HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.24. 07:53 :: lowoa

2015. augusztus 24. Szent Bertalan apostol ünnepén Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő eljött, itt van. Most mindenkinek állást kell foglalni vagy Mellettem, vagy Ellenem. Nem lehet többé kétfelé sántikálni. A képmutatók nem örökölhetik Isten országát. Atyám azt azoknak készítette, akik Őt szeretik. Ez pedig azt jelenti, hogy csak az igazak léphetnek be a mennybe, akik teljesítik Atyám törvényeit, vagyis szentül élnek.

 

Gyermekeim! Ezt mondtam nektek az Evangéliumban: Legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok! Az Evangélium arról szól, hogy hogyan lehet szentté válni. Ha elolvassátok, és tettekre váltjátok a tanítást, ami abban van, és amit megismételtek nektek, akkor szentek lesztek, és bejöhettek a mennybe.

 

Gyermekeim! Most nagy veszedelem vár rátok. Igyekezzetek megtérni, mert ha bűnben ér benneteket a halál, örökre el fogtok veszni. Ne mondogassátok: van még idő. Még ráérünk megtérni. Én azt mondom nektek: Már nincs több idő. A haladék lejár. Mindaz a borzalom, amitől rettegtek, már itt van a küszöbön. Már bent van a szobában. Csak nem vesztek róla tudomást, mert annyira féltek tőle. Én azt mondom nektek: ne a haláltól féljetek! Az úgyis eljön előbb-utóbb. A bűntől féljetek, ami elválaszt titeket Tőlem, és a kárhozatba taszít!

 

Gyermekeim! Már nem sokáig beszélek hozzátok. Nagy zűrzavar van kibontakozóban. Sok lesz a halott. Térjetek meg! Éljetek halálra készen. Rengeteg vértanúm lesz. Az igazak, akik tettekre váltják szavam, meglátnak Engem színről színre, és bejönnek Velem a menyegzőre. A hazugok, az álnok képmutatók pedig kinn rekednek a külső sötétségben, ahol lesz sírás és fogcsikorgatás.

 

Gyermekeim! Én ettől akarlak megóvni benneteket. Fogadjátok meg szavam, és váltsátok tettekre! Már mindent tudtul adtam nektek. Készüljetek! Hamarosan meg kell állnotok ítélőszékem előtt. Mondom nektek: minden cselekedetetekről, szavatokról számon kérlek benneteket. Nálam csak a szeretet számít. Ha gyűlölettel beszéltek egymással, az olyan Előttem, mintha megöltétek volna egymást. Nálam csak a szeretet számít. Ha önzetlen, tiszta szeretetből fakadó jócselekedeteket tesztek, akkor bejöhettek országomba. De ezt mindenkivel kell gyakorolni. Még az ellenséggel is. Ha szeretetlenek vagytok egymás iránt, akkor azt sürgősen meg kell gyónni, mert a szeretet a főparancs, és az ellen vétettetek. Aki nem bocsát meg felebarátjának, az addig ne áldozzon, amíg meg nem bocsát neki szívből. Ez a Szentírás, ez az Evangélium. Vegyetek példát Rólam! A kereszten még ellenségeimért is imádkoztam: Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek. Ti is imádkozzatok értük, mert nem a test és a vér ellen harcoltok, hanem a gonosz szellemi hatalmasságok ellen, akiket csak imával és böjttel lehet leküzdeni. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Most papjaimhoz szólok általad: Drága, szeretett pap fiaim! Ha tudnátok, mekkora kegyelmet kaptatok, és miről kell számot adnotok, mind szentül élnétek. Drága fiaim! Éljétek meg a szeretetet. Olvassátok el naponta a szeretet himnuszt, és váltsátok tettekre! Ha szeretet nincs bennem, mit sem érek… Tudatosítsátok magatokban, hogy életetek minden pillanatáról számot fogtok adni. minden gondolatotokról, szavatokról és cselekedetetekről. Sokat kaptatok, sokról kérlek számon. Csak Engem kövessetek! Mindig csak Engem lássatok! Én legyek a példaképetek! Nektek az Én szeretetemet és békémet kell kisugározni mindenkire. Bennetek Rám kell ismerni az embereknek. Ne az embereknek akarjatok megfelelni, hanem egyedül Istennek. Isten maga a szeretet. Isten nem személyválogató. Töltekezzetek Belőlem, hogy megerősödjetek, hogy a bűnnek még az árnyékát is kikerüljétek! Imádjatok Engem naponta az Oltáriszentségben! Szakítsatok Rám időt! Én legyek az első az életetekben! Elmélkedjetek kínszenvedéseimen és kereszthalálomon! Mekkora árat fizettem értetek! Nem vagytok a magatokéi. Az Enyémek vagytok. Nagy volt a ti váltságdíjatok. Kiválasztottalak benneteket azért, hogy az Én Igémet hirdessétek, hogy kiszolgáltassátok a Szentségeket, hogy bemutassátok a Szentmisét. Felfogni nem tudjátok, mekkora kegyelmet kaptatok, és mekkora a felelősségetek. Nélkületek nincs az örök élet Kenyere. Rátok bíztam, kiszolgáltattam Magamat nektek. Amikor kimondjátok: Ez az Én Testem, ez az Én Vérem, Velem azonosultok. Egyek vagytok Velem. Ez azt jelenti, hogy az életszentség legmagasabb fokát kell megélnetek, hogy aki rátok néz, Engem lásson, aki titeket hallgat, Engem halljon.

 

Gyermekeim, pap fiaim! Alakuljatok át teljesen Belém! Merüljetek el Bennem, mint parányi vízcsepp a Szeretetóceánban! Adjátok át magatokat teljesen Nekem, hagyjátok, hogy lefoglaljalak titeket Magamnak! Szüntelen ismételgessétek a megtért Saul szavait, akiből Szent Pált formáltam: „Uram, mit akarsz, hogy cselekedjek?” Akkor nektek is megadom a kegyelmet, hogy felismerjétek és megtegyétek akaratomat. Ellenállhatatlan vágyat adok a szívetekbe a szent dolgok iránt, és mindent leküzdő vágyat a lelkek megmentésére. Olyan ékesszólást adok ajkatokra, hogy még a legmegrögzöttebb bűnösök is bűnbánatra térnek.

 

Fiaim! Lángoljatok! Égjetek a vágytól, hogy megdicsőítsétek Nevemet azzal, hogy megmentitek a lelkeket. Életetek végén bennetek is el akarom mondani: „Atyám, a feladatot, amit Rám bíztál, elvégeztem. Megdicsőítettem Nevedet a földön.” Pap fiaim! Ez a papi hivatás értelme, célja és értéke. Legyetek szentek, mert csak akkor tudtok szenteket adni a világnak! A megszentelődést mindig magatokon kezdjétek! Csak azután várhatjátok el a rátok bízottaktól, hogy ők is szentek legyenek. Erre hívtalak meg benneteket. Ezért kiáltottam a kereszten: „Szomjazom!” A lelkekre szomjazom. A tiétekre, és a rátok bízottakéra, hogy országomban együtt legyek veletek örökre! Halljátok meg szavam, és válaszoljatok rá életszentségetekkel! Erre áldalak meg benneteket, akiket kiválasztottam, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

 

Imádkozzatok pap fiaimért, hogy tettekre váltsák üzenetemet!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr356213943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása