HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.19. 07:39 :: lowoa

2017. augusztus 19. Itthon az Úr Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Drága kislányom! Nagyon kedves vagy számomra. Készülj a nagy találkozásra, amikor megjelensz Előttem, Szent Színem elé járulsz, meglátsz Engem teljes dicsőségemben, és ezt fogod hallani Tőlem: „Jöjj, derék és hű szolgám, menj be Urad örömébe! Akkor olyan kimondhatatlanul boldog leszel, aminek a töredékébe is belehalna gyenge tested.

Amíg még itt vagy, szüntelenül dicsőíts és magasztalj Engem, Üdvözítő Istenedet, az élet Urát, Aki megszereztem számotokra az örök életet. Imádkozd gyakran a Te Deumot, és adj hálát mindenért: jóért és rosszért egyaránt, mert minden mögött Én állok. Mindent a javatokra fordítok, és minden rosszból jót hozok ki. Szenvedéseidre, amelyeket az Enyéimmel egyesítve ajánlasz fel Nekem, Égi Édesanyád hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve és könnyei által, még rengeteg lelket mentek meg. Neked pedig megadom a kegyelmet, hogy bűneid penitenciáit itt vezekeld le, és halálod pillanata égi születésnapod legyen. A mennyben megsemmisülten fogsz mindezért hálát adni Nekem.

 

Kislányom, készülj! Most jön el a pillanat, amely örökké tart: most fogsz meglátni Engem színről színre. Most omolsz ölelő karjaimba, most viszlek fel Atyám Szent Színe elé, ahogy a menny boldog lakóival, az összes szenttel és szent angyalokkal együtt örökké fogod zengeni dicséretemet és dicsőségemet.

Menj végig az úton, amit kijelöltem számodra! Légy alázatos, és mindig engedelmeskedj törvényeimnek! Tedd meg, amire indítalak! Soha ne hagyd figyelmen kívül sugallataimat és indításaimat! Engedelmességed kedvesebb Nekem, mint bármennyi szolgálat. Törekedj rá, hogy mindig felismerd és megtedd akaratomat! Kérd magadra szüntelenül a tisztánlátás kegyelmét, amelyet mindig kész vagyok megadni neked. Megáldalak téged Szívem csodálatos, mindeneket felülmúló, végtelen örök szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Máté 27, 50: „Jézus még egyszer hangosan felkiáltott, és kilehelte Lelkét.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr3512785422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása