyám akarata előtt, sőt be akarta teljesíteni, ezért nem zúgolódott, mert tudta, hogy Én az Isten Fia vagyok.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr486214826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása